HPK mediassa

  • 1 389 275
  • 6 919

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Pikaisella silmäilyllä ihan ammattimaisesti tehdyt ja selkeät. Mobiilisivuja toki vasta päässyt räpläilemään tässä remppahommien ohessa, mutta eiköhän nykyään 90% trafiikista tapahdu niiden kautta, joten niitä tässä varmaan pitääkin arvioida. Fontit on tarpeeksi isot ja elementit erottuvat selkeästi toisistaan, ja sekös tämmöistä paatunutta fronttikoodaria ilahduttaa.

Visuaalinen ilme on jokusen vuoden jäljessä ihan terävintä kärkeä, mutta se oli oletettavissakin. Ei tuonne noilla budjeteilla palkata kokonaista tiimiä designereita suunnittelemaan paskaa, joka näyttää hienolta mutta heikommilla yhteyksillä ja laitteilla vaikuttaa negatiivisesti sivuston käytettävyyteen.

Esteettisellä puolella typografiakattauksen fani en ole, mutta se ei minua raivon partaalle aja. Kokonaisuutena olen positiivisesti yllättynyt.

Kaupan puolelle jatkokehitykseen suosittelisin isolla kädellä parempaa valikkoa kategorioille kuin vaan listaa linkeistä mustien laatikoiden sisällä. Laiska ratkaisu ja parempaankin olisi rahkeita. Tuotesivu on selkeä. Laskutustietojen täyttösivu on kyllä sitten taas ihan perseellään ja koko sivu on n. 50% margineilla mobiilillakin oikealta puolelta, mikä aiheuttaa sen että tekstinsyöttökentät on pari senttiä leveät. Huolimattomuusvirhe kehittäjältä.

Kaiken kaikkiaan olen nähnyt huomattavasti paskempiakin launcheja, varsinkin kun puhutaan siitä että yhdellä kerralla lyödään kaksi uutta toisiinsa kietoutunutta kokonaisuutta (sivusto ja kauppa) kerralla eetteriin. Nyt ei muuta kun kiusaamaan kehittäjiä tiketeillä bugeista, niin kohta on hyvä kokonaisuus kasassa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Mutta onneksi on tekoäly ja helppo korjata! On meinaan hyvin tehty, hienoa työtä. Tästä tarinasta saa jopa itsekin uskoa tulevaan kauteen .
Nyt se on korjattu ja sain samalla tehtyä ne pari muuta ärsyttämään jäänyttä pikkujuttua. Kiitos sulle huomiosta.
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Itsellä vähän eri fiilikset tuon podin kuunneltuani. 3.kentän pelaajille 36000€ palkkakatto? Miten tollanen palvelee Liigan kasvua jos nytkin jäädään maksukyvyssä muille ulkomaille. Kyllä Kerhon pitää vaan yrittää kasvattaa omaa liiketoimintaansa jos halutaan vielä Liigassa jatkaa.

Maso höpötti samat mantrat mitä viime kaudella, tällä ja tällä on enemmän pistepotentiaalia mitä tilastot näyttää. Viime kauden ennakossa taisi heittää, että Ruokonen tulee pelaamaan uransa tehokkaimman kauden... Toinen juttu mikä särähti korvaan oli maininta kahdesta hyvästä Pelicans-ottelusta. Pelicans vei ensimmäistä kohtaamista ihan miten halusi ja näytti ulospäin siltä, etteivät edes tosissaan yrittäneet. Jälkimmäisessä Kerholta ehjempi suoritus joo, mutta Pelsuilta puuttui kuitenkin se kentällinen kärkijätkiä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Itsellä vähän eri fiilikset tuon podin kuunneltuani. 3.kentän pelaajille 36000€ palkkakatto? Miten tollanen palvelee Liigan kasvua jos nytkin jäädään maksukyvyssä muille ulkomaille. Kyllä Kerhon pitää vaan yrittää kasvattaa omaa liiketoimintaansa jos halutaan vielä Liigassa jatkaa.
Taisi olla yleistä pohdintaa palkoista ja myös podcastin tekijöiden ajattelua. Ei taida kukaan Kerhossa odottaa mitään palkkakattoja.
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Mä laitan tännekin, jos joku ei ole vielä sattunut käymään lukemassa. MTV katsomo+ ilman mainoksia saa tällä hetkellä Elisalta 29,95€ (6kk määräaikanen) sen jälkeen normihinta. En ole edes elisan asiakas, eikä sisällä mitään niiden viihde laitteita. Pelkällä sovelluksella toimii. Halvinta tällä hetkellä.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat SaiPalle
Mä laitan tännekin, jos joku ei ole vielä sattunut käymään lukemassa. MTV katsomo+ ilman mainoksia saa tällä hetkellä Elisalta 29,95€ (6kk määräaikanen) sen jälkeen normihinta. En ole edes elisan asiakas, eikä sisällä mitään niiden viihde laitteita. Pelkällä sovelluksella toimii. Halvinta tällä hetkellä.
Kävin kurkkaamassa Elisan sivuilta, mutta itellä näyttää kyllä 47,95 kuukausihintaa. Onko heittää linkkiä josta näin halvalla löysit?
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Soitin suoraan aspaan. Chatinkin kautta kai saa, mutta mulla siellä oli robotti mikä ei ymmärtänyt, niin suosiolla soitin. Sieltä neiti kertoi hinnan olevan 29,95€
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Soitin suoraan aspaan.
Mulle Elisan asiakkaana toi tarjous tuli eilen tekstiviestillä ja siinä mainittiin tarjouksen olleen voimassa vain eilisen. Tartuin toki tilaisuuteen.

Hyvä, jos vieläkin saa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä laitan tännekin, jos joku ei ole vielä sattunut käymään lukemassa. MTV katsomo+ ilman mainoksia saa tällä hetkellä Elisalta 29,95€ (6kk määräaikanen) sen jälkeen normihinta. En ole edes elisan asiakas, eikä sisällä mitään niiden viihde laitteita. Pelkällä sovelluksella toimii. Halvinta tällä hetkellä.
Kiitti vinkistä! Ite yritin tämän luettuani kanssa etsiä Omaelisasta tarjousta, ei löytynyt. Illalla 45 minuutin musiikinkuuntelun jälkeen tein kontrahdin, kun tosiaan oli kesän tauolla. Nyt voi säästösummalla ostaa useammin hotsit tai kaffet. Ehkä jopa ölpön joskus pelissä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: j72

Siivouskomero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Ihan mielenkiintoista tietoa tuosta HPK-Kuortane yhteistyöstä.

Tappara näköjään hyödyntänyt myös heidän oppejaan, joten oikealla tiellä ollaan sen suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös