HPK mediassa

  • 1 362 399
  • 6 790

Crank

Jäsen
En näe missään tuollaista hintaa. On tuo 2kk 15€ tai 6kk n. 30€.

Mistä tuo 10.90€ näkyy? Tätä taidettiin tuskailla viime kesänäkin ja löysin jotain kautta, mutta en enää tiedä mistä.
Pelkkä digi näyttää olevan 10,90. Mulla hinta näkyy kun menee HäSa:n sivuille ja klikkaa "tilaa".
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Pelkkä digi näyttää olevan 10,90. Mulla hinta näkyy kun menee HäSa:n sivuille ja klikkaa "tilaa".
Jännää, koska mulla ei näy. Noh, se 2kk 15€ saa kelvata tähän hätään.

Korjaus: olin kirjautuneena sivulle. Kun kirjauduin ulos, näkyi heti eri vaihtoehdot kun klikkasi sitä 4,90€ tilausta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
10,90€ maksoi 1kk:n tilaus, ei mun mielestä paha hinta jos 1 pelille tulee hintaa se 3,6€

Miksi yhdelle pelille tulee hintaa vain tuo 3,6 euroa? Onko Hämeen Sanomat näyttämässä siis muitakin harjoituspelejä kuin vain tämä Kookoo-matsi?
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
On. Avaan chromella sivu, klikkaa hiiren oikeaa näppäintä ja valkkaa cast.

Siis oletuksena, että löytyy chromecast telkasta.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Nyt on hyvää toimintaa:

"HPK haluaa olla osana tukemassa koulurauhaa! Valtakunnallinen julistustapahtuma järjestetään tänä vuonna keskiviikkona 28.8. klo 10 Hämeenlinnassa. HPK tarjoaa tärkeän päivän kunniaksi ilmaiset lasten liput HPK-Pelicans-harjoitusotteluun."

 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
En mä nähnyt mitään onnetonta tuossa jutussa.
Lähinnähän siinä oli viime kauden arvio ja sitten Mason mietteitä ja on hyvin realistinen esim. nuorten suhteen. Ei mitään korulauseita, vaan viestii sitä, että töitä pitää tehdä.

Jos "onnettomalla" viitattiin itse kirjoituksen tasoon niin... @Kerhonpojjaat ainakin toi yhden virheen esille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: j72

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Heti Ekassa lauseessa lukeminen loppui. "HPK:n Iiro Pakarinen"
Kuvatekstissä, korjaan. Ja alaotsikoissa oli Lähtökohta kauteen 2023-24. Hyvin suppea juttu, joka on tehty kun pitänyt. Itsestäänselvyyksiä, höystettynä Mason kommenteilla. No, sentteririntaman leveytyminen ja Masolle kysymys Atusta ja vastauksensa ehkä sitä isointa sisältöantia.
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Kuvatekstissä, korjaan. Ja alaotsikoissa oli Lähtökohta kauteen 2023-24. Hyvin suppea juttu, joka on tehty kun pitänyt. Itsestäänselvyyksiä, höystettynä Mason kommenteilla. No, sentteririntaman leveytyminen ja Masolle kysymys Atusta ja vastauksensa ehkä sitä isointa sisältöantia.
No joo, siinä mielessä onnetonta ettei sisällä mitään uutta.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
No olipas yllätys kuka toimi tarinan kertojana, ei siis uutta auringon alla. Onko Sihvonen vielä hengissä? Sydämestäni toivon, että tuo sakki yllättää kaikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös