10,90€ maksoi 1kk:n tilaus, ei mun mielestä paha hinta jos 1 pelille tulee hintaa se 3,6€Mitä siellä sanotaan? Ei ole tilausta ja samalla jää huomisen peli näkemättä.
10,90€ maksoi 1kk:n tilaus, ei mun mielestä paha hinta jos 1 pelille tulee hintaa se 3,6€Mitä siellä sanotaan? Ei ole tilausta ja samalla jää huomisen peli näkemättä.
En näe missään tuollaista hintaa. On tuo 2kk 15€ tai 6kk n. 30€.10,90€ maksoi 1kk:n tilaus, ei mun mielestä paha hinta jos 1 pelille tulee hintaa se 3,6€
Pelkkä digi näyttää olevan 10,90. Mulla hinta näkyy kun menee HäSa:n sivuille ja klikkaa "tilaa".En näe missään tuollaista hintaa. On tuo 2kk 15€ tai 6kk n. 30€.
Mistä tuo 10.90€ näkyy? Tätä taidettiin tuskailla viime kesänäkin ja löysin jotain kautta, mutta en enää tiedä mistä.
Jännää, koska mulla ei näy. Noh, se 2kk 15€ saa kelvata tähän hätään.Pelkkä digi näyttää olevan 10,90. Mulla hinta näkyy kun menee HäSa:n sivuille ja klikkaa "tilaa".
10,90€ maksoi 1kk:n tilaus, ei mun mielestä paha hinta jos 1 pelille tulee hintaa se 3,6€
Kolme ottelua. Tämän päivän KooKoo matsi sekä kaksi Pelsuja vastaan.Miksi yhdelle pelille tulee hintaa vain tuo 3,6 euroa? Onko Hämeen Sanomat näyttämässä siis muitakin harjoituspelejä kuin vain tämä Kookoo-matsi?
Ainakin mitä tänään tutkin niin näyttää ettei ole mutta lopullisesti näkee kun alkaa.Onko noissa häsan striimeissä chromecast mahdollisuus?
Onko tietoa löytyykö streamia missä olisi?Ainakin mitä tänään tutkin niin näyttää ettei ole mutta lopullisesti näkee kun alkaa.
Mukavahan se olisi ollut telkasta katsoa mutta tyydytään läppäriinAinakin mitä tänään tutkin niin näyttää ettei ole mutta lopullisesti näkee kun alkaa.
Ei taida muu kuin hämppä ja onko solidsport mikä näitä tällä hetkellä pelkästään tarjoaa.Onko tietoa löytyykö streamia missä olisi?
Itse ajattelin kokeilla telkun selaimella mennä lehden sivulle ja sieltä katsoa.Mukavahan se olisi ollut telkasta katsoa mutta tyydytään läppäriin
Läppäri jos löytyy niin chrome selaimella saa siirrettyä kuvan chromecastiin. Sovelluksesta en tiedä onko chromecast mahdollisuutta.Onko noissa häsan striimeissä chromecast mahdollisuus?
Onko simppeli juttu?Läppäri jos löytyy niin chrome selaimella saa siirrettyä kuvan chromecastiin. Sovelluksesta en tiedä onko chromecast mahdollisuutta.
Kiitokset!On. Avaan chromella sivu, klikkaa hiiren oikeaa näppäintä ja valkkaa cast.
Siis oletuksena, että löytyy chromecast telkasta.
Heti Ekassa lauseessa lukeminen loppui. "HPK:n Iiro Pakarinen"Aika onneton juttu Kerhosta Liigan sivulla:
Kausiennakko: HPK sai lisää leveyttä sentteriosastolle
HPK:n viime kausi oli vaikea. Varsinkin keskikaistaa on nyt viritetty kuntoon, ja päävalmentaja Matias Lehtonen pääsee toiseen kauteensa uusin eväin.liiga.fi
Lähinnähän siinä oli viime kauden arvio ja sitten Mason mietteitä ja on hyvin realistinen esim. nuorten suhteen. Ei mitään korulauseita, vaan viestii sitä, että töitä pitää tehdä.En mä nähnyt mitään onnetonta tuossa jutussa.
Kuvatekstissä, korjaan. Ja alaotsikoissa oli Lähtökohta kauteen 2023-24. Hyvin suppea juttu, joka on tehty kun pitänyt. Itsestäänselvyyksiä, höystettynä Mason kommenteilla. No, sentteririntaman leveytyminen ja Masolle kysymys Atusta ja vastauksensa ehkä sitä isointa sisältöantia.Heti Ekassa lauseessa lukeminen loppui. "HPK:n Iiro Pakarinen"
No joo, siinä mielessä onnetonta ettei sisällä mitään uutta.Kuvatekstissä, korjaan. Ja alaotsikoissa oli Lähtökohta kauteen 2023-24. Hyvin suppea juttu, joka on tehty kun pitänyt. Itsestäänselvyyksiä, höystettynä Mason kommenteilla. No, sentteririntaman leveytyminen ja Masolle kysymys Atusta ja vastauksensa ehkä sitä isointa sisältöantia.
No joo, siinä mielessä onnetonta ettei sisällä mitään uutta.