Tästä piti itsekin vielä kirjoittaa. Urheiluliiketoiminta on kuitenkin erilaista muuhun liiketoimintaan verrattuna. Huvipuistot on hyvä vertauskohde, mutta silläkään toimialalla ei ydintuote muutu niin paljon tai niin usein. Toki muita haasteita sitten riittääkin huvipuistojen kohdalla.No, ehkä nyt kannattaa katsoa vielä vähän aikaa eteenpäin, ennen kuin aletaan huuteleen toimitusjohtajan 100 päivästä tai huonoista myynneistä, kun tiedetään jokainen minkälainen kassavirta yleensä kiekkoilussa juuri nyt tähän aikaan kaudesta on. Vähän sama kun menisit Suomessa kituvaan huvipuistoon toimitusjohtajaksi keskellä kesää ja kevättalvella huudetaan, että et ole saanut vielä hommaa kääntymään.
Kerhon toimintaa pitää saada/voida kritisoida siinä missä muidenkin yrityksien vastaavia. Mutta itse en myöskään ymmärrä, miksi näitä Kerhon tekemiä toimia ei oikein noteerata.