Old hockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK. New York Rangers
Ahaa, mennyt itsellä ohi tämä.Itseasiassa se siirrettiin tämän kuun loppuun. Ruotsissa menee tänään raja kiinni ja samalla selviää että lähteekö Puustinen ja Ikonen sinne
Ahaa, mennyt itsellä ohi tämä.Itseasiassa se siirrettiin tämän kuun loppuun. Ruotsissa menee tänään raja kiinni ja samalla selviää että lähteekö Puustinen ja Ikonen sinne
Fiksuahan se olisi. Tämä kausi meni jo ja nyt vaan kaikki raha talteen mikä on mahdollista saada. Pelaajabudjetistahan taidettiin lohkaista isosti jo valmiiksi ja pelaajien myynti on looginen ratkaisu. Toivon vaan, että Kontiola pääsisi loppukaudeksi jengiin jossa on mahdollisuus menestyä. On ansainnut sen.Tänään nähdään että lähdetäänkö tyhjennysmyyntiin! Jännät ajat
Kyllä, varmasti taloudellisesti pelaajien myynti olisi loogista. Mielestäni kuitenkin sen johdon avoimen kirjeen jälkeen ei ole olemassa mahdollisuutta myydä ketään. Kerhon johto sitoi itse omat kätensä. Viimeinen asia mitä kannattaa tehdä on itse tehdä omat sanat tyhjiksi ja lyödä itsensä seuratasolla naurunalaiseksi. Joukkue sitä tosin jo on ollut, mutta toimisto saa minun silmissäni puhtaat paperit tältä kaudelta. Toistaiseksi.Fiksuahan se olisi. Tämä kausi meni jo ja nyt vaan kaikki raha talteen mikä on mahdollista saada. Pelaajabudjetistahan taidettiin lohkaista isosti jo valmiiksi ja pelaajien myynti on looginen ratkaisu. Toivon vaan, että Kontiola pääsisi loppukaudeksi jengiin jossa on mahdollisuus menestyä. On ansainnut sen.
Mankisen myyminen taitaa olla mahdotonta, mutta eiköhän vakuutusyhtiö ole maksanut jo osan palkasta niin en näe niin haitallisena asiana vaikka listoilla roikkuukin. Räsästä voisi koittaa vaihtaa johonkin toiseen nuoreen puolustajaanMankinen ja Räsänen myös myyntiin
Samassa tiedotteessa taidettiin todeta, että päätavoite keväälle on yhtiön mahdollisimman hyvän tulevaisuuden turvaaminen. Vaikka kyseisessä tiedotteessa puhuttiin, että parhaiten se tapahtuu menestyksellä kaukalossa, niin koska tämä ei ole tapahtunut, niin järkevintä on etsiä muita keinoja. Pelaajien myynti on järkevin tapa vaikka joutuisikin osittain johto syömään sanojaan, mutta oppivathan ainakin olemaan laukomatta vastaavia jatkossa.Kyllä, varmasti taloudellisesti pelaajien myynti olisi loogista. Mielestäni kuitenkin sen johdon avoimen kirjeen jälkeen ei ole olemassa mahdollisuutta myydä ketään. Kerhon johto sitoi itse omat kätensä. Viimeinen asia mitä kannattaa tehdä on itse tehdä omat sanat tyhjiksi ja lyödä itsensä seuratasolla naurunalaiseksi. Joukkue sitä tosin jo on ollut, mutta toimisto saa minun silmissäni puhtaat paperit tältä kaudelta. Toistaiseksi.
Kukaan ei tiedä muuta kun "ei ole pelikunnossa". Hämeen Sanomat yritti saada viime viikolla kommenttia Mankiselta mutta tämä kieltäytyi.Mikäs homma kun Mankinen on pelannut vain 5 ottelua tällä kaudella? Onko joku isompi loukkaantuminen?
Älä viitti mestistä haukkua kun ei Lahtela sielä pärjäis!Montoa ja Lahtelaa voisi kaupitella mestikseen ja ottaa vaihdossa joku energinen vauhtikone.
Saksasta ja Sveitsistä ei ollut puhetta? *hymiö*Mika Toivola kertoo Hämeen Sanomissa, että ei ole pelaajia lähdössä ainakaan Ruotsiin.
Älä viitti mestistä haukkua kun ei Lahtela sielä pärjäis!
Ainoa asia, mitä urheilujohdolla on tähän kauteen liittyen jäljellä, on myydä mahdollisimman monta pelaajaa. Ja jos niin ei tapahdu, pitää aihe kyseenalaistaa osakaskokouksessa.Kyllä, varmasti taloudellisesti pelaajien myynti olisi loogista. Mielestäni kuitenkin sen johdon avoimen kirjeen jälkeen ei ole olemassa mahdollisuutta myydä ketään. Kerhon johto sitoi itse omat kätensä. Viimeinen asia mitä kannattaa tehdä on itse tehdä omat sanat tyhjiksi ja lyödä itsensä seuratasolla naurunalaiseksi. Joukkue sitä tosin jo on ollut, mutta toimisto saa minun silmissäni puhtaat paperit tältä kaudelta. Toistaiseksi.
Ainoa asia, mitä urheilujohdolla on tähän kauteen liittyen jäljellä, on myydä mahdollisimman monta pelaajaa. Ja jos niin ei tapahdu, pitää aihe kyseenalaistaa osakaskokouksessa.
Jos luistaa niin kyllä melkein Toivola joutuu kiskoon ostohousut jalkaan että saa vähän peluutuksia tasattua.Mielenkiintoinen viikko tulossa siinä mielessä, että laitetaanko pelaajia lihoiksi. Toivottavasti joukkue jatkaa tällä pistetahdilla ja tekee homman johdolle mahdollisimman vaikeaksi.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että nyt katotaan tämä kortti loppuun saakka, ketään ei myydä. Edelleenkin vähän katkera siitä että Palvesta ja Vesalaisesta luovuttiin liian aikaisin Pendon kakkoskaudella. Niin vähästä jäi lopulta kiinni.Mielenkiintoinen viikko tulossa siinä mielessä, että laitetaanko pelaajia lihoiksi. Toivottavasti joukkue jatkaa tällä pistetahdilla ja tekee homman johdolle mahdollisimman vaikeaksi.
Mielenkiintoinen viikko tulossa siinä mielessä, että laitetaanko pelaajia lihoiksi. Toivottavasti joukkue jatkaa tällä pistetahdilla ja tekee homman johdolle mahdollisimman vaikeaksi.
Vähän kinkkinen on kysymys. Mestaruuksistahan tätä pelataan ja dynastiaa olisi mukava jatkaa. Taloudellisesti se olisi vaan vitun kallista. Matkustella paljon, pelata tyhjissä halleissa ja maksaa mestaruusbonukset.
Toisella puolella vaakakupissa on sitten seura ja sen tulevaisuus. Taloudellisesta näkökulmasta ajatellen tekisi mieli sanoa, että Kerho on herkullisessa tilanteessa. No, eihän se tilanne kellään oikeasti herkullinen ole, mutta Kerholla olisi paljon korkeatasoisia myyntiartikkeleita. Itse väitän, että markkinoiden paras mv, kh ja lh, eikä p ja pari muuta lh:ta kauaksi jää. Rahaseuroilla on kuitenkin aina rahaa.