No minä katsoin kaikki pelit missä Leino pisteillä, koska minä nyt vain tykkään vääntää, mulla on tylsää ja koska ruudun mainokset on niin helvetin kivoja.
Jos ei tulkinnat kelpaa, niin katsokaa itse.
-Tappara, parin metrin kakkossyöttö Tuulolalle viivaan, joka vetää ja ohjuri maalilla.
-Lukko, kakkossyöttö, YV, ei mitään ihmeellistä antoi päädyssä helpon viereen ja muut teki.
-SaiPa, kakkossyöttö, YV, ei mitään ihmeellistä antoi päädyssä helpon viereen ja muut teki.
-KalPa, heitti sokkona selän taakse rännikiekon, Paajanen punnersi vanhanaikaisen.
-Kärpät, kakkossyöttö, Turunen pyöritti yksin kiekon kanssa kaikki solmuun ja siitä Paajaselle kiekko ja maaliin.
-Pelicans, ykkössyöttö, YV, helppo Turuselle maalinkulmalle, mistä Turusen epäonnistunut suupasu veskan kautta sisään.
-KooKoo, ykkössyöttö hienosti maalineteen Turuselle mistä suora ohjuri.
-HIFK, yksin karvaamassa, missä pakki vetää Leinon mailanvarteen, Leino hukkaa kiekon, mutta Vesalainen tulee sattumalta takaa ja vetää maalin.
-TPS, jatkoajalla hyvä nousu kulmasta sektoriin ja veto yläkulmaan.
-SaiPa, YV, hyvä ohjuri maalinedustalta. TM, heittäytyi omassa viivassa vedon eteen, kai osui kiekkoon, mutta en tiedä mistä syöttöpiste.
-HIFK, alle 1m neppi Nikkilälle viereen, jonka vedon veska pudotti ja Innala kaivoi kiekon reppuun. YV, hieno syöttö Tuulolalle takakulmalle.
-Lukko, Ilman maalivahtia, paska kakkossyöttö Turuselle tukittuun keskustaan, mistä kiekko karkaa/lyödään kulmaan, sieltä Tuulola punnertaa maalin. Miksi sai syöttöpisteen?
-KalPa, YV, Leino menee vaihtoon, antaa kiekon Lehtivuorelle, joka nousee omalta siniseltä ja laittaa Turusen punasella vauhtiin, Turunen nousee laidasta ja 4 pelaajan keskellä kiekko ylänurkkaan.
-Sport, aloitusvoitto, Lahden veto polkkareihin, mistä pomppu viivaan, Lindgren vetää maalin.
-SaiPa, rännikiekon katkaisu ja hyvä syöttö maalille missä Innala laittaa tyhjiin.
Joo olihan tuolla kourallinen tehtyjä, loput sitten täysin kaverien piikkiin, sokea kanakin osaa antaa kiekon Paajaselle/Turuselle ja tulosta tulee. Minä lasken noista Leinon hyvyydelle noi selvät ykkössyötöt ja kaksi tehtyä. Joo joskus pomppii hei ja hyvien kaverien kanssa vielä enemmän. Kyllä noilla YV ajoilla ja kavereilla pitäisi edes vähän näkyä muunakin kuin että antaa kavereille sen kiekon ja ne tekee, tai tulee joku persepomppu ja siitä saa syöttöpisteen. En minä väitä että Leino nyt ihan huono olisi, mutta ei herran duudelis että tollanen pelaa oikeasti kärkikentissä jonain johtavana muka EHT sentterinä.