Eikös Kerhon jengi ollut valmis jo ajat sitten?! Mitä nää Frimanit nyt oikein on?
Kai Pendo on nyt vasta huomannut ja herännyt todellisuuteen näiden muutamien harjoituspelien myötä, millaisia mussukoita sillä on pakisto täynnä. Lausuntojen, tai haastiksessa sanomansa, mukaan ei ole kovinkaan tyytyväinen pakkien tekemiseen, joten jotenkin pitää reagoida.
Taitaa ne avainsanat olla tässä kohtaa koko, kehittyminen ja urheilullisuus. Tuosta Friman-uutisen lausunnosta paistaa rivien välistä tiettyä piikkiä jo riveissä olevia pakkeja kohtaa, ainakin osalle heistä. Kukaan ei tietenkään itse voi mitään omalle pituudelleen, jos ei ole kasvanut pakin ihannemittoihin, mutta kehittyminen ja urheilullisuus ovat enemmän kiinni jokaisen omasta päänupista. Kaikilla Kerhon pakeilla sipuli ei taida olla aivan täysin kasassa, kuten palstalla on tullut esille ja/tai annettu ymmärtää.
Mun sipuliin ei puolestaan mene täysin jakeluun se, että Kerho hankkisi try outilla saikulla olevan tilalle toisen kaverin try outille?! Jotenkin vaan tuntuu, että silloin asioiden pitäisi olla pakistossa jo aivan helvetin hyvin, jotta näin voitaisiin toimia. Käytännössä olisit siis try outilla vain yhtä paikkaa varten, eikä muilla pakeilla olisi mitään huolta sun tekemisestä? Onko Kirka edes palannut jäälle sen tähystyksen jälkeen, kun Frimanin try out jo loppuu? Tuntuisi erittäin kummalliselta, mutta ei se olisi ensimmäinen kerta, kun itse joutuu hämmöstymään totaalisesti.
Eikö tuolla Norjassa pelaa yhtään tuntematonta kanukkia tai jenkkiä, joita voisi kokeilla? Tyyliin Schira. Tosin Norjassa voi saada parempaa liksaa kuin Kerhossa, mutta pelillisesti olisi parempaa tarjolla.
Njoo, eiköhän Kerho vieläkin tutkaile sopivia vaihtoehtoja tuohon valmiiseen jengiin.