Kai tässä nyt kuitenkin vähän viitataan siihen, että jos ei muualta, niin kylppäristä ainakin löytynee se peili. Sieltä peilistä ikäänkuin näkyy sen herran kuva, jonka on otettava ne stepit jos haluaa urallaan menestyä. Kukaan muu ei sitä duunia tule tekemään ja edes voi tehdä toisten puolesta. Mielestäni pätee molempiin tuossa kaksikossa. Se potentiaali on siellä, mutta siitä on aika turha syyttää mitään Pantseja tai muitakaan, jos ei ole itse valmis tekemään sitä määrää likasta duunia sen menestymisen eteen, mitä tarvitaan. Niitä jätkiä on kuitenkin aika harvassa, jotka pärjää pelkillä lahjoilla. Enempi mahtuu maailmaan näitä surullisenkuuluisia entisiä lupauksia, joilla oli kanssa se potentiaali, mutta se muu tuntui olevan tärkeämpää, kuin sen oman työvälineen (lue kropan ja taitojen) laittaminen sellaiseen kuntoon, kuin ammattiurheilijalta voisi edellyttää.
Kerholle on viime vuosina tullut huolestuttava "maine" juurikin näistä menetetyistä lupauksista. Toki vikaan voi mennä useammankin kerran putkeen, mutta jos alkaa menemään käytännössä aina, niin todennäköisyydet ei kauheasti asiaa puolla. Ei vaan voi käytännössä jokainen potentiaalinen kaveri olla loppujen lopuksi floppi.
Saa toki korjata, jos olen ymmärtänyt ihan väärin.
Kerholle on viime vuosina tullut huolestuttava "maine" juurikin näistä menetetyistä lupauksista. Toki vikaan voi mennä useammankin kerran putkeen, mutta jos alkaa menemään käytännössä aina, niin todennäköisyydet ei kauheasti asiaa puolla. Ei vaan voi käytännössä jokainen potentiaalinen kaveri olla loppujen lopuksi floppi.
Saa toki korjata, jos olen ymmärtänyt ihan väärin.