Rolf Paski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Huhuketjussa puhuttiin häntäpään joukkueesta.
Ei siis ole tulossa.
Onko Pantsen tilalle siis tulossa meille valmentaja? Hienoa...
Huhuketjussa puhuttiin häntäpään joukkueesta.
Ei siis ole tulossa.
GameWorneja jos haluat niin otappa sähköpostitse yhteys Savolaisen Hanskiin. Häneltä olen kaikki omat gamewornit ostanut/varannut, kuten nyt kummatkin Miettisen paidat ensi kautta koskien joten todennäköisesti joudut maksamaan hieman ekstraa kun teetättävät uuden paidan ;DJoskus kuulin huhuja, että satunnaisia gameworneja olisi pyörinyt jossain, mutta jäi sitten siihen. Tai jos haluaisin tulevan kauden Miettisen paidan, niin saako ihan rahalla vai pitääkö tuntea joku?
GameWorneja jos haluat niin otappa sähköpostitse yhteys Savolaisen Hanskiin. Häneltä olen kaikki omat gamewornit ostanut/varannut, kuten nyt kummatkin Miettisen paidat ensi kautta koskien joten todennäköisesti joudut maksamaan hieman ekstraa kun teetättävät uuden paidan ;D
Tämä kertoo kaiken oleellisen Kerhon myynnistä.GameWorneja jos haluat niin otappa sähköpostitse yhteys Savolaisen Hanskiin.
Anteeksi, kuka on Hanski Savolainen? Kuulostaa joltain huumediililtä, kun saa vaan jonkun nimen ja loput pitää tutkia itse.GameWorneja jos haluat niin otappa sähköpostitse yhteys Savolaisen Hanskiin.
Olisiko näitä voinut jopa ihan julkisesti kaupata? Varmasti olisi löytynyt muutama ostaja, allekirjoittanut mukaanlukien....kuten nyt kummatkin Miettisen paidat ensi kautta koskien joten todennäköisesti joudut maksamaan hieman ekstraa kun teetättävät uuden paidan ;D
No itse lähetin viestin heti kun Miettinen julkastiin ja siihen vastattiin tunnin sisällä. Ja muilta seuroilta kun olen kysellyt gameworneja niin olen aina lähettänyt sähköpostia suoraan kyseisen seuran markkinointipäällikölle/vastaavalle.Olisiko näitä voinut jopa ihan julkisesti kaupata? Varmasti olisi löytynyt muutama ostaja, allekirjoittanut mukaanlukien.
Loisto kirjoitus, ei lisättävää!Todetaan nyt ihan ensimmäiseksi, että Niemeläisen lähdöllä ei ole merkitystä ensi kauden edustuksen pärjäämiseen. Se että onko tuleville kausille, jää nähtäväksi. Tuntematta siirron taustoja, niin kyllähän tässä ja näissä muissakin siirroissa luulisi näkyvän ainakin osaksi näiden viime kausien peluutuspäätökset. Mm. se että hankitaan kesken kauden divarista useampi "jokerijunnujämä", muttei haluta omista nostaa tai se että yv:llä painaa kaudella yhteensä kolme maalia tehneet herrat Bruun ja Grönholm, kun samaan aikaan Tuulola puree tuppea seiskapakkina.
Ottamatta kantaa kenenkään oman junnun lähtemiseen, niin kyllähän totuus on, että oikein kukaan Kerhon oma kenttäpelaajakasvatti sitten Juuso Hietasen (Sailio ja Paajanen on siinä ja siinä) ole oikein kunnolla lyönyt itseään läpi ainakaan Kerhossa. Siellä on kuitenkin ollut nuorten maailman mestareita, Suomen mestareita ja pistepörssin voittajia. Kyllähän tuon faktan pitäisi kertoa pahimmallekin puusilmäfanille, jotta jossain päin organisaatiossa täytyy olla jotain vikaa. Missä se vika on, niin minä en osaa sanoa. Toivottavasti ainakin Korpela tämän myöntää ja tietää mistä kenkä puristaa, jotta saadaan hommaa joskus korjattua.
Se että jotkut jaksaa tälläkin palstalla naureskella Urheilulehden analyyseille Kerhon syöksykierteestä, niin onhan se totta, että syöksykierre on ollut aika mahtava jo viimeiset viisi vuotta. Yksi kohtuullinen Selinin kausi ja hyvä kevät eivät saa kulmakerrointa käännettyä millään positiiviseksi. Joka tapauksessa sanoisin silti, että Kerhon syöksytunnelin päässä näkyy jossain hamassa tulevaisuudessa valoa. Uskoisin yhtiöittämisen tuovan osaamista ja näkemystä Kerhon johtamiseen pitkällä aikajänteellä. Olli Salon palkkaaminen oli oikea liike, jolla toivottavasti saadaan paremmin ajettua omia pelaajia sisään edustukseen. Vielä kun saataisiin viimeistään tämän kauden jälkeen siivottua nuo meidän valmennuksen irvikuvat ja kiinnitettyjä enemmän nuoria tuulolamaisilla ja mannismaisilla pitkillä sopimuksilla sekä antamalla näille rohkeasti peliaikaa. Ehkä se tulee kantaa hedelmää siihen, että voidaan olla uskottava liigajoukkue parin kolmen vuoden päästä...
Käsittääkseni jotkut gamewornit on varattu sponsoreille jos ovat ostaneet kyseisen pelaajan "nimikkopelaajakseen". Esim. kun ostin Tuulolan viimesen kauden gamewornin niin toimisto kysyi HämeenLukolta saako myydä minulle vai haluavatko paidan itse. Ja itse en ole kyllä kauheasti ylihintaisia paitoja ostanut kun Saroksenkin tulokaskauden paita maksoi sen 300€ ja siihen sai tingittyä vielä Paajasen gamewornin kaupan päälle. Mielestäni edullinen kauppa. Noh kaikki on tietysti suhteellista, mutta olen joskus kuullut että yhden paidan teetättäminen kustantaa seuralle sen 100-200€ riippuen kuinka paljon on ompelutyötä esim. mainoksissa tai logossa joten jos paidasta pyytää vaikka 250€ niin se on vielä suht kohtuullinen hinta, mutta edelleen kaikki on suhteellista.
No itse lähetin viestin heti kun Miettinen julkastiin ja siihen vastattiin tunnin sisällä. Ja muilta seuroilta kun olen kysellyt gameworneja niin olen aina lähettänyt sähköpostia suoraan kyseisen seuran markkinointipäällikölle/vastaavalle.
Erittäin hyvin sanottu! Minua vähän mietityttää, että ketäs tässä viimevuosina on yleensäkkin kehittynyt Kerhossa? Junioreissa jätkät menee etenpäin ja mualta haalitaan ihan potentiaalisia kavereita ja lopputulos on että mitään ei tapahdu. Nyt kun asiaa oikein kunnolla miettii, niin noita potentiaalisia kavereita on ollut pitkälle toistakymmentä, läpimurtoja 0, jokin tässä suhdeluvussa ei täsmää. Jos nyt unohdin jonkun, niin saa korjata. Ennen Kerhoon tultiin tekeen läpimirto, ottaan se viimeinen askel ja kehitymään pelaajina. Mihin se kehityminen on tästä mallista kadonnut?Todetaan nyt ihan ensimmäiseksi, että Niemeläisen lähdöllä ei ole merkitystä ensi kauden edustuksen pärjäämiseen. Se että onko tuleville kausille, jää nähtäväksi. Tuntematta siirron taustoja, niin kyllähän tässä ja näissä muissakin siirroissa luulisi näkyvän ainakin osaksi näiden viime kausien peluutuspäätökset. Mm. se että hankitaan kesken kauden divarista useampi "jokerijunnujämä", muttei haluta omista nostaa tai se että yv:llä painaa kaudella yhteensä kolme maalia tehneet herrat Bruun ja Grönholm, kun samaan aikaan Tuulola puree tuppea seiskapakkina.
Ottamatta kantaa kenenkään oman junnun lähtemiseen, niin kyllähän totuus on, että oikein kukaan Kerhon oma kenttäpelaajakasvatti sitten Juuso Hietasen (Sailio ja Paajanen on siinä ja siinä) ole oikein kunnolla lyönyt itseään läpi ainakaan Kerhossa. Siellä on kuitenkin ollut nuorten maailman mestareita, Suomen mestareita ja pistepörssin voittajia. Kyllähän tuon faktan pitäisi kertoa pahimmallekin puusilmäfanille, jotta jossain päin organisaatiossa täytyy olla jotain vikaa. Missä se vika on, niin minä en osaa sanoa. Toivottavasti ainakin Korpela tämän myöntää ja tietää mistä kenkä puristaa, jotta saadaan hommaa joskus korjattua.
Juuse.Tällä hetkellä on paljon aihioita, Tuulolat, Nikkilä, Saari nyt ainakin omista.Erittäin hyvin sanottu! Minua vähän mietityttää, että ketäs tässä viimevuosina on yleensäkkin kehittynyt Kerhossa? Junioreissa jätkät menee etenpäin ja mualta haalitaan ihan potentiaalisia kavereita ja lopputulos on että mitään ei tapahdu. Nyt kun asiaa oikein kunnolla miettii, niin noita potentiaalisia kavereita on ollut pitkälle toistakymmentä, läpimurtoja 0, jokin tässä suhdeluvussa ei täsmää. Jos nyt unohdin jonkun, niin saa korjata. Ennen Kerhoon tultiin tekeen läpimirto, ottaan se viimeinen askel ja kehitymään pelaajina.
Minua vähän mietityttää, että ketäs tässä viimevuosina on yleensäkkin kehittynyt Kerhossa?
No jos ei mietitä pelkästään omia junnuja niin läpimurtopelaajia on ainakin ollut viime vuosina(5v tähtäimellä) Borna Rendulic, Jere Sallinen ja Juuso Puustinen.Erittäin hyvin sanottu! Minua vähän mietityttää, että ketäs tässä viimevuosina on yleensäkkin kehittynyt Kerhossa? Junioreissa jätkät menee etenpäin ja mualta haalitaan ihan potentiaalisia kavereita ja lopputulos on että mitään ei tapahdu. Nyt kun asiaa oikein kunnolla miettii, niin noita potentiaalisia kavereita on ollut pitkälle toistakymmentä, läpimurtoja 0, jokin tässä suhdeluvussa ei täsmää. Jos nyt unohdin jonkun, niin saa korjata. Ennen Kerhoon tultiin tekeen läpimirto, ottaan se viimeinen askel ja kehitymään pelaajina. Mihin se kehityminen on tästä mallista kadonnut?
Samalta ajanjaksolta en muista toista Liigaseuraa mistä ei joku olisi ponnistaanut aivan Liigan terävimpään kärkeen, tai ulkomaille. Onko scouttaus huonompaa, huonomat junnut vai jossain muussa se vika? Tässäkin saa korjata jos olen väärässä.
Kyllähän Puustinen oli jo enne HPK visiittiään kovassa vireessä. Tehden WHLssä yli piste/peli ja Bluesissa kova kausi myös alla. Kuitenkin tuo vuosi siellä toki toi hänet maalintekijöiden kirjoihin isolla kädellä.No jos ei mietitä pelkästään omia junnuja niin läpimurtopelaajia on ainakin ollut viime vuosina(5v tähtäimellä) Borna Rendulic, Jere Sallinen ja Juuso Puustinen.
Patunkaan kohdalla ei Kerholla ollut paljoakaan sanottavaa - Tepsi maksaa melkoista ylihintaa pelaajasta, joka on kuitenkin raakile. Itseäkin harmitti tuo siirto, mutta ei enää sen jälkeen, kun sopimuksen arvo tuli esille. Sillä hinnalla olisi pitänyt olla 1. tai 2. ketjun tasoa, eikä rahkeet siihen välttämättä riittäisi kun mietitään kokonaista liigakautta. Potentiaalia on vaikka kuinka paljon, mutta Kerholla ei ole yksinkertaisesti varaa maksaa junnusta noin paljon.Täysin samaa mieltä Squitin kanssa. Ainoastaan Patun lähteminen Tepsiin kirpaisee. En ymmärrä, miksi mm. Rautiainen sekä Leino ja etenkin Järveläinen nostetaan jatkuvasti alustalle.
En ymmärrä, miksi mm. Rautiainen sekä Leino ja etenkin Järveläinen nostetaan jatkuvasti alustalle.
Jumaleissön! Miten osasit pukea sanoiksi sen mitä itse olen jo vuoden verran yrittänyt?Nyt alkaa jo hiukan helpottamaan. Niemelainen kavi vieraissa Tapparassa jo vuosi sitten, joten ei tuo tunnu miltaan Kerho sydamiselta kaverilta. Luultavasti halusi pois, joten ei voi mitaan. Vaikka moni oma kasvatti on lahtenyt parina viimeisena kautena menemaan, niin naista kirpaisee vain Niemelainen ja Virta. Muut lahteneet on ihan jees. Ei tuo tilanne ole niin synkka kuin urheilulehti maalaa, siella arvostetaan liian korkealle noita hattivatteja sun muita. Joo tosiaan Kerhossa ei ole omat kasvatit lyoneet lapi, mutta eipa ole ne muuallakaan lyoneet. Eli toisin sanoen, Kerhon junnuista ei ole tullut erikosita tavaraa. Nyt on tullut hiljaksiin, mutta nekin jotain hattivatteja.
On siella silti mielenkiintoisia junnuja ringissa, toivotaan etta homma lahtee kayntiin. Olis kiva kuulla lisanimia, mutta odotellaan nyt.
Ei ymmärrä moni muukaan.
Jännä homma muuten, että tietyt nimimerkit ja twitter-huutelijat ovat olleet aivan hiljaa Niemeläisen siirrosta, joka on kuitenkin paljon kovempi lupaus kuin joku Vainio.