HPK kaudella 2015–2016

  • 297 850
  • 1 268

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
En mitään sopivaa ketjuja keksinyt tälle viestille, niin heitetään vaikka tänne...

Kerho-shopissa olisi näköjään fanipaidat tällä hetkellä melko hyvällä alennuksella myynnissä, johtuneeko sitten mahdollisesta uudesta, tulevasta designista? Joka tapauksessa, olkaa Kerho hyvä ilmaisesta mainonnasta, olisi ehkä voinut seura tästä ilmoittaa, että n. puoleen hintaan saisi tavaraa viedä ulos. (pahoittelut jos tästä onkin ilmoitettu, en itse nopealla some-skrollauksella mitään löytänyt, satuin eksymään ihan suoraan shoppiin.)

Ja sitten, jos haluaisi ostaa ihan kunnon pelipaidan, niin miten tuollainen olisi, vai onko edes, mahdollista? Joskus kuulin huhuja, että satunnaisia gameworneja olisi pyörinyt jossain, mutta jäi sitten siihen. Tai jos haluaisin tulevan kauden Miettisen paidan, niin saako ihan rahalla vai pitääkö tuntea joku?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Joskus kuulin huhuja, että satunnaisia gameworneja olisi pyörinyt jossain, mutta jäi sitten siihen. Tai jos haluaisin tulevan kauden Miettisen paidan, niin saako ihan rahalla vai pitääkö tuntea joku?
GameWorneja jos haluat niin otappa sähköpostitse yhteys Savolaisen Hanskiin. Häneltä olen kaikki omat gamewornit ostanut/varannut, kuten nyt kummatkin Miettisen paidat ensi kautta koskien joten todennäköisesti joudut maksamaan hieman ekstraa kun teetättävät uuden paidan ;D
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
GameWorneja jos haluat niin otappa sähköpostitse yhteys Savolaisen Hanskiin. Häneltä olen kaikki omat gamewornit ostanut/varannut, kuten nyt kummatkin Miettisen paidat ensi kautta koskien joten todennäköisesti joudut maksamaan hieman ekstraa kun teetättävät uuden paidan ;D

Huhujen mukaan myynti on niinkin toimivaa, että hinnat ovat usein päin helvettiä ja vastaaminen kestää joskus puoli vuotta. Jos vastaus tulee. Ja ko. asiaan liittyen Kerhon varastoissa lojuu kymppitonnien(?) edestä keräilykamaa vuosien varrelta joko ylihinnoiteltuina tai muuten vain jemmattuna. Kerhollahan on varaa...

"Ylihinnoiteltu" on tietysti subjektiivinen käsite. Tosiasia kuitenkin on, että harvempi Kerhon tai paitojen ystävä haluaa maksaa 200-500 euroa paidasta, jonka pelaaja on ehtinyt siirtyä Tapparaan. Tai joiden myymisestä ei edes tiedä. Paidat pitää myydä rohkeilla hinnoilla nopeasti liikkeelle. Parhaat yksittäiset tietysti voi säästää ja laittaa kehyksiin.

Nim. "Kaveri yritti kuulemma pari kertaa"
 

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
GameWorneja jos haluat niin otappa sähköpostitse yhteys Savolaisen Hanskiin.
Anteeksi, kuka on Hanski Savolainen? Kuulostaa joltain huumediililtä, kun saa vaan jonkun nimen ja loput pitää tutkia itse.
(Joo tiedän kyllä Hanskin, tarkoitus oli vain tuoda esille että onpa epävirallisen puuhastelun meininki. Ja mitä jos joku ei tiedä? Jää viimeistään sitten geimeri hommaamatta?)

...kuten nyt kummatkin Miettisen paidat ensi kautta koskien joten todennäköisesti joudut maksamaan hieman ekstraa kun teetättävät uuden paidan ;D
Olisiko näitä voinut jopa ihan julkisesti kaupata? Varmasti olisi löytynyt muutama ostaja, allekirjoittanut mukaanlukien.



Ja nämä jutut eivät tietenkään siis ole Santsun vikoja. Harmillista, että perusfanille joka ei ole yhteydessä varsinaisesti seuraan, pelipaidan hommaaminen on näin vaikeaa.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Käsittääkseni jotkut gamewornit on varattu sponsoreille jos ovat ostaneet kyseisen pelaajan "nimikkopelaajakseen". Esim. kun ostin Tuulolan viimesen kauden gamewornin niin toimisto kysyi HämeenLukolta saako myydä minulle vai haluavatko paidan itse. Ja itse en ole kyllä kauheasti ylihintaisia paitoja ostanut kun Saroksenkin tulokaskauden paita maksoi sen 300€ ja siihen sai tingittyä vielä Paajasen gamewornin kaupan päälle. Mielestäni edullinen kauppa. Noh kaikki on tietysti suhteellista, mutta olen joskus kuullut että yhden paidan teetättäminen kustantaa seuralle sen 100-200€ riippuen kuinka paljon on ompelutyötä esim. mainoksissa tai logossa joten jos paidasta pyytää vaikka 250€ niin se on vielä suht kohtuullinen hinta, mutta edelleen kaikki on suhteellista.
Olisiko näitä voinut jopa ihan julkisesti kaupata? Varmasti olisi löytynyt muutama ostaja, allekirjoittanut mukaanlukien.
No itse lähetin viestin heti kun Miettinen julkastiin ja siihen vastattiin tunnin sisällä. Ja muilta seuroilta kun olen kysellyt gameworneja niin olen aina lähettänyt sähköpostia suoraan kyseisen seuran markkinointipäällikölle/vastaavalle.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Todetaan nyt ihan ensimmäiseksi, että Niemeläisen lähdöllä ei ole merkitystä ensi kauden edustuksen pärjäämiseen. Se että onko tuleville kausille, jää nähtäväksi. Tuntematta siirron taustoja, niin kyllähän tässä ja näissä muissakin siirroissa luulisi näkyvän ainakin osaksi näiden viime kausien peluutuspäätökset. Mm. se että hankitaan kesken kauden divarista useampi "jokerijunnujämä", muttei haluta omista nostaa tai se että yv:llä painaa kaudella yhteensä kolme maalia tehneet herrat Bruun ja Grönholm, kun samaan aikaan Tuulola puree tuppea seiskapakkina.

Ottamatta kantaa kenenkään oman junnun lähtemiseen, niin kyllähän totuus on, että oikein kukaan Kerhon oma kenttäpelaajakasvatti sitten Juuso Hietasen (Sailio ja Paajanen on siinä ja siinä) ole oikein kunnolla lyönyt itseään läpi ainakaan Kerhossa. Siellä on kuitenkin ollut nuorten maailman mestareita, Suomen mestareita ja pistepörssin voittajia. Kyllähän tuon faktan pitäisi kertoa pahimmallekin puusilmäfanille, jotta jossain päin organisaatiossa täytyy olla jotain vikaa. Missä se vika on, niin minä en osaa sanoa. Toivottavasti ainakin Korpela tämän myöntää ja tietää mistä kenkä puristaa, jotta saadaan hommaa joskus korjattua.

Se että jotkut jaksaa tälläkin palstalla naureskella Urheilulehden analyyseille Kerhon syöksykierteestä, niin onhan se totta, että syöksykierre on ollut aika mahtava jo viimeiset viisi vuotta. Yksi kohtuullinen Selinin kausi ja hyvä kevät eivät saa kulmakerrointa käännettyä millään positiiviseksi. Joka tapauksessa sanoisin silti, että Kerhon syöksytunnelin päässä näkyy jossain hamassa tulevaisuudessa valoa. Uskoisin yhtiöittämisen tuovan osaamista ja näkemystä Kerhon johtamiseen pitkällä aikajänteellä. Olli Salon palkkaaminen oli oikea liike, jolla toivottavasti saadaan paremmin ajettua omia pelaajia sisään edustukseen. Vielä kun saataisiin viimeistään tämän kauden jälkeen siivottua nuo meidän valmennuksen irvikuvat ja kiinnitettyjä enemmän nuoria tuulolamaisilla ja mannismaisilla pitkillä sopimuksilla sekä antamalla näille rohkeasti peliaikaa. Ehkä se tulee kantaa hedelmää siihen, että voidaan olla uskottava liigajoukkue parin kolmen vuoden päästä...
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Ei sielä tunnellissa paljo valoa välky. Miettisen tulo hiukan pilkahdusta toi mutta kyllä joukkue on aivan levällään vielä.
Kasataanko jengi kasaan pari viikkoa ennen kiekon tippumista ja koitetaan äkkiä saada pelaamaan yhdessä. 10 peliä menty perseilen ja ajatellaan että pelejä vielä paljon edessä. Ei vaan nyt toiminta innosta eikä luo toivoa.
 

HyttyOfficial

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerhon Pallo, Detroit Red Wings, Real Madrid
Todetaan nyt ihan ensimmäiseksi, että Niemeläisen lähdöllä ei ole merkitystä ensi kauden edustuksen pärjäämiseen. Se että onko tuleville kausille, jää nähtäväksi. Tuntematta siirron taustoja, niin kyllähän tässä ja näissä muissakin siirroissa luulisi näkyvän ainakin osaksi näiden viime kausien peluutuspäätökset. Mm. se että hankitaan kesken kauden divarista useampi "jokerijunnujämä", muttei haluta omista nostaa tai se että yv:llä painaa kaudella yhteensä kolme maalia tehneet herrat Bruun ja Grönholm, kun samaan aikaan Tuulola puree tuppea seiskapakkina.

Ottamatta kantaa kenenkään oman junnun lähtemiseen, niin kyllähän totuus on, että oikein kukaan Kerhon oma kenttäpelaajakasvatti sitten Juuso Hietasen (Sailio ja Paajanen on siinä ja siinä) ole oikein kunnolla lyönyt itseään läpi ainakaan Kerhossa. Siellä on kuitenkin ollut nuorten maailman mestareita, Suomen mestareita ja pistepörssin voittajia. Kyllähän tuon faktan pitäisi kertoa pahimmallekin puusilmäfanille, jotta jossain päin organisaatiossa täytyy olla jotain vikaa. Missä se vika on, niin minä en osaa sanoa. Toivottavasti ainakin Korpela tämän myöntää ja tietää mistä kenkä puristaa, jotta saadaan hommaa joskus korjattua.

Se että jotkut jaksaa tälläkin palstalla naureskella Urheilulehden analyyseille Kerhon syöksykierteestä, niin onhan se totta, että syöksykierre on ollut aika mahtava jo viimeiset viisi vuotta. Yksi kohtuullinen Selinin kausi ja hyvä kevät eivät saa kulmakerrointa käännettyä millään positiiviseksi. Joka tapauksessa sanoisin silti, että Kerhon syöksytunnelin päässä näkyy jossain hamassa tulevaisuudessa valoa. Uskoisin yhtiöittämisen tuovan osaamista ja näkemystä Kerhon johtamiseen pitkällä aikajänteellä. Olli Salon palkkaaminen oli oikea liike, jolla toivottavasti saadaan paremmin ajettua omia pelaajia sisään edustukseen. Vielä kun saataisiin viimeistään tämän kauden jälkeen siivottua nuo meidän valmennuksen irvikuvat ja kiinnitettyjä enemmän nuoria tuulolamaisilla ja mannismaisilla pitkillä sopimuksilla sekä antamalla näille rohkeasti peliaikaa. Ehkä se tulee kantaa hedelmää siihen, että voidaan olla uskottava liigajoukkue parin kolmen vuoden päästä...
Loisto kirjoitus, ei lisättävää!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Käsittääkseni jotkut gamewornit on varattu sponsoreille jos ovat ostaneet kyseisen pelaajan "nimikkopelaajakseen". Esim. kun ostin Tuulolan viimesen kauden gamewornin niin toimisto kysyi HämeenLukolta saako myydä minulle vai haluavatko paidan itse. Ja itse en ole kyllä kauheasti ylihintaisia paitoja ostanut kun Saroksenkin tulokaskauden paita maksoi sen 300€ ja siihen sai tingittyä vielä Paajasen gamewornin kaupan päälle. Mielestäni edullinen kauppa. Noh kaikki on tietysti suhteellista, mutta olen joskus kuullut että yhden paidan teetättäminen kustantaa seuralle sen 100-200€ riippuen kuinka paljon on ompelutyötä esim. mainoksissa tai logossa joten jos paidasta pyytää vaikka 250€ niin se on vielä suht kohtuullinen hinta, mutta edelleen kaikki on suhteellista.

No itse lähetin viestin heti kun Miettinen julkastiin ja siihen vastattiin tunnin sisällä. Ja muilta seuroilta kun olen kysellyt gameworneja niin olen aina lähettänyt sähköpostia suoraan kyseisen seuran markkinointipäällikölle/vastaavalle.

Aivan varmasti toimiston tutut ovat saaneet hyviäkin diilejä, eikä siinä ole mitään väärää sinällään, varsinkaan sinulle. Sillä ei ole kuitenkaan hyvän bisneksen tai välttämättä myöskään hyvän palvelun kanssa mitään tekemistä. Hinta on pentti peruspentille eri, joskus posketon, joskus se ei selviä ollenkaan. Voi miettiä meneekö Ilvekseen lähteneen joonasvihkon tms paita vielä viidellä huntilla kaupaksi. Vai olisiko se pitänyt kaupata ajoissa julkisesti. Tai pitäisikö tiedusteluihin vastata esim. saman kauden aikana. Eräs kaverini kuulemma jätti rehdin tarjouksen eräästä paidasta, ei saanut vastausta, mutta muutama kk myöhemmin se oli myyty 50 e tarjousta korkeammalla hinnalla muualle.

Monessa seurassa ko. paitojen myynti on yhtä selkeää ja määrätietoista kuin mukin tai pipon. Jotkin seurat tekevät jopa kunnon bisnestä käyttämällä suosituilla pelaajilla paitoja vain yhdessä tai muutamassa pelissä koko kauden sijaan (esim. HIFK). Koko kauden paidat ovat hienompia, mutta se tosiaan mahdollisuus tähtipelaajien kohdalla.

Monet seurat taas uutisoivat kauden lopussa niiden myynnin ja hinnat julkisesti, ja ne ovat fanishopissa tms nähtävillä. Eivätkä varsinkaan piilottele niitä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Todetaan nyt ihan ensimmäiseksi, että Niemeläisen lähdöllä ei ole merkitystä ensi kauden edustuksen pärjäämiseen. Se että onko tuleville kausille, jää nähtäväksi. Tuntematta siirron taustoja, niin kyllähän tässä ja näissä muissakin siirroissa luulisi näkyvän ainakin osaksi näiden viime kausien peluutuspäätökset. Mm. se että hankitaan kesken kauden divarista useampi "jokerijunnujämä", muttei haluta omista nostaa tai se että yv:llä painaa kaudella yhteensä kolme maalia tehneet herrat Bruun ja Grönholm, kun samaan aikaan Tuulola puree tuppea seiskapakkina.

Ottamatta kantaa kenenkään oman junnun lähtemiseen, niin kyllähän totuus on, että oikein kukaan Kerhon oma kenttäpelaajakasvatti sitten Juuso Hietasen (Sailio ja Paajanen on siinä ja siinä) ole oikein kunnolla lyönyt itseään läpi ainakaan Kerhossa. Siellä on kuitenkin ollut nuorten maailman mestareita, Suomen mestareita ja pistepörssin voittajia. Kyllähän tuon faktan pitäisi kertoa pahimmallekin puusilmäfanille, jotta jossain päin organisaatiossa täytyy olla jotain vikaa. Missä se vika on, niin minä en osaa sanoa. Toivottavasti ainakin Korpela tämän myöntää ja tietää mistä kenkä puristaa, jotta saadaan hommaa joskus korjattua.
Erittäin hyvin sanottu! Minua vähän mietityttää, että ketäs tässä viimevuosina on yleensäkkin kehittynyt Kerhossa? Junioreissa jätkät menee etenpäin ja mualta haalitaan ihan potentiaalisia kavereita ja lopputulos on että mitään ei tapahdu. Nyt kun asiaa oikein kunnolla miettii, niin noita potentiaalisia kavereita on ollut pitkälle toistakymmentä, läpimurtoja 0, jokin tässä suhdeluvussa ei täsmää. Jos nyt unohdin jonkun, niin saa korjata. Ennen Kerhoon tultiin tekeen läpimirto, ottaan se viimeinen askel ja kehitymään pelaajina. Mihin se kehityminen on tästä mallista kadonnut?

Samalta ajanjaksolta en muista toista Liigaseuraa mistä ei joku olisi ponnistaanut aivan Liigan terävimpään kärkeen, tai ulkomaille. Onko scouttaus huonompaa, huonomat junnut vai jossain muussa se vika? Tässäkin saa korjata jos olen väärässä.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Erittäin hyvin sanottu! Minua vähän mietityttää, että ketäs tässä viimevuosina on yleensäkkin kehittynyt Kerhossa? Junioreissa jätkät menee etenpäin ja mualta haalitaan ihan potentiaalisia kavereita ja lopputulos on että mitään ei tapahdu. Nyt kun asiaa oikein kunnolla miettii, niin noita potentiaalisia kavereita on ollut pitkälle toistakymmentä, läpimurtoja 0, jokin tässä suhdeluvussa ei täsmää. Jos nyt unohdin jonkun, niin saa korjata. Ennen Kerhoon tultiin tekeen läpimirto, ottaan se viimeinen askel ja kehitymään pelaajina.
Juuse.Tällä hetkellä on paljon aihioita, Tuulolat, Nikkilä, Saari nyt ainakin omista.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minua vähän mietityttää, että ketäs tässä viimevuosina on yleensäkkin kehittynyt Kerhossa?

Juuse minullakin tuli ekana mieleen. Kai siitäkin Urheilusanomat kohta haukkuu Kerhon, kun se(Juuse) päästettiin menemään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Juu Juusea en edes miettinyt, vaan kenttäpelaajia, Juuse kun on ollut loistavassa opissa koko ajan ja yksi valmentaja on keskitynyt puhtaasti tähän maalivahtien kehittämiseen.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Erittäin hyvin sanottu! Minua vähän mietityttää, että ketäs tässä viimevuosina on yleensäkkin kehittynyt Kerhossa? Junioreissa jätkät menee etenpäin ja mualta haalitaan ihan potentiaalisia kavereita ja lopputulos on että mitään ei tapahdu. Nyt kun asiaa oikein kunnolla miettii, niin noita potentiaalisia kavereita on ollut pitkälle toistakymmentä, läpimurtoja 0, jokin tässä suhdeluvussa ei täsmää. Jos nyt unohdin jonkun, niin saa korjata. Ennen Kerhoon tultiin tekeen läpimirto, ottaan se viimeinen askel ja kehitymään pelaajina. Mihin se kehityminen on tästä mallista kadonnut?

Samalta ajanjaksolta en muista toista Liigaseuraa mistä ei joku olisi ponnistaanut aivan Liigan terävimpään kärkeen, tai ulkomaille. Onko scouttaus huonompaa, huonomat junnut vai jossain muussa se vika? Tässäkin saa korjata jos olen väärässä.
No jos ei mietitä pelkästään omia junnuja niin läpimurtopelaajia on ainakin ollut viime vuosina(5v tähtäimellä) Borna Rendulic, Jere Sallinen ja Juuso Puustinen.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
No jos ei mietitä pelkästään omia junnuja niin läpimurtopelaajia on ainakin ollut viime vuosina(5v tähtäimellä) Borna Rendulic, Jere Sallinen ja Juuso Puustinen.
Kyllähän Puustinen oli jo enne HPK visiittiään kovassa vireessä. Tehden WHLssä yli piste/peli ja Bluesissa kova kausi myös alla. Kuitenkin tuo vuosi siellä toki toi hänet maalintekijöiden kirjoihin isolla kädellä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Nyt alkaa jo hiukan helpottamaan. Niemelainen kavi vieraissa Tapparassa jo vuosi sitten, joten ei tuo tunnu miltaan Kerho sydamiselta kaverilta. Luultavasti halusi pois, joten ei voi mitaan. Vaikka moni oma kasvatti on lahtenyt parina viimeisena kautena menemaan, niin naista kirpaisee vain Niemelainen ja Virta. Muut lahteneet on ihan jees. Ei tuo tilanne ole niin synkka kuin urheilulehti maalaa, siella arvostetaan liian korkealle noita hattivatteja sun muita. Joo tosiaan Kerhossa ei ole omat kasvatit lyoneet lapi, mutta eipa ole ne muuallakaan lyoneet. Eli toisin sanoen, Kerhon junnuista ei ole tullut erikosita tavaraa. Nyt on tullut hiljaksiin, mutta nekin jotain hattivatteja.

On siella silti mielenkiintoisia junnuja ringissa, toivotaan etta homma lahtee kayntiin. Olis kiva kuulla lisanimia, mutta odotellaan nyt.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Täysin samaa mieltä Squitin kanssa. Ainoastaan Patun lähteminen Tepsiin kirpaisee. En ymmärrä, miksi mm. Rautiainen sekä Leino ja etenkin Järveläinen nostetaan jatkuvasti alustalle.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Täysin samaa mieltä Squitin kanssa. Ainoastaan Patun lähteminen Tepsiin kirpaisee. En ymmärrä, miksi mm. Rautiainen sekä Leino ja etenkin Järveläinen nostetaan jatkuvasti alustalle.
Patunkaan kohdalla ei Kerholla ollut paljoakaan sanottavaa - Tepsi maksaa melkoista ylihintaa pelaajasta, joka on kuitenkin raakile. Itseäkin harmitti tuo siirto, mutta ei enää sen jälkeen, kun sopimuksen arvo tuli esille. Sillä hinnalla olisi pitänyt olla 1. tai 2. ketjun tasoa, eikä rahkeet siihen välttämättä riittäisi kun mietitään kokonaista liigakautta. Potentiaalia on vaikka kuinka paljon, mutta Kerholla ei ole yksinkertaisesti varaa maksaa junnusta noin paljon.

Eetu Tuulola saatiin pidettyä ja on tärkeämpi palanen joukkueeseen kuin Virta olisi, kun tuo sentteritilanne on ollut mitä on. Lisäksi Eetu on varmasti fyysisesti valmiimpi liigaan. Siinä unohtuu nuo "menetetyt" hobbitit kun pikku-Tuuski vol 2 tekee läpimurtonsa.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
En ymmärrä, miksi mm. Rautiainen sekä Leino ja etenkin Järveläinen nostetaan jatkuvasti alustalle.

Ei ymmärrä moni muukaan.

Jännä homma muuten, että tietyt nimimerkit ja twitter-huutelijat ovat olleet aivan hiljaa Niemeläisen siirrosta, joka on kuitenkin paljon kovempi lupaus kuin joku Vainio.
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Nyt alkaa jo hiukan helpottamaan. Niemelainen kavi vieraissa Tapparassa jo vuosi sitten, joten ei tuo tunnu miltaan Kerho sydamiselta kaverilta. Luultavasti halusi pois, joten ei voi mitaan. Vaikka moni oma kasvatti on lahtenyt parina viimeisena kautena menemaan, niin naista kirpaisee vain Niemelainen ja Virta. Muut lahteneet on ihan jees. Ei tuo tilanne ole niin synkka kuin urheilulehti maalaa, siella arvostetaan liian korkealle noita hattivatteja sun muita. Joo tosiaan Kerhossa ei ole omat kasvatit lyoneet lapi, mutta eipa ole ne muuallakaan lyoneet. Eli toisin sanoen, Kerhon junnuista ei ole tullut erikosita tavaraa. Nyt on tullut hiljaksiin, mutta nekin jotain hattivatteja.

On siella silti mielenkiintoisia junnuja ringissa, toivotaan etta homma lahtee kayntiin. Olis kiva kuulla lisanimia, mutta odotellaan nyt.
Jumaleissön! Miten osasit pukea sanoiksi sen mitä itse olen jo vuoden verran yrittänyt?
Virran ja Niemeläisen kohalla lähti liuta johtajuutta, fyysisyyttä ja varmasti muutama maalikin. Tämä kyllä hieman vituttaa. Sen sijaan sitä miettii että kuinka kauan jaksetaan nostaa Hobitti seiskan pääroolit esille. Varmaan vielä 20 vuodenkin päästä joku keksii muistuttaa "mutkun ne päästi Rautiasien ja Leinon meneen" elämä jatkuu!
Rautiainen sai täällä näyttää monta vuotta eikä riittänyt tällä kertaa, ehkä joskus uudestaan. Saarismaisesti pelasi Ipassa hyvän syksyn mutta taisi pikkusen hyytyä kevään puolella. Leinolle oisi voinut vielä vuoden suonut antaa näyttöjä, mutta taisi herralla olla muutenkin suurempi kiire kirkkaisiin valoihin. Eteenpäin nyt! Asiathan ovat muutenkin päin persettä että täähän on vaan yks pökäle paskapumppaamolla.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei ymmärrä moni muukaan.

Jännä homma muuten, että tietyt nimimerkit ja twitter-huutelijat ovat olleet aivan hiljaa Niemeläisen siirrosta, joka on kuitenkin paljon kovempi lupaus kuin joku Vainio.

Siltä pohjalta ymmärrän kyllä esim. Rautiaisen ja Leinon setit, että kyllähän se on jotenkin huvittavaa, että jos organisaatiossa olisi ollut pelimiehiä, mutta heidän lähdettyä kokeillaan jotain Ritz arpaa. Tällöin ei voi olla mielestäni mitään urheilullista perustetta sille, että luovutaan ko. pelaajista/pelaajasta, vaikkei Ritz olisikaan suoraan kumpaakaan tullut stunttaamaan, mutta oletettavasti hänestä haettiin vaihtoehtoa 1.-3. -ketjuihin, ei mitään 4. ketjun jarrumiestä, niitä oli jo muutenkin rosterissa. Taloudellinen tilanne on sitten se seikka, jota kautta ymmärrän Kerhon toiminnan. Jos jätkillä on ollut pyyntö enemmän kuin Kerhon ajattelema hinta, niin silloin Kerhon mahdollisuudet on rajalliset. Tällöin voi olla, että Ipan ja IFK:n sopparit on houkuteellet kaksikkoa enemmän. Mutta ei tästä enempää, nämä setit on jo mennyttä ja Kerhonkin on nyt viisaampi tähytä vain tulevaisuuteen, siellä riittää muutenkin aivan tarpeeksi haasteita.

Niemeläinen on ainakin tällä hetkellä menetys tulevaisuuden osalta Kerholle. IFK mainitsi myös tiedotteessaan, että Niemeläinen hankittiin tulevaisuuden varalle. Ainahan se on tappio, jos organisaatiosta lähtee lupaava pelaaja muualle. Niemeläisellä on ainakin näin henk.koht. näkökulmasta mielenkiintoinen tausta, kun syntymäpaikaksi mainitaan Kuopio ja nopean Kuukletuksen perusteella Valkeakosken Sanomat kertoo Niemeläisen olevan alun perin Valkeakosken Kiekko-Ahman lahjakkaita junioreita. Ja on pelannut siis Kerhon junnuissa ja yhden kauden kävi välillä Tapparassa.

Kerhon onneksi Jussiin on enää pari viikkoa. Sitten alkaa se ale-korien ryöstely. Tuskin maltan odottaa.
 

Glory Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Club de hockey Canadien
Pakko puuttua rautiaskeskusteluun sen verran että Kerhohan ei edes tarjonnut miehelle jatkoa. Korpela kuitenkin totesi Teemun olevan liian kallis pidettävä. Uskon silti että Rautiainen olisi vuoden tai kaksi voinut jatkaa oransseissa jos HPK olisi jotain tarjonnut.

Mutta jälkikäteenhän on turha itkeä. Tuskin Kerho olisi paljoa paremmin viime kaudella pelannut vaikka omat junnut sielä olisivat taistelleet.

Toivotaan ensi kaudeksi Kerholle parempaa menestystä ja jos ei sitä niin ennen kaikkea parempaa taisteluilmettä!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ranska vs Kazakstan
  • 2.24
  • 4.25
  • 2.56
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös