HPK-Jokerit To 20.1.2005

• 31 054
  • 251

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Master Chief
Olen aistivinani lisääntyvää agressiivista (toivottavasti ei seksuaalista) jännitettä Cairnsin ja Q:n välillä. Pitäsikö ottaa yhteyttä Don Kingiin ja ehdottaa ensimmäistä "Jatkoaika poster vs. poster Deathmatchiä"? "Only on pay-per-view, 49,95€" Saattaisin jopa maksaa tällaisesta spektaakkelista.

Njäh, antaa olla. Toiset tykkää olla hyppyrottina ja aiheuttaa 'hämmennystä' vaihtamalla mielipiteitään ja sanomisiaan sopivan paikan tullen ja jotkut tykkää yrittää levittää tietoa ja käydä debatteja eri asioista.

Tää internet on jännä maailma, jotkut saavat varmasti suuria kiksejä kirjoittamalla ihan tyhjänpäiväistä paskaa ja kokevat varmaan suuren täyttymyksen kun tuhlaavat moiseen aikaa. Mun ruma pärstä ja oikea nimi on jo monien tiedossa enkä edes peittele asiaa, toiset taas hypistelevät itseään ja ampuvat hernepyssyillä netin kautta, heh.

Tässä loistava esimerkki siitä, millaisia stalkkereita netissä pyörii.

I rest my case.

p.s. Kimi ei koskaan pelaa 600 liigaottelua koska lähtee pian dominoimaan NHL:ää. Minähän juuri kirjoitin, että kerron vain faktoja.

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin

pari seikkaa pelistä ja raporteista. Veli cobol vapautetaan vääristä juoruista. Hän raportoi sen minkä kuuli MINULTA ja minkä kuulin eräältä KERHON kannattajalta tapauksesta Mäkkäri/Tomek.
Joten lokaa minun niskaan sekä tervaa ja höyheniä että menin uskomaan KERHONKANNATTAJAA heh. Olen pahoillani aiheuttamastani hämmingistä.

Itse pelistä Eskelisen taklaus näytti vain kerran sen nähneenä puhtaalta.Paka väisti tai yritti kääntyä ja taklaus osui hieman päähän,mielestäni Pakan oma moka.

Paljon selkeämpi päähän kohdistunut taklaus tuli Janne Lahdelta joka taklasi Kerhon aition edessä Filppulaa suoraan kuuppaan. Niki Henriksson näki tämän mutta pakko ei piotänyt ja kolmatta kymppiä ei tullut.

Itse pelistä jäi mieleen se seikka että Kerho pelaa todella hyvin tuolla materiaalilla.
Se oli aktiivisempi mutta 2 uinahdusta ratkaisi pelin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy