16.12.2003 klo 15:50
Tuona historiallisena hetkenä vitsi 'nimeä vanha pelaaja siten että hän muka vielä pelaisi' ei enää naurattanut. Tai no, 1/ketju tai muuten hyvä veto (kuten toi Hodson, saatanan harmi että siihen tarttui omat, menköön vaikka sukupuolen piikkiin) siten että joku koukkuun tarttuu on aika hauskaa, mutta se että osoitetaan että ymmärsin vitsin kirjoittamalla vastaava uusi vitsi perään on kyllä aikamoista twiteilyä.
Itse ihmettelen myös minne ervatsalon maalivahtipohdiskelu katosi, kuulun harvojen onnelisten (?) joukkoon jotka ehtivät sen lukea.
Itse ottelu kyllä ihan oikeasti jänskättääkin vähän. Pelkään että Puruluu on palannut tasolleen ja Jokerit voittaa. Hienon syksyn Nikerit ovat vääntäneet, propsit siitä (menikö nuorisoilmaus oikein?). Yllättäneet ainakin minut ottelillaan ja sarjasijoituksellaan. Yllättäneet myös tarpeettomilla paniikkihankinnoillaan kesken kauden, aika Penailua ollut.
Kukaan ei ole tuonut tässä ketjussa esiin Tomek Valtosen haastattelua Urheilukanavalla, siinähän 'mies' kertoi näkemyksensä Sikakatsomosta. No, eipä se esiin tuomisen arvoinen asia toisaalta olekaan.
Vielä loppuun bozikille kiitos mainosvalistamisesta. Olen Jokeri-erektiomainokselta välttynyt. Radiossa pyörivä 'mummo... ylämummo, Jokerit, Jokerit!!!' on tarpeeksi kammottava. Mutta jos pyöritte Hämeenlinnassa ottelun aikojen tienoolla niin Radio Janne päälle. Erittäin todennäköisesti radiosta tulee ottelun jälkeen katsastusaseman mainos. Universumin huonoin radiomainos ikinä.
Ja vielä Pavel Rosasta.. Minusta parhaita HPK:ssa ikinä pelanneita hyökkääjiä. Selvä uratavoite jota varmasti palveli paremmin pelata Jokereissa kuin jatkaa Hämeenlinnassa. En asoita tiedä, mutta olettaisin että siis pelasi Jokereissa enemmän sen NHL-tavoitteen vuoksi kuin siksi että hänet olisi meiltä autoedulla ryöstetty.