Mainos

HPK-Jokerit 16.12.2003, Hämeenlinna

• 14 574
  • 159

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Rontti
Omasta mielestäni Jokerikannattajien sarjakärkitoitotus on ollut kovin vaisua ja suorastaan munatonta amatöörien puuhastelua.
Totta, mutta tätä kompensoi mukavasti heidän naapuristaan tähän otteluketjuun asti kantautuva älämölö siitä, että ei se Jokerit ihan sillen oikeasti sarjakärki ole :)

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Joo, tuon HIFK-puolen mukaan Jokerit ovat voittaneet väärin matsinsa ja sarjakärkikään ei itseasiassa ole sitä, vaan matemaattisia kaavoja käyttäen jotain ihan muuta. No, kun ei ole mitään muuta kommentoitavaa tuo katkeruuden keskellä, niin sitten se on tätä.

Hyvää Joulua jo ennakoon kuitenkin kaikille tasapuolisesti suosikkijouketta katsomatta!

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Designer
Totta, mutta tätä kompensoi mukavasti heidän naapuristaan tähän otteluketjuun asti kantautuva älämölö siitä, että ei se Jokerit ihan sillen oikeasti sarjakärki ole :)

Tämä minuakin huvittaa. Hauskoja ja kateellisia veitikoita tuolla naapurissa. Mutta onnittelut vielä kerran HPK:lle hyvästä vastuksesta. Itse ennakoin HPK:n jäämisen nollille tässä ketjussa jo hyvissä ajoin ennen peliä ja eihän HPK ja Jokerit tälläkään kertaa pettäneet. Vielä kun saisi tuon Jokereiden hyökkäyspuolen toimimaan, niin kyllähän tässä kelpaisi... Siellä on kahden pelaajan vajaus, sillä junnuille pitää antaa oikeus pelata myös A:n otteluita levänneenä. Edustuksen on syytä ottaa huomioon A:n ja B:n sarjat ja kevään playoffit.

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin siis Jokerijullien mielestä pelatut pelit ei vaikuta niinkö? Olette väärässä jos näin luulette, tai no ainakin mä olen saanut sellasen käsityksen. Oli miten oli IFK jyrää!!!

F

Flonaldo

Viestin lähetti Nordis
Niin siis Jokerijullien mielestä pelatut pelit ei vaikuta niinkö? Olette väärässä jos näin luulette, tai no ainakin mä olen saanut sellasen käsityksen. Oli miten oli IFK jyrää!!!
Putosin :-D

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Nordis
Niin siis Jokerijullien mielestä pelatut pelit ei vaikuta niinkö? Olette väärässä jos näin luulette, tai no ainakin mä olen saanut sellasen käsityksen.
Nordis on pihalla kuin lumiukko. Jokerikannattajat eivät revittele sarjan kärkitilalla, sillä se on ollut tiedossa alusta saakka.

Hjallis järjesti kaiken jo kesällä. Ohjelmasta tehtiin sellainen että Jokerit on kärjessä joulutauolla.

Kevätkausikin on jo järjestyksessä. Jokerit pelaa niin monta ottelua että on taatusti ykkösenä.

Mutta ei kannata purra hammasta naapurissa. Uusi puheenjohtaja on iifkoon kundeja. Ensi kaudella on teidän vuoronne.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Nordis

Tuus nyt pois täältä...

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Senior
Tuus nyt pois täältä...

Erittäin hyvin sanottu, asiallisista kommenteistä on pakko kiittää erikseen. Lisäksi vielä toivon ettet kommentissasi tarkoittanut vain tätä ketjua...

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Nordis

Siis juu... "Ainakin sinun mielestä Jokerijullien pitäisi ajatella, että pelatut pelit vaikuttaa, mutta tästäkin huolimatta IFK jyrää". Onko tuo nyt sama asia sanottuna eri tavalla? Samaan tyyliin: "IFK ei osaa pelata jääkiekkoa! Tai no niin mulle ainakin sanottiin yks kerta, mutta ainakin se on totta! Jokerit jyrää kuitenkin!"

Provosointia, sarkasmia, parodiaa... vaiko ihan vakavissaan laitettu?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy