Mainos

HPK-Jokerit 16.12.2003, Hämeenlinna

• 14 574
  • 159

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Peter Gabriel
Malmivaaraa rupesin seuraamaan sen Mäkkärin episodin jälkeen ja totesin että mieshän on sysipaska.

Tämän episodin olen missannut täysin, voisitko (tai joku muu) referoida mistä on kysymys ?

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Vaikka tämä ei ihan suoraan ketjuun kuulukaan, niin oli pakko ottaa kantaa nimim. Marek#3 katkeraan vuodatukseen.

Viimeisen kymmenen matsin aikana Jokerithan ovat peruutelleet ja puolustelleet niin, että maaleja on syntynyt naurettavat 27. Sitten taas railakkaan agressiivisesti hyökkäävä HIFK on samaan aikaan tehnyt kymmenessä matsissa hurjat 30 maalia.

Sitten jos jaksaisin, niin voisin vielä ottaa esiin sellaisetkin seikat, kuten viime kierroksien kuumesairaudet ja nuorten MM-kisojen vaikutuksen joukkueen kokoonpanoon, mutta en viitsi. Lopetan vain toteamalle, että tuon viimeisen kymmenen matsin saldona Jokereille on 17 pinnaa ja HIFKlle 10.

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Gags
Tämän episodin olen missannut täysin, voisitko (tai joku muu) referoida mistä on kysymys ?

Malmivaara jäi kyykistelemään "kohdattuaan" Mäkkärin kanssa. Rönn palkitsi Mäkiahon jäähyllä, vaikkei tainnut nähdä koko tilannetta. Vähän niin kuin ensimmäisessä erässä. Äijä näki Vujtekin kyljellään ja yleisö ulvoi vimmatusti. Niinhän se tumppu nousi.

Ihan viihdyttävä peli vaikka ei tullutkaan maaleja, ja turpaan tuli. Säälipiste on säälipiste.

M10

Jäsen
Re: Re: Re: Jaa neitejä...?

Viestin lähetti bozik

Itse peliä minun on vaikea kommentoida, koska olin lähinnä Radio Suomen ja teksti tv:n varassa. Tiedän siis hyvin eilisen merisään, pelistä sen sijaan kohtuullisen vähän.

Kotka-Rankki, Utö, Kuuskajaskari ja Bogaskär neljä, pohjoisen puoleista tuulta.
Ei ole helppoa olla Radio Suomen varassa. Ne selostajat ovat jotenkin niin raskaita kuunneltavia. Porissakin äijä puhuu vaan "Porin kaupungin puoleisesta päästä".. (Tai sitten tämäkin on vaan turhautumista tappio-ottelun jälkeen).

Mitenkäs Anders Burströmillä kävi kädet Jokereiden hyökkäyspäässä? Valaiskaa joku paikalla olleista minua myös kommentilla Mäkkärin otteista! Ansaitseeko se kakkoskentän paikan ihan oikeesti? Onko Lelua nähty kenties Hpk:n toimiston lähellä? Vai kenties Lahdensivuntiellä renkaita vaihtamassa?

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Jaa neitejä...?

Viestin lähetti Morrow10
Kotka-Rankki, Utö, Kuuskajaskari ja Bogaskär neljä, pohjoisen puoleista tuulta.
Ei ole helppoa olla Radio Suomen varassa. Ne selostajat ovat jotenkin niin raskaita kuunneltavia. Porissakin äijä puhuu vaan "Porin kaupungin puoleisesta päästä".. (Tai sitten tämäkin on vaan turhautumista tappio-ottelun jälkeen).
Ei tuo turhautumiselta kuulosta. Itse asiassa hyvä esimerkki tuo Porin selostaja, olemme kaverien kanssa naureskelleet todella monta kertaa tätä samaa "Porin kaupungin puoleista päätä". Tällä samalla ukollahan taitaa olla käytössään myös "Rauman tien puoleinen pääty". On ne aika velhoja nuo Radio Suomen selostajat.

Vielä eiliseen peliin liittyen. Jossakin aiemmista viesteissä taidettiin mainita Voutilaisen pelanneen kohtuullisen heikon ottelun. Oliko todella näin ja miten Vodella on kausi muutoin mennyt ? Ainakin itse odotin Vodesta kerholle loistavaa 2-3 ketjun sentteriä. Ykköseen Vodesta ei vielä mielestäni ole.

M10

Jäsen
Voutilainen on ollut kuin koko kerhon joukkue; ajoittain erinomainen, ajoittain ihan pimennossa. Jukan kohdalla tämän voi laittaa puolen vuoden pelaamattomuuden piikkiin.
Ei häntä ykköseen olla kaavailtukkaan, vaan tulee keväällä vielä ihan varmasti tekeen tuhojaan kakkosen sentterinä mikä on miehen oikea paikka.
Vodessa minua ihastuttaa miehen arvaamattomuus. Laukaus saattaa lähteä ihan milloin vaan ja mistä vaan. Tämä mies on kerholle vielä tärkeä tekijä vuosia eteenpäin, uskokaa pois.

pp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, HCRaPo
Ottelusta ei oikeastaan jäänyt mitään muisteltavaa, paitsi omasta mielestä kauden karmein tuomaritoiminta mitä nähnyt Hämeenlinnassa tällä kaudella. Eihän noin linjatonta tuomaria voi päästää viheltään yhtään liigapeliä, jopa Hannu H. on viheltänyt omat pelinsä huomattavasti paremmin. No voi vaan sanoa et onneks peli ei ratkennut tuomariin, mutta silti...

Jäähy tuli ainoostaan, jos yleisö huusi jäähyn tai jos pelaaja makasi jäässä. Ja jälleen kerran tuli semmonen naurettava nahkajäähy, ei tämmöstä. Pelissä olis voinut antaa, ehkä yhden jäähyn jos olis pitänyt linjan ja se oli se VV sukeltaminen, joka ei ollut ensimmäinen eilisessä pelissä. Tai kaksi (Helenius 3. erän lopussa). Ja en ole nähnyt jatkoaika maalia tv:stä, mutta senkin näin osuvan vaan tolppaan, taitaa olla niin et pitäs varata aika optikolle, että ymmärtäs noi tuomiot...

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vode on väläytellyt ajoittain mutta yhtään kokonaista hyvää ottelua ei miekkonen ole pelannut. Suurimman osan ajasta ollut ihan täysin pimennossa. Taitaa olla varsin keskenkuntoinen vielä, jonka myös Rami Summanen on huomannut valitsemalla Velhon maajoukkueeseen.

Malmivaaran filmailut (episodi Mc) sanalla sanoen vi... harmittivat. Kyllä se eron huomaa milloin sattuu oikeasti ja milloin laitetaan vähän omaa lisää kehiin. Nyrkkisääntö = Jos oikeasti tekee häijyä, silloin ei pitäisi olla tarvetta esitellä kuolevan tuskaansa koko maailmalle (oli pyöri siinä jäällä pitkän aikaa käteään pidellen... aaaihhh, aiajaaijaiaaia... aih, sattuuu... kts. myös tapaus Rautee) Hyvin sitten loppupelin kaveri taas tahkosi. Vaihtoaitiossa ei ollut myöskään tarvetta jääpussille tms.

Tuomari ei oikeasti nyt NIIN paska ollut... Itseasiassa tuomiot meni aika hyvin kohdilleen + jämäkkää toimintaa VV 10 suhteen. Muutama turha tuomisteminen ja pari selvää painettiin villaisella + yksi huutamisjäähy (sehän kuuluu rinkulan vakiovarustukseen, kotikentän pikku etuisuuksia, sehän on jo kiveenkin hakattu) eli itseasiassa ihan kelvollinen suoritus. Ei ne muut sen kummempia otteita ole esittäneet. Ei Rönn ainakaan peliä pahemmin sotkenut, joten paljon huonomminkin olisi voinut mennä.

Ikäänkuin tuomarilinja olisi menossa kauttaaltaan sallivampaan suuntaan. Jos se on tarkoitettua, pisteet Jalarvolle.

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti pp
Ja en ole nähnyt jatkoaika maalia tv:stä, mutta senkin näin osuvan vaan tolppaan, taitaa olla niin et pitäs varata aika optikolle, että ymmärtäs noi tuomiot...

Maikkarin (ja plussan) HN videon perusteella aivan selvä maali, ei epäilystäkään. Ja ennen kaikkea hienosti rakennettu:

Maikkarin HN-sivuilla on linkki tuon pelin videoon (en tosin ole katsonut näytetäänkö siinä se maali mutta luulisis että se mahtuu mukaan raporttiin)
http://media.almamedia.fi/id/35739.rm?bitratemax=150

pp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, HCRaPo
Viestin lähetti flintstone
Maikkarin (ja plussan) HN videon perusteella aivan selvä maali, ei epäilystäkään. Ja ennen kaikkea hienosti rakennettu

Kyllähän se varmasti maali olikin, mutta totesin vaan et ite näin sen osuvan tolppaan niinkun näki moni muukin joka oli samassa kohdassa katsomoa. Et ei siitä sen enempää.

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Re: Jaa neitejä...?

Viestin lähetti Morrow10
Valaiskaa joku paikalla olleista minua myös kommentilla Mäkkärin otteista! Ansaitseeko se kakkoskentän paikan ihan oikeesti?

Mäkkärin peli eilen kuvasti koko joukkueen peliä eli aika mitään sanomaton. Noin kolme kiekon riistoa vastustajan sinisellä, jonka jälkeen jäi odottelemaan kavereita mukaan hyökkäykseen ku ois pitäny olla röyhkeyttä lähtee haastaa 1vs1. Muuten en miestä liiemmin noteerannut.

Seurasin jälleen myös #10 otteita, jotka olivat tällä kertaa sysipaskoja! Päätä vähän jomottaa, ku tuli otettuu muutama tuoppi liikaa (en tiennyt/muistanut et Williamssissa oli 2e tuoppi koko illan). Onnittelut Jokereille nöyrästä pelistä ja sen mukanaan tuomista kahdesta pisteestä!

Täytyy viel mainita oma mielipiteeni Jantusen eilisestä pelistä, kun niin moni on sitä hehkuttanut hyvänä. Oma näkemykseni oli, että Marko pelasi huonoimman näkemäni ottelun (nähnyt n.5 Jokeri-matsia tällä kaudella.) Ois ollu muutaman kerran pelissä ns. tuhannen taalan paikka tehdä maali, mut ei. Lisäksi kenttä oli aika ajoin tosi pahassa pyörityksessä omassa päässään, milloin meidän ykköstä milloin kolmosta tai nelosta vastaan. Toki välillä taas kenttä pörräsi hyökkäyspäässä. Hieno alustus voittomaaliin ja olihan hän pirteimpiä/hyökkäävämpiä vierasjoukkueen pelaajia eilen, mutta tällä miehellä on paljon paljon enemmän annettavaa. Huippu jätkä!

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Viestin lähetti tommilin
Malmivaara jäi kyykistelemään "kohdattuaan" Mäkkärin kanssa. Rönn palkitsi Mäkiahon jäähyllä, vaikkei tainnut nähdä koko tilannetta.

Mäkkärin jäähy tuli siitä kun hän koputteli mailan kärjellä Malmivaaran vatsanseutua vaihtoaitioiden edessä, muistaakseni pelikatkon aikana.

Malmivaara reagoi niinkuin häneen olisi sattunut, totuuden tuskan määrästä tietää vain hän itse, mutta näytti niinkuin olisi sattunut. Ideaali tilanne haukkua Mäkkäriä siaksi tai Malmista teeskenteleväksi neidiksi jäsenkirjan mukaan.

Vieressä ollut Rönn jokatapauksessa antoi Tonille jäähyn.

En tiedä onko oma pinnani lyhentynyt vai asenteeni muuttumassa, mutta eilen tuli taas tunne että ompas jumaklavita helevetin huono tuomari jäällä.

No, tilanteet tulevat ja menevät nopeasti ja kaikki näyttää erilaiselta jään pinnalta kuin katsomosta tarkasteltuna ja tuomaritkin ovat vain ihmisiä.

Huonosti tuomittu on silti huonosti tuomittu.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mistä se Kucharcik sai sen kiinnipitämisjäähynsä, kun Vertala piti miestä niskalenkissa? Tapahtuiko tilanteen alussa jotain, mitä mä en kerennyt näkemään?

Itse pelistä jäi aika mitäänsanomaton kuva, semminkin kun missasin ekat kymmenen minuuttia. Mäkkäri karvas kiekon hyvin pariin otteeseen, Tukio ei kauhean kiekkovarma omassa päässä ja Helenius sai kuin saikin niitattua Sillanpään laitaan. Ei ois uskonu.. Yleisömaäärä oli kyllä järkyttävän pieni, toisaalta enpä kyllä ihmettele.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kiitos Lippupalvelun

Viestin lähetti odwaz
Yleisömaäärä oli kyllä järkyttävän pieni, toisaalta enpä kyllä ihmettele.

No ainakin allekirjoittaneen Rinkelinmäen matka tyssäsi Lippupalvelun ystävällisellä avustuksella:
"Palvelussa on juuri nyt ruuhkaa koita hetken kuluttua uudelleen"
kun ei kerran saanut lippua ennakkoon varattua niin eipä tuonne uskaltanut lähteä kokeilemaankaan saisiko niitä lippuja kuitenkin - yleisömäärästä päätellen olisi kuitenkin kannattanut kokeilla, varsinkin kun tuli hienolla taistelulla komea jatkoaika voitto.

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sarjakärki ja sarjakärki? Jos mä olisin Jokerijulli niin kuitenkin muistaisin sen, että TPS:llä on kolme ottelua vähemmän eli niistä täydet pinnat niin TPS:n etumatka on Narreihin 3 pinnaa, ja Kärpillä on yksi ottelu Jokerijullia vähemmän eli voitolla menee pisteen ohi Narrien. Että en mä kävelisi rinta rotingilla ja olisi niin polleeta. No mutta Sarjakärki toistaiseksi mikä sarjakärki. Mutta leijukaa ihmeessä!!:)))

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Nordis
Sarjakärki ja sarjakärki? Jos mä olisin Jokerijulli niin kuitenkin muistaisin sen, että TPS:llä on kolme ottelua vähemmän eli niistä täydet pinnat niin TPS:n etumatka on Narreihin 3 pinnaa, ja Kärpillä on yksi ottelu Jokerijullia vähemmän eli voitolla menee pisteen ohi Narrien. Että en mä kävelisi rinta rotingilla ja olisi niin polleeta. No mutta Sarjakärki toistaiseksi mikä sarjakärki. Mutta leijukaa ihmeessä!!:)))

Hehheh, ottaapa koville siellä. Sarjakärki on sarjakärki. Se, mikä on sarjan lopputilanne joskus maaliskuussa, on sitten eri asia.

Eniten tässä varmaankin tuuletetaan sitä, että Jokereilla on pisteitä todella paljon enemmän kuin olisi ennen kauden alkua uskonut. Joukkue on tsempannut hämmästyttävän hyvin, mistä osoituksena eilinenkin tasapeli ja bonuspiste.

Rinta rottingilla ollaan :)

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Nordis
Sarjakärki ja sarjakärki? Jos mä olisin Jokerijulli ...Narreihin...Jokerijullia...Narrien...Sarjakärki...sarjakärki. Mutta leijukaa ihmeessä!!:)))
Tottakai me leijutaa ja pitkää, melkein kaksi viikkoa, mutta minua huolttaa kyllä eniten tuo Ässien kohtalo ja se, ettei se toistu meille.

Ai niin, yks juttu vielä: Hienosti olet saanut lyhyeen tekstiin noin monta nimittelyä ja neljä kertaa Sarjakärki-sanan!

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Nordis
Jos
(Poistin turhat täytesanat, jätin Nordiksen viestin sanoman jäljelle.)

PS. Helppohan teidän on olla sarjakärki kun on samassa välisarjassa HIFK:n kanssa. Ai miten niin helppoa? No kun on enemmän 4-pisteen otteluita.

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Nordis

Kiitos tästä syväanalyysista. Aika teiniltä se vain vaikuttaa. Eiköhän tuossa Vakion tekstissä sanottu kaikki oleellinen Jokerien nykytilanteesta.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Nordis
Jos mä olisin Jokerijulli niin kuitenkin muistaisin sen, että TPS:llä on kolme ottelua vähemmän eli niistä täydet pinnat niin TPS:n etumatka on Narreihin 3 pinnaa, ja Kärpillä on yksi ottelu Jokerijullia vähemmän eli voitolla menee pisteen ohi Narrien.

Minä en Jokerikannattajana viittaisi mihinkään muuhun, kun voimassaolevaan sarjataulukkoon riippumatta pelien määristä. Pilkunviilaajia varten voidaan toki kopipeistata keskiarvopisteet otteluja kohden tällä hetkellä.

Jokerit 1,35
Kärpät 1,36
HIFK 1,32
TPS 1,39
HPK 1,12
Tappara 1,12

jne.

Joten jos minä olisin Tepsikannattaja (teoriaa toki) älämölöisin ilman muuta pistekeskiarvon olevan ainoa oikea laskutapa tässä vaiheessa kautta.

Hymiöistä huolimatta Nordiksen täky näytti menneen perille.

Eipä silti, hatunnosto täältä esim Jokerien suoritukselle syksyllä 2003. Esim loppukaudella junnunne selvisivät duuneistaan yllättävän hyvin ja muutenkin Jortsu on saanut pakasta (ei se sentteri) irti kohtuullisen korkean käyttöasteen, joten elvistelyt sarjasijoituksestanne ovat aiheelliset. Konkrätsyleissön ja pulinat pois.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kovinkin tarkasti olen yrittänyt ketjua lukea ja en vielä ole kovinkaan paljon leijumista ja elvistelyä Jokeri-kannattajien kirjoituksista löytänyt. Enemmänkin yllätyksen tuomaa iloa ja ylpeyttä siitä mihin asti joukkue on itsensä hinannut. Mielestäni tuohon iloon ja ylpeyteen joukkueella ja kannattajillansa on perusteltu oikeus. Se että tämä ei sovi sarjaa melkein koko syksyn hallinneen HIFK:n kannattajille, sopii kuvaan mainiosti ja siksi lapselliset ja asiattomat kommentit vieraan joukkueen otteluketjuun, eivät ehkä tule niin yllätyksellisinä.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Omasta mielestäni Jokerikannattajien sarjakärkitoitotus on ollut kovin vaisua ja suorastaan munatonta amatöörien puuhastelua. Toista olisi älämölö mikäli sarjan ainoa kiintotähti, HPK, olisi siirtynyt pitkän tauon ajaksi hallitsemaan sijaa numero uno.

Pliisua porukkaa, sano.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mutta emme ota kunniaa pois Jortikka-faneilta. Annettakoon heille kevään nöyryytyksen jälkeen edes oikeus iloita sarjakärjestä.

Itsehän olemme oppineet jo nöyriksi. Iloitkaamme keväällä jälleen perunan värisistä mitaleista.

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Kiitos Lippupalvelun

Viestin lähetti flintstone
eipä tuonne uskaltanut lähteä kokeilemaankaan saisiko niitä lippuja kuitenkin

Flintille tiedoksi ettei "uutta" Rinkulaa ole koskaan myyty loppuun runkosarjapelissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy