Viestin lähetti Peter Gabriel
Malmivaaraa rupesin seuraamaan sen Mäkkärin episodin jälkeen ja totesin että mieshän on sysipaska.
Tämän episodin olen missannut täysin, voisitko (tai joku muu) referoida mistä on kysymys ?
Viestin lähetti Peter Gabriel
Malmivaaraa rupesin seuraamaan sen Mäkkärin episodin jälkeen ja totesin että mieshän on sysipaska.
Viestin lähetti Gags
Tämän episodin olen missannut täysin, voisitko (tai joku muu) referoida mistä on kysymys ?
Viestin lähetti bozik
Itse peliä minun on vaikea kommentoida, koska olin lähinnä Radio Suomen ja teksti tv:n varassa. Tiedän siis hyvin eilisen merisään, pelistä sen sijaan kohtuullisen vähän.
Ei tuo turhautumiselta kuulosta. Itse asiassa hyvä esimerkki tuo Porin selostaja, olemme kaverien kanssa naureskelleet todella monta kertaa tätä samaa "Porin kaupungin puoleista päätä". Tällä samalla ukollahan taitaa olla käytössään myös "Rauman tien puoleinen pääty". On ne aika velhoja nuo Radio Suomen selostajat.Viestin lähetti Morrow10
Kotka-Rankki, Utö, Kuuskajaskari ja Bogaskär neljä, pohjoisen puoleista tuulta.
Ei ole helppoa olla Radio Suomen varassa. Ne selostajat ovat jotenkin niin raskaita kuunneltavia. Porissakin äijä puhuu vaan "Porin kaupungin puoleisesta päästä".. (Tai sitten tämäkin on vaan turhautumista tappio-ottelun jälkeen).
Viestin lähetti pp
Ja en ole nähnyt jatkoaika maalia tv:stä, mutta senkin näin osuvan vaan tolppaan, taitaa olla niin et pitäs varata aika optikolle, että ymmärtäs noi tuomiot...
Viestin lähetti flintstone
Maikkarin (ja plussan) HN videon perusteella aivan selvä maali, ei epäilystäkään. Ja ennen kaikkea hienosti rakennettu
Tähän kysymykseen on pakko heittää vastakysymys: Mitkä helvetin kädet?Viestin lähetti Morrow10
Mitenkäs Anders Burströmillä kävi kädet Jokereiden hyökkäyspäässä?
Viestin lähetti Morrow10
Valaiskaa joku paikalla olleista minua myös kommentilla Mäkkärin otteista! Ansaitseeko se kakkoskentän paikan ihan oikeesti?
Viestin lähetti tommilin
Malmivaara jäi kyykistelemään "kohdattuaan" Mäkkärin kanssa. Rönn palkitsi Mäkiahon jäähyllä, vaikkei tainnut nähdä koko tilannetta.
Viestin lähetti odwaz
Yleisömaäärä oli kyllä järkyttävän pieni, toisaalta enpä kyllä ihmettele.
Viestin lähetti Nordis
Sarjakärki ja sarjakärki? Jos mä olisin Jokerijulli niin kuitenkin muistaisin sen, että TPS:llä on kolme ottelua vähemmän eli niistä täydet pinnat niin TPS:n etumatka on Narreihin 3 pinnaa, ja Kärpillä on yksi ottelu Jokerijullia vähemmän eli voitolla menee pisteen ohi Narrien. Että en mä kävelisi rinta rotingilla ja olisi niin polleeta. No mutta Sarjakärki toistaiseksi mikä sarjakärki. Mutta leijukaa ihmeessä!!:)))
Tottakai me leijutaa ja pitkää, melkein kaksi viikkoa, mutta minua huolttaa kyllä eniten tuo Ässien kohtalo ja se, ettei se toistu meille.Viestin lähetti Nordis
Sarjakärki ja sarjakärki? Jos mä olisin Jokerijulli ...Narreihin...Jokerijullia...Narrien...Sarjakärki...sarjakärki. Mutta leijukaa ihmeessä!!:)))
(Poistin turhat täytesanat, jätin Nordiksen viestin sanoman jäljelle.)Viestin lähetti Nordis
Jos
Viestin lähetti Nordis
Sarjakärki ja sarjakärki? Jos mä olisin Jokerijulli niin kuitenkin muistaisin sen, että TPS:llä on kolme ottelua vähemmän eli niistä täydet pinnat niin TPS:n etumatka on Narreihin 3 pinnaa, ja Kärpillä on yksi ottelu Jokerijullia vähemmän eli voitolla menee pisteen ohi Narrien. Että en mä kävelisi rinta rotingilla ja olisi niin polleeta. No mutta Sarjakärki toistaiseksi mikä sarjakärki. Mutta leijukaa ihmeessä!!:)))
Viestin lähetti Nordis
Jos mä olisin Jokerijulli niin kuitenkin muistaisin sen, että TPS:llä on kolme ottelua vähemmän eli niistä täydet pinnat niin TPS:n etumatka on Narreihin 3 pinnaa, ja Kärpillä on yksi ottelu Jokerijullia vähemmän eli voitolla menee pisteen ohi Narrien.
Viestin lähetti flintstone
eipä tuonne uskaltanut lähteä kokeilemaankaan saisiko niitä lippuja kuitenkin