Re: Uskokaa nyt
Niin, anteeksi kaikille keskustelijoille, että työnnän vielä lusikkani soppaan.
Hakametsää en pidä HPK-fanina yhtään sen turvallisempana paikkana. Itse olen kokenut Hakametsässä Ilves-fanien kohdalta kolme hyökkäystä muutaman vuoden sisällä ja yksi niistä tällä kaudella. Kerran on katsomossa käyty ryysyistä kiinni ja jogurttiakin olen saanut niskaani. Sen lisäksi tällä kaudella Ilves-fani tuli haastamaan riitaa heti lippuluukulla. Kysymys kuuluukin, että voidaanko kyseinen keskustelu käydä myös Hakametsän osalta? Tai vaikkapa Hartwall Areenan kohdalla?
En minä ainakaan tunne oloani näissä halleissa turvalliseksi ja niinkuin Designer on jo muutamaan otteeseen sanonut; ne ovat minun mielikuviani!
Mitä tulee Rinkelinmäen järjestysmiehiin -> VAIHTOON ja ammattilaiset tilalle.
Mitä tulee Rinkulan häirköihin -> Porttikielto (aivan mahdollinen toimenpide).
Kun aletaan puhumaan huutelemisesta ja omien kannustamisesta, niin Ilves-faneilla ei sen puoleen pitäisi olla mitään urputettavaa, sillä pääsin kaksi ottelua seuraamaan Ilveksen fanikatsomon vieressä ja voin kertoa, ettei sielläkään puhtaat jauhot ole pussissa. Tuskin missään liigapaikkakunnalla.
Mutta enivei, minä osaltani tuomitsen myös kaikki häiriköt ja porsastelijat.
Tämä siis osaltani, enkä aio pitkittää ketjua tämän enempää.
Viestin lähetti valdo
En mä ymmärrä miten niin mitään ei ole koskaan Rinkulassa tapahtunut, itse olen saanut reissuilla päälleni puolikkaita kahvikupillisia, sylkeä, purukumia jne, mitä vielä pitää todistaa. Käsittääkseni tätä samaa kohtelua ja kovempaakin ovat saaneet osakseen muutkin tähän ketjuun kirjoittaneet vastustajan kannattajat.
Niin, anteeksi kaikille keskustelijoille, että työnnän vielä lusikkani soppaan.
Hakametsää en pidä HPK-fanina yhtään sen turvallisempana paikkana. Itse olen kokenut Hakametsässä Ilves-fanien kohdalta kolme hyökkäystä muutaman vuoden sisällä ja yksi niistä tällä kaudella. Kerran on katsomossa käyty ryysyistä kiinni ja jogurttiakin olen saanut niskaani. Sen lisäksi tällä kaudella Ilves-fani tuli haastamaan riitaa heti lippuluukulla. Kysymys kuuluukin, että voidaanko kyseinen keskustelu käydä myös Hakametsän osalta? Tai vaikkapa Hartwall Areenan kohdalla?
En minä ainakaan tunne oloani näissä halleissa turvalliseksi ja niinkuin Designer on jo muutamaan otteeseen sanonut; ne ovat minun mielikuviani!
Mitä tulee Rinkelinmäen järjestysmiehiin -> VAIHTOON ja ammattilaiset tilalle.
Mitä tulee Rinkulan häirköihin -> Porttikielto (aivan mahdollinen toimenpide).
Kun aletaan puhumaan huutelemisesta ja omien kannustamisesta, niin Ilves-faneilla ei sen puoleen pitäisi olla mitään urputettavaa, sillä pääsin kaksi ottelua seuraamaan Ilveksen fanikatsomon vieressä ja voin kertoa, ettei sielläkään puhtaat jauhot ole pussissa. Tuskin missään liigapaikkakunnalla.
Mutta enivei, minä osaltani tuomitsen myös kaikki häiriköt ja porsastelijat.
Tämä siis osaltani, enkä aio pitkittää ketjua tämän enempää.