Designer...olin itse vaivautunut paikan päälle ja pelin nähneenä, ei tässä voi kuin kirota omia, jotka olivat todella saamattomia eilen. Ensi erä vielä antoi toivoa, 4 hienosti hoidettua alivoimaa ja johdossa tauolle, että jospa tuo peli tuosta paranisi ja pääsisimme myös pitämään enemmän kiekkoa, ja mitä vielä, jätkät joutuivat entistä pahemman jyrän alle. HPK oli eilen loistava ja ei antanut IFK:lle mitään mahdollisuuksia, välillä tuntui, että meni kiekko mihin tahansa, niin siellä oli 3 kerholaista yhtä IFK:n pelaajaa vastaan. Mikä lienee ollut myös IFK:n asenteessa vikana eilen, mutta kerhon kahden salamamaalin jälkeen kun Mälli otti aikalisän, niin kentälle tuli nauravia IFK:n pelaajia, mahtoikohan Mälli kertoa pjoille jonkun vitsin kun niin pisti naurattamaan.
Kantorin 5minuuttia, olisiko jollain kommenttia, koska luulin hänen saaneen 2min jostain poikittaisesta mailasta, sillä ainakin minun silmiin näytti, että Kantor tuuppasi kerhon miehen selästä jäähän ja piti miestä jäässä. Olisiko tuo hammas sitten lähtenyt kaatuessa?? Kerhon vitonen oli kanssa niin ja näin, mutta täytti keihästämisen kriteerit, sillä lavan kärki tökkäistiin suoraan Salmisen vatsaan. No, jäähyistä IFK otti vaihteeksi erittäin tyhmiä sellaisia, ehkä pari tuli aika heppoisesti, kuten ainakin se yksi kerhon jäähykin. Ihmettelin kyllä yhtä asiaa, 5minuutin jäähy IFK:lla lähti vasta rullaamaan kun, toinen kakkonen päättyi kerhon maaliin. Tähän asti olen kyllä isojen (5min ja 10min)jäähyjen nähnyt vähenevän myös siellä aikaisemmin olleiden kakkosten ohella.
No, nyt eikun onnittelut HPK:lle hienosta pelistä, eipähän kaverit enää ihmettele kun sanoin ennen kautta, että HPK taistelee Tapparan ja narrien kanssa kolmesta ensimmäisestä sijasta runkosarjassa, mutta mistä hitosta tuo Pelicans sinne ilmestyi:)
PS:ehdotan, että Pena vaihtaisi Ciprussin Vujtekin ja heti;)