Hpk 2005-2006

  • 205 309
  • 825
Tila
Viestiketju on suljettu.

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
jani#31 kirjoitti:
Onkos Kerhofanien kesä noin hiljanen;)
Jaa kun meitä ei kiinnosta Eltonin pullakojun nurkalle kusemiset pilkun jälkeen?
 

ifota

Jäsen
Eikö ketään muuta kyllästytä? Kaipaan uutisia. "Otettaisiin tsekki, jos saataisiin" ei riitä uutiseksi.
Onko edes niistä uusista pelipaidoista kuvia missään?
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
ifota kirjoitti:
Onko edes niistä uusista pelipaidoista kuvia missään?
Ja jos ei kuvia ole niin jos vaan jonkun laista tietoa on niin itseänikin kiinnostaisi.Katselin juuri tuossa joku aika sitten Philadelphia Flyersin uusittua oranssia pelipaitaa ja jonkun sen tyylisen oranssin paidan kun saisi niin olisi liigan ehdotonta huippua.Sitten ei enää muuta kuin järkevä mainosten suunnittelu ja ei mitään vaaleita laatikoita mainoksen pohjalla tummaan paitaa.Ne ovat tyylittömyyden huippu.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ei tässä vielä ole kannattanut kyllästyä, kun änärin pattitilanne on ollut olemassa. Nyt kun ilmeisesti soppari on aikaansaatu, niin alkaa pelaajamarkkinatilanne (jeh, mikä sana!) selkiytyä ja toivottavasti melko nopeasti. Eiköhän sieltä pari suurehkoa kalaa Kerhonkin verkkoon tartu.

Ette kai te ifota ja Jakub oikeasti luule, että se uusi paita on jo suunniteltu? Aikaisintaan viikkoa ennen kauden alkua, ja mainokset asetellaan sitten syyskuun 15. päivänä aamupäivästä.
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
David?

Mikäs se Schneiderin tilanne tällä haavaa on? Onko mies selvinnyt niistä syytöksistä mitä oli tuossa aiemmin ja majaileeko jo Hämeenlinnassa. Vai onko jäänyt Jenkkeihin?
 
Ronning kirjoitti:
Mikäs se Schneiderin tilanne tällä haavaa on? Onko mies selvinnyt niistä syytöksistä mitä oli tuossa aiemmin ja majaileeko jo Hämeenlinnassa. Vai onko jäänyt Jenkkeihin?
En tiedä missä majailee tällä hetkellä, mutta tulee pelaamaan ensi kauden Kerhossa.
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Lecavalier kirjoitti:
En tiedä missä majailee tällä hetkellä, mutta tulee pelaamaan ensi kauden Kerhossa.

Eli kyseessä oli ns. "uutisankka"? Valaiskoon joku tarkemmin aiempia tapahtumia mikäli tietää ja taitaa.
 

Luiro

Jäsen
Harri Lintumäki nähty tänään Williamsin terassilla puhumassa matkapuhelimeen. Taisi olla kesän ykkösuutinen Kerho-leiristä.
 

M10

Jäsen
Luiro kirjoitti:
Harri Lintumäki nähty tänään Williamsin terassilla puhumassa matkapuhelimeen. Taisi olla kesän ykkösuutinen Kerho-leiristä.

Eikä ees ollut, sillä Jan Pardavyn vaimo nähty Lahdensivuntiellä sauvakävelyllä, Tom Kostopouloksen mailat sauvoinaan!
 

Luiro

Jäsen
Mitäs siihen sanot, että se Lintumäki oli siellä terassilla vaikka pubi oli kiinni koko vuorokauden?

Timo Nykoppin koira on nähty lenkillä Pullerihallin takana ja asioivan Esa Säterin valokuvan päälle. Kävelyttäjänä oli Timo Kulosen naapuri 1980-luvun alkuvuosilta Forssasta.
 

LANDE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LAHKO!
Minä odotan tulevaa kautta levollisin mielin. Olen aivan varma että sieltä pari vahvistukseksi luettavaa tulee ennen kauden alkua, eikä sovi unohtaa että kerhoa vahvistetaan yleensä kesken kauden. Luultavasti se pronssi sieltä TAAS tulee.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
LANDE kirjoitti:
Minä odotan tulevaa kautta levollisin mielin. Olen aivan varma että sieltä pari vahvistukseksi luettavaa tulee ennen kauden alkua, eikä sovi unohtaa että kerhoa vahvistetaan yleensä kesken kauden. Luultavasti se pronssi sieltä TAAS tulee.

Minä puolestani veikkaan, että tällä kaudella ei tavoitella niitä kärkisijoja (toki sellaiset saa tulla, jos siltä tuntuu), vaan nyt nimenomaan annetaan vastuuta näille nuoremmille pelaajille ja kasvatetaan heistä pelimanneja kautta 2006-2007 ajatellen. Sitten näitä huippuvahvistuksia otetaankin vähän isommalla rahalla täydentämään palettia ja hups ja hoi, ollaan taas pronssilla...
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Tää kausi on hävitty jos vahvistuksia ei ole tulossa. Hyökkäykseen tarvitaan yksi kova ulkomainen ja puolustukseen sama juttu. Puolustaja saakin sitten olla samalla ihan helvetin kovan tason liideri, muuten ei hyvä heilu. Hyökkäykseen sellanen "Balastik" tai "Pardavy" niin voi nukkua levollisesti.

Välivuosi tulossa?
 
Viimeksi muokattu:

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Morrow10 kirjoitti:
Ensikaudella Rinkelinmäellä nähdään uusittu cheerleader-ryhmä. Oheisessa kuvassa, ylhäällä olevista vasemmanpuoleisella voidaan havaita kaksi hyvää syytä tulla rinkulalle!

http://www.deviantart.com/view/20300966/

Jos ja kun ens kaudesta nyt on ilmeisesti tulossa välivuosi, niin meikäläisen saa jo pelkästään noiden kellojen takia rinkulalle... :p ....tosin ikää on todennäköisesti se perus 15 ja päällä push upit..
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Morrow10 kirjoitti:
Viisitoista vuotiaalla ei voi olla noin aktiivisia kannuja.

(jaa miten niin puheen aiheet vähissä?)

Jos puheet aiheet on vähissä niin mä olen nähnyt kun noin on harjoitellut kaurialan kentällä kaikkia pyramiideja ja jne mutta missäköhän ne niitä tekee on yksi kyssärin paikka...? Pohjois päädyn B1 katsomon edessä maan tasalla voisi olla yksi paikka missä tuollaiset sommitelmat olisivat mahdolliset tehdä ilman ruumita.

ja tuo linkitetty sivu ei toimi...
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kgz kirjoitti:
mä olen nähnyt kun noin on harjoitellut kaurialan kentällä kaikkia pyramiideja ja jne mutta missäköhän ne niitä tekee on yksi kyssärin paikka...? Pohjois päädyn B1 katsomon edessä maan tasalla voisi olla yksi paikka missä tuollaiset sommitelmat olisivat mahdolliset tehdä ilman ruumita.
Sen verran hankalalta tuo näyttää, että toivottavasti pysyvät ihan perusheilutuksissa. Onhan se ihan hauskaa, että jotkut jaksavat totakin hommaa harrastaa.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Tyyntä myrskyn edellä?

Enpä muista, koska HPK:n ympärillä olisi tähän vuodenaikaan ollut näin.... ehkä jopa pahaenteisen hiljaista. Toivottavasti vain tyyntä myrskyn edellä. Ja tunnetustihan "myrskyn jälkeen on poutasää".

Svenski tuli ja meni, Schneider tuli ja tuikkasi, kenties menee. Eli pakisto tulee elämän vielä jonkin verran, hyökkäykseenkin tulijoita luvassa. Veikkaanpa, että yksi isompi ja rumempi vonkale + yksi pienempi, vielä kasvava sintti. Pieniähän ne ovat silakat joulukaloiksi, joten joulun aikoihin lisäyksiä ilmeisesti jälleen kerran luvassa.

No, onneksi kärkipään joukkueet (Kärpät, Jokerit) tulevat vielä menettämään jamppaa rapakon taakse. Ugh.
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Daemon kirjoitti:
Enpä muista, koska HPK:n ympärillä olisi tähän vuodenaikaan ollut näin.... ehkä jopa pahaenteisen hiljaista. Toivottavasti vain tyyntä myrskyn edellä. Ja tunnetustihan "myrskyn jälkeen on poutasää".

Svenski tuli ja meni, Schneider tuli ja tuikkasi, kenties menee. Eli pakisto tulee elämän vielä jonkin verran, hyökkäykseenkin tulijoita luvassa. Veikkaanpa, että yksi isompi ja rumempi vonkale + yksi pienempi, vielä kasvava sintti. Pieniähän ne ovat silakat joulukaloiksi, joten joulun aikoihin lisäyksiä ilmeisesti jälleen kerran luvassa.

No, onneksi kärkipään joukkueet (Kärpät, Jokerit) tulevat vielä menettämään jamppaa rapakon taakse. Ugh.

Heinäkuun loppuun mennessä tapahtuu.. tai viimeinen päivä pitäisi julkistella siirtoja.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse kallistun yhä enemmän uskomaan siihen, että tänä vuonna ei tule mitään supervahvistuksia. Meillä on rosterissa nyt kavereita, joille on syytä antaa entistä isompi vastuu ja näytönpaikka. Nyt ei tavoitella finaalipaikkaa, vaan annetaan hiomattomille timanteille mahdollisuus näyttää kyntensä. Seuraavalla kaudella sitten hioutuneille timanteille jatkoa ja muutama huikea jamppa rosteriin, niin kiusataan taas Jokereita ja Eltonia.

Tulevia timanttejamme:

- Miika Wiikman
- Karri Rämö

- Tuomas Immonen (nyt läpimurto)
- Juuso Hietanen (ei vielä läpimurtokautta)
- Risto Korhonen (sama, kuin Hietasella)

- Joni Lappalainen (en usko vielä läpimurtoon)
- Janne Lahti (lopullinen murtautuminen eliittiin?)
- Juha-Pekka Loikas (jos saa nyt isomman roolin, läpimurto edessä?)
- Oliver Setzinger (nyt se täydellinen läpimurto)
- Ville Leino (iso rooli mahdollisesti tarjolla)

Tuossa vähän nimiä, jotka eivät välttämättä kehity, jos peliaikaa tulee satunnaisesti. No onhan osa näistä jo päässyt näyttämään kynsiään ihan kunnollakin, mutta nyt kun vastuu siirtyy enemmän heille, on rooli aivan toinen.

Tässä syy, miksi uskon nyt ns. kehityskauteen ja väliaikaiseen putoamiseen mitalisuosikeiden joukosta.
 

ifota

Jäsen
Sistis kirjoitti:
Itse kallistun yhä enemmän uskomaan siihen, että tänä vuonna ei tule mitään supervahvistuksia. Meillä on rosterissa nyt kavereita, joille on syytä antaa entistä isompi vastuu ja näytönpaikka. Nyt ei tavoitella finaalipaikkaa, vaan annetaan hiomattomille timanteille mahdollisuus näyttää kyntensä. [28.7.]
---
Minä puolestani veikkaan, että tällä kaudella ei tavoitella niitä kärkisijoja (toki sellaiset saa tulla, jos siltä tuntuu), vaan nyt nimenomaan annetaan vastuuta näille nuoremmille pelaajille ja kasvatetaan heistä pelimanneja kautta 2006-2007 ajatellen [22.7.]
---
Ensi kausi näyttää todellakin olevan se kasvatuskausi. Eli kasvatetaan pojista miehiä. Tuo lähtijät vs. tulijat -lista on sellainen, että sen näkee ihan selkeästi. [5.7.]

Toitota jotain tarpeeksi niin siitä tulee totuus. Ei kai tässä kumminkaan mitään välikausia ole tulossa. Rosterissa on lupaavia jannuja ja aukkoja vahvistuksille, ihan kuten joka vuosi on ollut heinäkuun lopussa. Eihän tohon paljoa tarvita ja taistellaan taas kotiedusta. Tosin välisarjan muutos vie Kerholta pinnoja aika lailla, kuuden sakissa ollaan kumminkin.

Disclaimer: Tämän jälkeen voin lyödä vetoa, että kausi menee kumminkin päin helvettiä ja en enää IKINÄ ole positiivinen uudestaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
ifota kirjoitti:
Toitota jotain tarpeeksi niin siitä tulee totuus. Ei kai tässä kumminkaan mitään välikausia ole tulossa. Rosterissa on lupaavia jannuja ja aukkoja vahvistuksille, ihan kuten joka vuosi on ollut heinäkuun lopussa. Eihän tohon paljoa tarvita ja taistellaan taas kotiedusta. Tosin välisarjan muutos vie Kerholta pinnoja aika lailla, kuuden sakissa ollaan kumminkin.

My friend, joku siis lukee viestejäni. :)

Kuuden sakkiin meneminen on ihan realistista. Ei siinä mitään. Mutta kyllä olen hitusen eri mieltä tuosta 'joka vuosi'. Muistelen, että viimeiset kaudet meillä on ollut paletti ihan hyvin kasasssa tässä vaiheessa kesää. Viimeisin 'pakka avoinna' -kausi osuu mielestäni sinne, kun Simicek, Vlasak ja Junkka lähtivät parin päivän sisään...

Tuo toitottamani välikausi ei pelota minua ollenkaan. Enkä pidä sitä mitenkään pahana asiana, jos niin käy. Pienen seuran on välillä pakko antaa junnuille isompi näytön paikka ja silloin ei ole realistista odottaa aivan huippuluokan menestystä.

Eniten olen huolissani tuosta peräpäästä. Siellä aikas nuoret kaverit paljon vartijana.
 

ifota

Jäsen
Sistis kirjoitti:
My friend, joku siis lukee viestejäni. :)
Kuhan vaan vittuilin aikani kuluksi

Sistis kirjoitti:
Kuuden sakkiin meneminen on ihan realistista. Ei siinä mitään. Mutta kyllä olen hitusen eri mieltä tuosta 'joka vuosi'. Muistelen, että viimeiset kaudet meillä on ollut paletti ihan hyvin kasasssa tässä vaiheessa kesää. Viimeisin 'pakka avoinna' -kausi osuu mielestäni sinne, kun Simicek, Vlasak ja Junkka lähtivät parin päivän sisään...
Ok, joka vuosi oli väärin sanottu. Tarkoitin muutamaa viime vuotta.
Pystyykö jostain tarkastamaan eri vuosien sopimustilanteita 28.7? Eikös vahvistukset signata järjestäen vasta elo- syyskuussa? Emmä tiedä, joku sinne tulee vielä varmasti. Ja jos ei tule niin ainakin uudet pelipaidat tarvitaan (huom. tässä pitää erotella itsensä toistaminen ja toistohuumori)

Sistis kirjoitti:
Tuo toitottamani välikausi ei pelota minua ollenkaan. Enkä pidä sitä mitenkään pahana asiana, jos niin käy. Pienen seuran on välillä pakko antaa junnuille isompi näytön paikka ja silloin ei ole realistista odottaa aivan huippuluokan menestystä.
Annetaanhan me junnuille vastuuta ja järjestäen aina joku näyttää osaamistaan isolla mittakaavalla, tähänhän meidän menestys on perustunut (+onnistuneisiin vahvistusten hankintaan). Älä huoli, kyllä se siitä. Onko kuudenneksi sijoittuminen välikausi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös