Hpk 2005-2006

  • 205 705
  • 825
Tila
Viestiketju on suljettu.

Agentti

Jäsen
clayman kirjoitti:
Ahaa, nyt ymmärrän. Ja se on totta, ettei Kerhoon mitään rikollisia kaivata, jos siis Schneider on syyllistynyt johonkin überhölmöilyyn.


No vois sanoo, että kyseessä hölmöily tai ainakin sellaisena sitä tutkitaan. Tosin totuus tapahtuman kulusta voi olla toinen. Samanlaisia juttuja urheilumaailma tunteen useammankin...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Agentti kirjoitti:
No vois sanoo, että kyseessä hölmöily tai ainakin sellaisena sitä tutkitaan. Tosin totuus tapahtuman kulusta voi olla toinen. Samanlaisia juttuja urheilumaailma tunteen useammankin...

Vai että sellainen tilanne...

Noh, odotellaan virallista tietoa asiasta. Jos kyseessä on se, mitä arvelen tuon kommenttisi perustella, niin menkööt minun puolestani. Tosin itse en kyllä olisi kaveria missään vaiheessa ottanutkaan Kerhon paitaan...

Noh, katsotaan mitä tuleman pitää. Eiköhän sitä vielä korvaajat löydy, jos niikseen tulee.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Sistis kirjoitti:
Vai että sellainen tilanne...
Tunne on samanlainen kun silloin kun Flonaldo kirjoitti kummipojista ja hirvenpäistä (vai miten se olikaan). Eli oletan että kaikki muut ymmärtävät mistä puhutaan ja itse olen aivan pihalla. Huhut tiskiin joko kokonaan eikä ollenkaan, nih!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kovasti täällä Schneideriä haukutaan, mutta epäilen että samalla rahalla ei saa vastaavaa kiekollista pakkia mistään. Schneiderin olisi ollut mahdollista ottaa jopa johtavan kiekollisen pakin paikka itselleen - unohtamatta Laamasta. Loukkaantumisherkkyys vaan on todella suuri, ja jos huhut pitävät paikkansa, niin terve menoa vaan...
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän Scheider hieman parempi kiekollinen pakki on, kuin yleisesti uskotaan. Silti nämä varsin vahvat ja ikävät "huhut" yhdistettynä jo nyt kusipään maineeseen joukkueen sisällä eivät taida jättää valinnanvaraa.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Luiro kirjoitti:
Pihalle vaan jos yhdenkin virheen teet.

Erehdyksiä sattuu, mutta ei Lintumäki-Korpela -akselilla. En tiedä, mitä on, mutta pikkuhiljaa miesten arvostus täällä päin laskemaan. Siis minun asteikolla.
Tietämättä YHTÄÄN mitä mies on mahdollisesti tehnyt ja jos juttu liittyy johonkin yösekoiluihin niin kuin jotkut huhut kertovat: hiuksista vittuun. Rattijuoppous? Ketä vaan sillä syyllä. Kännirähinä? Tuon tasoinen pelaaja kyllä. Jokin muu? Aivan sama, alunperin _erittäin_ kyseenalainen hankinta.
 

laKu_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eipä sillä, kyllähän se Svenssonin sopimuksen purku oli omastakin mielestä tässä tapauksessa hyvä juttu, ja jos se Schneider on nyt sitten tehnyt jotain idioottimaista, niin pois vaan, ei siinä mitään.

Se vaan, että kun sitten joillakin pelaajilla on vielä tarjouksia muistakin seuroista, esim nyt vaikka Setzingerillä sinne AHL:n suuntaan (?) niin voipi olla että se lähtevien pelaajien määrä tästä vielä nousee. Ainakin allekirjoittanut, siis "allekirjoittanut" alkaisi tuossa tilanteessa miettiä vähän muitakin vaihtoehtoja kun kerran alkaa näyttää siltä, että mitään kovin menestyvää joukkuetta ei tässä saada rakennettua...

Täytyy nyt sitten vaan toivoa, että ne korvaajat löytyvät, ja muidenkin jäljelläolevien motivaatio on kohdallaan. Epäilyttää kuitenkin hieman.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tietoja kaivellaan

Niin, kertokaa nyt jumantsuikkelis ja perhana allekirjoittaneellekin, vaikkapa YV:lla, mitä Schneiderin huhutaan tehneen.

T: Nimin. "rÖtÖs Jannut saatana kuRiin!!11!!1!"

Täältä tähän
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kaikki epämääräisesti huhuista vihjailevat leimataan välittömästi wannabe-minäpästiedän-tyypeiksi, mikäli yhtään ei tarkenneta, mistä on kyse!

Kyllä se minulle sopii, että sekä Svensson että Schneider korvataan joillain muilla ulkkispakeilla. Setzingerin ei tarvitse kyllä lähteä mihinkään.

Sitten vähän tärkeämpää asiaa. Onko siitä uudesta pelipaidasta vielä mitään tietoa? Mikä taho sen muuten Kerhossa/lle on yleensä suunnitellut?
 

Begbie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ensinnäkään Mäkkärin kyykyttämiä pelaajia ei pitäisi alunperinkään palkata Kerhoon... No, ehkä tosin A-J Niemi nykyisen tilanteen vallitessa voitaisiin puolustukseen kelpuuttaa.

Sitten isoa jossittelua:
Schneiderin soppari ei ole varmaankaan ihan nopeasti purettavissa, mikäli nämä vihjailut täällä pitävät paikkaansa. En nyt näitä sopimusteknisiä asioita yleisesti ottaen oikein tarkkaan tiedä, mutta ainakin syyte pitää varmasti olla nostettuna, että sopimuksen voi purkaa (voi vaatia tuomionkin). Olettaen, että kyse on rikosoikeudellisesta asiasta. Eli palkka voi juosta vielä pitkäänkin.

Olisi mukava kuulla näiden vihjailujen sijaan, että mistä on todellisuudessa kyse. Ettei tule tehtyä kärpäsestä härkästä.
 

M10

Jäsen
Minä taisin olla täällä ensimmäinen joka alkoi vihjailemaan/huhuilemaan Schneiderin ongelmista. Tarkennetaanpas nyt mitä tiedän ja miten:

Reilu viikko sitten kuulin nimeltä mainitsemattomalta sm-liiga pelaajalta että Schneider olisi "kämmännyt yössä". En tiedä siis minkä kaupungin yössä ja miten kämmännyt. Tähän hän lisäsi vielä että huhut kertovat miehen olevan jo takaisin jenkeissä. Tuntui kaverin kertoman perusteella olevan melko arkaluontoinen asia vielä ainakin tässä vaiheessa. Enempää ei kertonut, enkä viitsinyt kyselläkään.
No, sitten menin ja tiedustelin eräältä tällekin palstalle (tosin valitettavan harvoin) kirjoittavalta kaveriltani asiasta, koska hän on usein melko lähellä tuota Hpk:n pelaajistoa/ns.sisäpiiriä. Tämä kaverini oli myös kuullut saman Schneider-tarinan, hänkin nimeltä mainitsemattomalta pelaajalta.

Näiden tietojen perusteella tulin tänne sitten esittämään kuulemani Schneider-huhut. Toivottavasti tyydytti ervaa ja designeria.

Ja kuten Begbie jo tuossa sanoikin, aivan turha mies alunperinkin. Ei pienen kokonsa eikä tappelutappioidensa vuoksi, vaan siksi ettei koskaan tiedä kuinka pitkä päänsärkyjakso tulee seuraavaksi. Puolikuntoinen mies. Ulos vaan jos vielä yöelämässäkin sekoilee!
 

Luiro

Jäsen
Ensin oli Sicak, joka piti korvata Kultasella. Sitten tulikin Schneider ja lopulta meillä onkin Jani-Matti Loikala.

Kyllä tällä menolla taistellaan mestaruudesta ihan tosissaan.
 

M10

Jäsen
Oletetaan että Schneider lähtee, niin pakisto näyttää tältä:

Jokela-Laamanen
Laitinen-Immonen
Hietanen-Korhonen

Heh. Tuleehan sinne vielä miehiä, mutta hymyilyttää silti tuo tilanne!
 

Luiro

Jäsen
Ei oikein tiedä, että itkeäkö vai nauraa. Taitaa tuon Schneiderin päänsärkykin johtua jostain muusta kuin päähän kohdistuneista taklauksista.

Ja ihan rehellisesti ottaen Aki Heinokin olisi kova sana tuossa porukassa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mä muuten tiedän yhdestä pelaajasta, joka pelaa yhdessä joukkueessa, yhdessä yhden toisen pelaajan kanssa, yhden jutun jonka kuulin yhdeltä kaverilta joka on yhdellä tavalla yhteydessä yhden asian sisäpiiriin yhdeltä kantilta. En voi kertoa tarkemmin vielä, mutta sitten kun asia uutisoidaan niin huomaatte että oikeassa taas olin.
 

M10

Jäsen
Twite kirjoitti:
Mä muuten tiedän yhdestä pelaajasta, joka pelaa yhdessä joukkueessa, yhdessä yhden toisen pelaajan kanssa, yhden jutun jonka kuulin yhdeltä kaverilta joka on yhdellä tavalla yhteydessä yhden asian sisäpiiriin yhdeltä kantilta. En voi kertoa tarkemmin vielä, mutta sitten kun asia uutisoidaan niin huomaatte että oikeassa taas olin.

On se hauska

Valitan ettei tarkempaa tietoa tästä tapaus-Scheiderista juuri nyt ole mutta itseni nolaamisen riskilläkin ajattelin nuo puheet kyseisen pelaajan tilanteesta tänne laittaa, koska täällähän näitä juttuja on aina kiva analysoida. Vaikka ei ihan Hämeen Sanomissa printattua faktaa aina olisikaan.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
ervatsalo kirjoitti:
Niin, kertokaa nyt jumantsuikkelis ja perhana allekirjoittaneellekin, vaikkapa YV:lla, mitä Schneiderin huhutaan tehneen.

Eikös tuo vähän tytöiltä käynniltä vaikuta kun noin salaperäisiäkin ollaan.

Sääli sinänsä jos on törppöilyt, kun kasassa ollessaan kuitenkin olisi ihan hyvä pakki.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
David Schneider

Ikävältähän tuo taas kuulostaa ja saattaisin olettaa, että "yölliset töppäilyt" voivat olla mitä tahansa. Sitä olettamusta vasten, jos sanotaan, että kyse on nyt rikosoikeudellisesta tutkinnasta, ensimmäisenä tulee mieleen asiat väliltä rattijuoppous-raiskaus. Vakavasta asiasta kuitenkin, mikä ei ole koskaan hyvä asia varsinkaan Kerhon imagoherkkyyden kannalta. No, ehkäpä varmistus tälle(kin) asialle piakkoin tulee.

Mitä tulee Schneiderin pelillisiin ominaisuuksiin, niin vahvimmillaan hän on todella taitava ja luotettava kiekollinen pakki. Nämä mystiset päävaivat ovat silti niin arkaluontoisia ja arvaamattomia vaivoja, että saattaa kestää pitkiäkin aikoja, milloin pääkoppa - ja eritoten kroppa - tulee kuntoon. Tämä vaikuttaa varsin negasävyiseltä loukkaantumiselta, mistä ulospääsy kuntoon siis saattaa kestää todella kauan - ja vaatii kokoajan yltiöpäistä tutkimista.

Yhtä kaikki, jos Schneider on sössinyt itsensä pihalle HPK:n puolustuskalustosta, niin ei voi olla kuin pahoillaan sekä Schneiderin, että Kerhon puolesta. Parhaimmillaan mies on varmasti erittäin hieno ihminen ja pelaaja.
 

Agentti

Jäsen
L4E kirjoitti:
Eikös tuo vähän tytöiltä käynniltä vaikuta kun noin salaperäisiäkin ollaan.

Sääli sinänsä jos on törppöilyt, kun kasassa ollessaan kuitenkin olisi ihan hyvä pakki.


No niin siinä on tainnut käydä, että David ja tyttö olivat aamulla erimieltä yöllä tapahtuneesta....Eipä tarvii enää kenenkään jossitella! Niin kuin aikaisemminkin tällä palstalla sanoin urheileva maailma tuntee näitä tapauksia enemmänkin. Jopa pesäpalloilijat ovat olleet saman syytöksen alla. En vain uskalla sanoa sitä "ääneen"....
 

Begbie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Twite kirjoitti:
Mä muuten tiedän yhdestä pelaajasta, joka pelaa yhdessä joukkueessa, yhdessä yhden toisen pelaajan kanssa, yhden jutun jonka kuulin yhdeltä kaverilta joka on yhdellä tavalla yhteydessä yhden asian sisäpiiriin yhdeltä kantilta. En voi kertoa tarkemmin vielä, mutta sitten kun asia uutisoidaan niin huomaatte että oikeassa taas olin.

Kyllähän noita juttuja (joissa on jonkinlaisia perusteluita ja lähteitä mukana) on kuitenkin mielenkiintoisempi lukea kuin jotain Joni Petrellin hankintasuosituksia tai joitain muita Suomi24-keskustelun tasoisia jauhantoja.
 

Begbie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Routainen Sydän kirjoitti:
Ikävältähän tuo taas kuulostaa ja saattaisin olettaa, että "yölliset töppäilyt" voivat olla mitä tahansa. Sitä olettamusta vasten, jos sanotaan, että kyse on nyt rikosoikeudellisesta tutkinnasta, ensimmäisenä tulee mieleen asiat väliltä rattijuoppous-raiskaus. Vakavasta asiasta kuitenkin, mikä ei ole koskaan hyvä asia varsinkaan Kerhon imagoherkkyyden kannalta.

Mitä tarkoittaa Kerhon imagoherkkyys?
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Begbie kirjoitti:
Mitä tarkoittaa Kerhon imagoherkkyys?
Anteeksi, muotoilin sanani väärin, tarkoitin imagokestävyyden kannalta Schneiderin toilailut eivät ole hyvä asia. No, millepä joukkueelle ne olisivat.

Selvisikö?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Twite kirjoitti:
Mä muuten tiedän yhdestä pelaajasta, joka pelaa yhdessä joukkueessa, yhdessä yhden toisen pelaajan kanssa, yhden jutun jonka kuulin yhdeltä kaverilta joka on yhdellä tavalla yhteydessä yhden asian sisäpiiriin yhdeltä kantilta. En voi kertoa tarkemmin vielä, mutta sitten kun asia uutisoidaan niin huomaatte että oikeassa taas olin.

Näköjään olit. Eurohockeykin vahvistaa tuon siirron, screenshot liitetiedostona. Tuolta löytyy ihan www-lähde:

http://www.eurohockey.net/transfers/transfers.html?nationality=&country=&lastname=P&days=366

Harmi sinällään, taas yksi tähtipuolustaja vähemmän vapailla markkinoilla.

Ja itse aiheeseen: Saisi sen NHL:n suhteen tulla päätös nopeasti. Pelaajamarkkinat selkeytyisivät silloin huomattavasti.
 

Liitteet

  • transfer.JPG
    transfer.JPG
    28,4 KB · kertaa luettu: 590

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Veikkaan, asiasta autuaan tietämättömänä, että kyseessä on ihan "peruspahoinpitely" tai vastaava kämmi. Jos raiskaus olisi kyseessä, asiasta olisi uutisoitu isommin jo ihan ilman "SM-liigan tähtipuolustajaa epäillään raiskauksesta" -tyylistä otsikointia. Meinaan siis, että raiskaus olisi ylittänyt uutiskynnyksen jo valtakunnallisellakin tasolla, oli kyseessä sitten liigakiekkoilija tai Pekka Perusjätkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös