Jaa kun meitä ei kiinnosta Eltonin pullakojun nurkalle kusemiset pilkun jälkeen?jani#31 kirjoitti:Onkos Kerhofanien kesä noin hiljanen;)
Jaa kun meitä ei kiinnosta Eltonin pullakojun nurkalle kusemiset pilkun jälkeen?jani#31 kirjoitti:Onkos Kerhofanien kesä noin hiljanen;)
Ja jos ei kuvia ole niin jos vaan jonkun laista tietoa on niin itseänikin kiinnostaisi.Katselin juuri tuossa joku aika sitten Philadelphia Flyersin uusittua oranssia pelipaitaa ja jonkun sen tyylisen oranssin paidan kun saisi niin olisi liigan ehdotonta huippua.Sitten ei enää muuta kuin järkevä mainosten suunnittelu ja ei mitään vaaleita laatikoita mainoksen pohjalla tummaan paitaa.Ne ovat tyylittömyyden huippu.ifota kirjoitti:Onko edes niistä uusista pelipaidoista kuvia missään?
En tiedä missä majailee tällä hetkellä, mutta tulee pelaamaan ensi kauden Kerhossa.Ronning kirjoitti:Mikäs se Schneiderin tilanne tällä haavaa on? Onko mies selvinnyt niistä syytöksistä mitä oli tuossa aiemmin ja majaileeko jo Hämeenlinnassa. Vai onko jäänyt Jenkkeihin?
Lecavalier kirjoitti:En tiedä missä majailee tällä hetkellä, mutta tulee pelaamaan ensi kauden Kerhossa.
Luiro kirjoitti:Harri Lintumäki nähty tänään Williamsin terassilla puhumassa matkapuhelimeen. Taisi olla kesän ykkösuutinen Kerho-leiristä.
LANDE kirjoitti:Minä odotan tulevaa kautta levollisin mielin. Olen aivan varma että sieltä pari vahvistukseksi luettavaa tulee ennen kauden alkua, eikä sovi unohtaa että kerhoa vahvistetaan yleensä kesken kauden. Luultavasti se pronssi sieltä TAAS tulee.
Morrow10 kirjoitti:Ensikaudella Rinkelinmäellä nähdään uusittu cheerleader-ryhmä. Oheisessa kuvassa, ylhäällä olevista vasemmanpuoleisella voidaan havaita kaksi hyvää syytä tulla rinkulalle!
http://www.deviantart.com/view/20300966/
Nas kirjoitti:tosin ikää on todennäköisesti se perus 15 ja päällä push upit..
Morrow10 kirjoitti:Viisitoista vuotiaalla ei voi olla noin aktiivisia kannuja.
(jaa miten niin puheen aiheet vähissä?)
Sen verran hankalalta tuo näyttää, että toivottavasti pysyvät ihan perusheilutuksissa. Onhan se ihan hauskaa, että jotkut jaksavat totakin hommaa harrastaa.Kgz kirjoitti:mä olen nähnyt kun noin on harjoitellut kaurialan kentällä kaikkia pyramiideja ja jne mutta missäköhän ne niitä tekee on yksi kyssärin paikka...? Pohjois päädyn B1 katsomon edessä maan tasalla voisi olla yksi paikka missä tuollaiset sommitelmat olisivat mahdolliset tehdä ilman ruumita.
Daemon kirjoitti:Enpä muista, koska HPK:n ympärillä olisi tähän vuodenaikaan ollut näin.... ehkä jopa pahaenteisen hiljaista. Toivottavasti vain tyyntä myrskyn edellä. Ja tunnetustihan "myrskyn jälkeen on poutasää".
Svenski tuli ja meni, Schneider tuli ja tuikkasi, kenties menee. Eli pakisto tulee elämän vielä jonkin verran, hyökkäykseenkin tulijoita luvassa. Veikkaanpa, että yksi isompi ja rumempi vonkale + yksi pienempi, vielä kasvava sintti. Pieniähän ne ovat silakat joulukaloiksi, joten joulun aikoihin lisäyksiä ilmeisesti jälleen kerran luvassa.
No, onneksi kärkipään joukkueet (Kärpät, Jokerit) tulevat vielä menettämään jamppaa rapakon taakse. Ugh.
Desperaado kirjoitti:Heinäkuun loppuun mennessä tapahtuu.. tai viimeinen päivä pitäisi julkistella siirtoja.
Sistis kirjoitti:Itse kallistun yhä enemmän uskomaan siihen, että tänä vuonna ei tule mitään supervahvistuksia. Meillä on rosterissa nyt kavereita, joille on syytä antaa entistä isompi vastuu ja näytönpaikka. Nyt ei tavoitella finaalipaikkaa, vaan annetaan hiomattomille timanteille mahdollisuus näyttää kyntensä. [28.7.]
---
Minä puolestani veikkaan, että tällä kaudella ei tavoitella niitä kärkisijoja (toki sellaiset saa tulla, jos siltä tuntuu), vaan nyt nimenomaan annetaan vastuuta näille nuoremmille pelaajille ja kasvatetaan heistä pelimanneja kautta 2006-2007 ajatellen [22.7.]
---
Ensi kausi näyttää todellakin olevan se kasvatuskausi. Eli kasvatetaan pojista miehiä. Tuo lähtijät vs. tulijat -lista on sellainen, että sen näkee ihan selkeästi. [5.7.]
ifota kirjoitti:Toitota jotain tarpeeksi niin siitä tulee totuus. Ei kai tässä kumminkaan mitään välikausia ole tulossa. Rosterissa on lupaavia jannuja ja aukkoja vahvistuksille, ihan kuten joka vuosi on ollut heinäkuun lopussa. Eihän tohon paljoa tarvita ja taistellaan taas kotiedusta. Tosin välisarjan muutos vie Kerholta pinnoja aika lailla, kuuden sakissa ollaan kumminkin.
Kuhan vaan vittuilin aikani kuluksiSistis kirjoitti:My friend, joku siis lukee viestejäni. :)
Ok, joka vuosi oli väärin sanottu. Tarkoitin muutamaa viime vuotta.Sistis kirjoitti:Kuuden sakkiin meneminen on ihan realistista. Ei siinä mitään. Mutta kyllä olen hitusen eri mieltä tuosta 'joka vuosi'. Muistelen, että viimeiset kaudet meillä on ollut paletti ihan hyvin kasasssa tässä vaiheessa kesää. Viimeisin 'pakka avoinna' -kausi osuu mielestäni sinne, kun Simicek, Vlasak ja Junkka lähtivät parin päivän sisään...
Annetaanhan me junnuille vastuuta ja järjestäen aina joku näyttää osaamistaan isolla mittakaavalla, tähänhän meidän menestys on perustunut (+onnistuneisiin vahvistusten hankintaan). Älä huoli, kyllä se siitä. Onko kuudenneksi sijoittuminen välikausi?Sistis kirjoitti:Tuo toitottamani välikausi ei pelota minua ollenkaan. Enkä pidä sitä mitenkään pahana asiana, jos niin käy. Pienen seuran on välillä pakko antaa junnuille isompi näytön paikka ja silloin ei ole realistista odottaa aivan huippuluokan menestystä.