mountainsnake
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pittsburgh Penguins
@H.J.Simpson muistappa viedä eteenpäin!
Joo, tosiaan kyseessä täysin mun oma moka. Onnistuin siis unohtamaan ton säännön, että kummastakin jengistä pitää olla koko ajan vähintään 1. Jos jotain penalttia tosta tulee, niin otan sen mukisematta vastaan.Eikös tuossa pitäny olla kummastakin jengistä väh. 1 pelaaja? Näyttäs ainakin kärjessä olevalla jengillä olevan kaikki ukot Carolinasta.
Eikös tuossa pitäny olla kummastakin jengistä väh. 1 pelaaja? Näyttäs ainakin kärjessä olevalla jengillä olevan kaikki ukot Carolinasta.
Joo, tosiaan kyseessä täysin mun oma moka. Onnistuin siis unohtamaan ton säännön, että kummastakin jengistä pitää olla koko ajan vähintään 1. Jos jotain penalttia tosta tulee, niin otan sen mukisematta vastaan.
Jees, tämä ok.Tota tota. Hankala oikein keksiä tähän hätään mitään sopivaa rangaistusta, mutta koska säännöt on selkeät ja täytyy olla tämmösissä pistevedoissa tasapuolinen, niin vähennetään sulta kokonaispisteistä Sebastian Ahon viime yön pisteet eli 13. Jatkossa rangaistukset kovenee jos osuu samalle henkilölle.
Kiitos tarkkuudesta @Lucky Thirteen.
Mun mielestä voisi jatkossa sakottaa lisäksi yhden pelaajavaihdon. Toki mennään nyt näin, mutta olisiko se jatkossa sopiva tuomio? Toki tämäkin oletuksella, että vaihtoja on jäljellä.Tota tota. Hankala oikein keksiä tähän hätään mitään sopivaa rangaistusta, mutta koska säännöt on selkeät ja täytyy olla tämmösissä pistevedoissa tasapuolinen, niin vähennetään sulta kokonaispisteistä Sebastian Ahon viime yön pisteet eli 13. Jatkossa rangaistukset kovenee jos osuu samalle henkilölle.
Kiitos tarkkuudesta @Lucky Thirteen.