Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 423 330
  • 4 678

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Kiinnostusta tosiaan löytyisi turnauksen pelaamiseen, mutta sen järjestämiseen ei valitettavasti aikani riitä.
 

Reinomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, Montreal Canadiens
HA:n kausi 19

Nostetaan tämä ketjukin ylös välillä. Mites on muilla aktiiveilla pudotuspelit lähteneet käyntiin vai onko muita pelaajia enää kun on ketjukin hiljentynyt?

Itsellä on VIII.53 divisioonassa elämäni ekalla kaudella heti runkosarjavoiton jälkeen hyvin pullat uunissa myös play offien ekalla kierroksella, 5-0 voitto tuli rotsi levällään ekasta matsista. Runkosarjassa juhlinut belgialainen tähtipelaajani oli tosin aneeminen paska mutta josko vertyisi panosten kasvaessa. Paljon on pelissä vielä opittavaa mutta tuntuu että tämä kasidivaritaso on jo nähty, ensi kaudeksi siis seiskaan olis tarkotus nousta ja oppia siinä samalla.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Onpas tämäkin ketju alas pudonnut ja hiljentynyt.

Joskus pelattiin Jatkoajan omaa cupia tässäkin pelissä, olisikohan porukalla vielä kiinnostusta sen pelaamiseen ja jollain aikaa sen järjestämiseen? Muistaako kukaan kuka cupia ylläpiti silloin, kun sitä pelattiin?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jahas. Tämmönenkin on olemassa. Kiitokset Jykelle että nostit ketjua, kävinkin samantien luomassa joukkueen. Pirun monimutkaselta tuntu aluksi kun on tottunut tuota Hattrickia pelaamaan, mutta toisaalta tämä on myös monipuolisempi ja varmasti saa paljon irti kunhan jaksaa paremmin syventyä..
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kukaan saanut Hockeyareenaa toimimaan muutamaan päivään?

Itselläni on toiminut ainakin moitteetta eilisen(vai toissapäiväisen?) huoltokatkon jälkeen. Tuosta jatkoajan-cupista sen verran, että itse olisin ainakin innostunut osallistumaan siihen. Aikaa sen järjestelyyn tosin ei ole:/.

Löytyykö aktiivisia jatkoaikalaisia Hockeyarenan serveristä?
 
Viimeksi muokattu:

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Mulla ei oo ollut mitään ongelmia kirjautumisen kanssa ja moitteetta on toiminut.

Mielestäni ketjun nimen voisi muuttaa Hockey Arenaksi millä nimellä peli nykyään on, alkuaan se oli tuolla Online Hockey Manager nimellä.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei joku viittis kaivella sivulta jotain sähköpostia mihin voisin laittaa viestiä?

Toivottavasti ei nyt mitään mee joukkueessa pieleen. On sitä meinaan useempi vuos rakennettu.

Ainoona tulis mieleen, että on IP-blockattu, mutta kun eipä ole mitään sääntöjäkään tullu rikottua.

Edit: Voi sitten laittaa vaikka sitä osotetta yksityisviestin kautta.
Kiitos.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mulla ei vaan suostu aukeemaan hockeyarena.net suoraan, eikä mitenkään esim googlen kautta.


Sä et ole ainoa, mulla kyllä aukee ihan hyvin mut pari kaveria on kans siinä tilanteessa että sivusto ei aukea kun kännykällä. Muuta vaihtoehtoa ei kyllä tule mieleen kun että jotkus IP:t on vaan sellaset ettei nyt pääse.
 

Knight76

Jäsen
Suosikkijoukkue
London Knights
Mulla ei vaan suostu aukeemaan hockeyarena.net suoraan, eikä mitenkään esim googlen kautta.

Sama ongelma täällä, kotikone ei avaa millään HA:ta, ei Explorerilla eikä Firefoxilla. Meni täydellisesti jumiin, kun se tiltti HA:ssa tuli viime viikolla.

Kännykällä toimii ja duunikoneella, muttei kotikoneella. Erikoista.... Mullekin saa ilmoittaa, jos vikaan tietää korjauksen....
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Toimiikos muilla hockeyarena nyt? Eilen vielä toimi, mutta nyt en pääse sinne millään.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
HA kusee, kuten normaalisti :not so shocked: ..Sillä Slovakialaisella alkaa olla niin paljon massia että eiköhän se kohta pistä koko HA:n hattuhyllylle?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
HA kusee, kuten normaalisti :not so shocked: ..Sillä Slovakialaisella alkaa olla niin paljon massia että eiköhän se kohta pistä koko HA:n hattuhyllylle?

No niin minä vähän epäilinkin. Itsekin sille rahaa luovuttaneena, totean että pitäis saada rahat takas. Sitä paitsi mun myyntikielto 94/99 17-vuotiaalle pelurille olisi tainnut juuri nyt umpeutua. Paljonko maksat?
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
No niin minä vähän epäilinkin. Itsekin sille rahaa luovuttaneena, totean että pitäis saada rahat takas. Sitä paitsi mun myyntikielto 94/99 17-vuotiaalle pelurille olisi tainnut juuri nyt umpeutua. Paljonko maksat?

Skoutatut arvotko? :) .. Jos edes TI:ta 30 niin massia saat kyllä joltain arabiemiraatilta ~150-200milj.

Itsellä vajaat 220milj. tilillä. Liiga V.5 (ko?)

Mutta tosiaan. HA kusee ja olen itsekin sitä aikanaan 2-3 sponsoripackilla tukenut
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Skoutatut arvotko? :) .. Jos edes TI:ta 30 niin massia saat kyllä joltain arabiemiraatilta ~150-200milj.

Itsellä vajaat 220milj. tilillä. Liiga V.5 (ko?)

Mutta tosiaan. HA kusee ja olen itsekin sitä aikanaan 2-3 sponsoripackilla tukenut

TI tais olla jotain 32 ja scouttaus on kesken, kun ei ole massia yhtään maksaa scouttauksesta, vetelee tili pitkää miinusta.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
HA toimii taas!

EDIT: ..Mutta eipä ole kierros pyörähtänyt :naurua: ..Alkaa kyllä pikkuhiljaa usko loppumaan tähän "online" selainpeliin..

Seuraavaksi mitäluultavamminkin peli isketään taas kiinni ja uskomattomalla tuurilla se aukeaa tänään illalla tai huomenna aamulla jolloin voi olla lisää bugeja taas..
 
Viimeksi muokattu:

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Mulla on 1. maalivahti myynnissä ja sopivasti 1h päästä deadline.. Mahtaa kusta tuo myynti jos menee tuolla 9milj. myynniksi

AI:ta kuitenkin se 200 ja ikää "vasta" 30v
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Reilu vuoden olen nyt pelannut Hockeyarenaa ja pakko sanoa että parempaa nettimanageripeliä saa hakea. Pari viime kautta pelasin kasissa ja nyt tämän kauden seiskassa jossa jäin niukasti ulos pleijareista, vaikka joukkueeni olikin yksi sarjan kovimmista. Ensi kaudella sitten tavoite nousu kutoseen, jonka pitäisi onnistua suht. helposti.

Kesällä 2007 kirjoittelin noin.
Nousu kutoseen onnistui ja kohta alkaa kolmas perättäiskausi kutosessa. Pleijareihin ei vielä olla selvitty mutta eiköhän se sitten ensi kaudella :)
Harjoitustilat 98% ja about viikon päästä maaginen sata saavutettu. Omista junnuista apuja on jo tullut muutamia ja varmasti tulee vielä lisääkin lähitulevaisuudessa.

Tulevan kauden joukkue onkin jo valmis, kaivattu potentiaalinen ykkösmolari kaapattiin joukkueeseen Slovenian sarjasta muutama tunti sitten. Hyvältä näyttää kaikinpuolin kun junnuillakin on kokemusta jo hyvin. Haasteita saa laittaa, linkki joukkueeseen tuossa lainauksessa.
 

Domi666

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja kaikki muutkin Jyväskyläläiset + Calgary
Pumpataanpas ketjua ylös, kun sen satuin löytämään...

Onko foorumilla paljon pelaajia kyseisessä pelissä? Toivottavasti ketjun viestittelyn tiheys ei kerro totuutta.
Itse olen nyt muutamia kausia peliä pelannut suht vaisulla menestyksellä. Ensimmäistä kertaa tuli noustua V:een, mutta näyttäisi sarjan taso aika kovalta ja luultavasti palaillaan ensi kaudeksi takaisin kutoseen.

Ja turnee-ehdotukset otan mieluusti vastaan...
 

Reinomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, Montreal Canadiens
Itse olen nyt muutamia kausia peliä pelannut suht vaisulla menestyksellä. Ensimmäistä kertaa tuli noustua V:een, mutta näyttäisi sarjan taso aika kovalta ja luultavasti palaillaan ensi kaudeksi takaisin kutoseen.
Missä vitosen lohkossa olet? Mun mielestä ei tämäkään nyt vielä mahdottoman kova sarja ole, vaikka ensimmäisellä kaudellani (viime kausi) jäin pudotuspelien ulkopuolelle. Tällä kaudella on tarkoitus ainakin sen verran parantaa ettei kausi nyt ihan lopu 30n matsin jälkeen.

Ihan mielenkiintoisia taktisia uudistuksia peliin tuli nyt kauden vaihteessa, en tiedä miten käytännössä lähtevät toimimaan. Mut täytyy nyt ainakin koittaa laittaa taktiikat kohilleen jos se auttaisi tuossa playoff tavoitteessa. Niin kuin aina, uudistuksissa on huonojakin puolia, esim. nyt pitää joka matsiin muistaa laittaa se taktiikkaprofiili, muuten voi olla tappohinnat lipuissa ystävyyspeleissä/ pilkkahinnat liigamatsissa. En ainakaan löytänyt samanlaista oletusjuttua kuin ennen.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itellä joukkue Perustettu 08.12.2005.

Kutosliigassa tällä hetkellä, mutta pääosin kotimaisin voimin ja omilla kasvateilla.
Lähinnä ärsyttää joukkueet jotka täynnä ulkomaalasia ja sitten niillä ollaan niin hyvää manageria.

Kokoajan ollut 0-3 ulkomaalasta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joo, tuli just noustua jo kolmannen kerran ja olen vasta VII:ssä, että ihmettelen miten joku voi olla V:ssä, jos vasta ensimmäinen nousu??? Saapas nähdä miten tässä liigassa pärjään, kun ainakin noin scouttauksissa minulla on lähes huonoimmat maalivahdit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös