Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 423 525
  • 4 678

Blunttis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat KalPa
Mielenkiintoiseen tilanteeseen on minun HA-urani edennyt. Nouseminen neloseen asti meni vielä aika kivuttomasti, mutta nyt peli alkaa olla haastava. Kolmena viimekautena sijoutukset tässä divarissa ovat olleet 11-12-12..joten fanimäärät on romahtaneet ja armottomat tulottomat jaksot kausien välissä ovat tulleet tutuksi. Tälläkin kaudella taistellaan putoamista vastaan ja oon kyllä tyytyväinen jos tästä tilanteesta vielä noustaan ilman vauhdin ottamista alasarjoista.

Millos seuraava Jatkoaika-cuppi ?
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jahas, tämäkin ketju heräilee taas henkiin pikku hiljaa. Itse olin jo useamman kauden pelannut kutosessa, kunnes nousin sitten vitoseen. Siellä kaksi kautta ja taloudellisesti alamäkeä. Loppujen lopuksi tipuin vielä takaisin kutoseen viime kauden päätteeksi, mutta kutosessa tulee sentään voittojakin ja talouskin näyttää taas hieman paremmalta. Tällä hetkellä sarjassa kolmantena ja nousustahan sitä voisi taas lähteä pelaamaan. Ellei sitten suosiolla pelaile vielä yhden lisäkauden kutosessa.

Seuraava toimenpide on 31-vuotiaasta ykkösveskarista luopuminen. Voi olla kova paikka, kun kyseinen jannu on tälläkin erää sarjan kahden parhaan torjujan joukossa. Ongelmana vaan laskusuuntaan kääntynyt taitoindeksi. Ehkä sitä voisi vielä ensi kaudenkin pelailla kutosessa ja ajaa sisään nuoremman veskarin.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Tänään siis HA:n uusi versio 1.9 tuli käyttöön.

Minusta on kyllä melko monimutkaisia nuo uudistukset ja kaikki kiemurat noissa sopimuksissa ja pelaajakaupoissa. Ei ihan hetkessä opi.

Reilu vuoden olen nyt pelannut Hockeyarenaa ja pakko sanoa että parempaa nettimanageripeliä saa hakea. Pari viime kautta pelasin kasissa ja nyt tämän kauden seiskassa jossa jäin niukasti ulos pleijareista, vaikka joukkueeni olikin yksi sarjan kovimmista. Ensi kaudella sitten tavoite nousu kutoseen, jonka pitäisi onnistua suht. helposti.

Tosin tulevaisuus näyttää lupaavalta. Paljon nuoria ja potentiaalisia pelaajia, esim. vasta 23-v puolalaismaalivahti jolla TI jo 145.
Haastaa saa ihan vapaasti ja mielelläänkin :)
 
Viimeksi muokattu:

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
2,5 vuotta Hockeyarenaa tulee näinä päivinä täyteen. Kolmosessa on jo muutaman kauden ajan pelailtu ja nyt alkaa näyttämään siltä, että kakkoseen voisi koittaa ihan tosissaankin nousta. Tasoero kakkosen ja kolmosen välillä on hirmuinen sillä lähes jokainen noussut on tullut bumerangina takaisin.

Palkkataso on karannut pilviin suojaamattomilla pelaajilla ja siihen tämän uudistuksen pitäisui tuoda parannusta. Itse maksan tällä hetkellä ykkös-sentterille 561000 rahayksikköä palkkaa ja se rasittaa taloutta aika lujaa. Kyseiselle paikalle ehdittiin kuitenkin etsimään sopivaa miestä jo kahden kauden ajan, joten nyt oli pakko toimia.
 

Sic

Jäsen
Tässä vähän eilen tätä topikkia selailin ja into heräsi taas Hockeyarenaa kohtaan, joskus vuonna 2005 pelailin ihan tosissaankin tätä, jossain nelosessa tai vitosessa taisin olla jopa, mutta silloin taisi sitten Hattrick tulla kuvioihin ja näin sitten aktiivisuus Hockeyarenan puolella laski ja nick tuhoutui samalla. Pitänee kai hetki odotella vielä nickin luomista, olen sijalla 18. jonotuslistalla, mitenköhän kauan joudun venaamaan?
 

Sacho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo!
Tässä vähän eilen tätä topikkia selailin ja into heräsi taas Hockeyarenaa kohtaan, joskus vuonna 2005 pelailin ihan tosissaankin tätä, jossain nelosessa tai vitosessa taisin olla jopa, mutta silloin taisi sitten Hattrick tulla kuvioihin ja näin sitten aktiivisuus Hockeyarenan puolella laski ja nick tuhoutui samalla. Pitänee kai hetki odotella vielä nickin luomista, olen sijalla 18. jonotuslistalla, mitenköhän kauan joudun venaamaan?

Näyttää olevan VIII divarissa runsaasti tilaa, eli saat joukkueesi varmaankin ensi yön päivityksessä.

Pitää sen verran avautua, että kohta neljä vuotta tullut Hockeyarenaa pelattua (siis jo aikana kun nimi tosiaan oli Online Hockey Manager) ja aina suuremmat uudistukset tulevat minun lomieni aikaan. Alan kohta kehittelemään jonkunlaisia salaliittoteorioita...
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Choose life?

Niin kuin ei Hättärissä olisi tarpeeksi niin piti tähänkin sitten ryhtyä..
Sain 2 vk sitten kasin jengin PO -viivan yläpuolelta, sarjakakkonen jäi taakse
1-2 voitoin ja sarjaykköstä johdan 0-1. Pelkkää taitoa...
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ensimmäistä kertaa HA:n aikana olen alkanut tosissaan kaipaamaan jonkinlaista taktiikka hommaa tuohon. Useamman vuoden olen roikkunut siellä joka päivä, mutta jotenkin ilman kunnollista taktiikan muodostamista alkaa maistua hieman puulta. Tosin tässä taitaa olla syynä oma pelko siitä, että jos nousu III sarjatasolle onnistuu, niin ensimmäistä kertaa en pysty taistelemaan kärkisijoista suvereenilla voimalla (tosin en ole pariin aiempaankaan kauteen pärjännyt kovilla AI lukemilla), joten lisätaktiikkaa alkaa kaipaamaan.

Salaliitot meikäläistä kohtaan ovat varsin yleisiä, viimeisin pari päivää sitten kärsitty joukkuehengen romahdus taivaallisesta murhaavaksi. Perhanan junnujen sopimusten automaattiuusinta. Noh, nousu taitaa toteutua joukkuhengestä huolimatta tai sitten ekassa pelissä kävi säkä.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Hmm. Nyt jäi sitten sarjaykkönenkin taakse. Kalenterissa ei näy mitään finaalia, loppuikos tämä kausi tähän sitten jos 2 "parhaan" joukkoon pääsee.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Hmm. Nyt jäi sitten sarjaykkönenkin taakse. Kalenterissa ei näy mitään finaalia, loppuikos tämä kausi tähän sitten jos 2 "parhaan" joukkoon pääsee.

Kaikissa sarjoissa ei ole vielä finaalikaksikko selvinnyt kuten esim. omassa otteluparissani ja miten on sarjasi toisessa otteluparissa, että joko se on ratkennut vai vieläkö siinä taistellaan finaalipaikasta? Finaalit pelataan kyllä ja eiköhän pelit ilmesty huomenissa näkyviin.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
No sitähän minäkin että finaalit pitää olla. Finaalipari on jo selvillä,
onko sarjan voittajalle tiedossa muuta kuin glooriaa jos kerran molemmat nousevat?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Voittaja taitaa saada hieman enemmän palkintorahoja ja pokaalin kaappiinsa sarjan voiton merkiksi.

Tänä yönä olisi sitten tärkeä 3 välierä peli tiedossa. Pääsin pleijareihin viimeisenä joukkueena ja pääsyni ratkesi viimeisellä kierroksella ja puolivälierissä voitin runkosarjan voittajan otteluvoitoin 2-1 voittaen kaksi viimeistä ottelua ja välierissäkin hävisin ensimmäisen pelin ja voitin viime öisen pelin nousten tasoihin otteluvoitoissa runkosarjan kakkosta vastaan.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Pientä jaakobinpainia tässä käydään. Voitot 1-1 ja ensi yönä voitolla nopusisi joukkueeni kakkosdivariin, jossa taso on todella kova verrattuna kolmoseen(jonka kovimmassa lohkossa toki näyttäisi joukkueeni pelaavan). Neljättä kautta peräkkäin olen menossa vähintää pronssiotteluun ja taidampa ottaa sen tavoitteeksi myös tänävuonna. Näin ollen ensi yön pelin merkitys vähäiseksi ja tavoitteeksi pronssimitali, vai pitäisikö sitä perkele vaan koittaa täysillä nousua kakkoseen josta mitä suurimmalla todennäköisyydellä olisi edessä putoaminen takaisin kolmoseen.

Huoh.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Näin ollen ensi yön pelin merkitys vähäiseksi ja tavoitteeksi pronssimitali, vai pitäisikö sitä perkele vaan koittaa täysillä nousua kakkoseen josta mitä suurimmalla todennäköisyydellä olisi edessä putoaminen takaisin kolmoseen.

Täysillä vaan ja tavoittelemaan voittoa ja nousua, jos ensi kauden päätteeksi tulee putoaminen niin sitten tulee.
 

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
Itse aloittelin Hockeyarenan pelaamisen vuonna 2004, tosin se eka alkuperäinen jengi on poistettu jo aikaa sitten.
Kävi paska mäihä viime ottelussa, maalivahti loukkaantui ja nyt olisi juuri ratkaiseva välierämatsi, tilanteessa 1-1. Noutaja tulee.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Huhhuh.. tulee pelistä astetta vaikeampi kun HC Ruoska siirtyy III sarjatasolle.

Veikkaan, että pudotus takas tulee kauden päästä. Toisaalta joukkue alkaa olemaan sillä tasolla, että menestystäkin saattaa tulla kun noita ikäloppujakaan ei ole joukkueessa.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Niinhän siinä kävi, kun pelkäsin. Turpiin tuli koko kausi kakkosessa, niin, että tukka lähti ja talouskin meinasi mennä kuralle. Fanipohja putosi sen verran, että nyt päivittäinen tulo on pakkasen puolella.

Kausi tutussa kolmosessa alkoi kohtuullisesti voitolla Mommilan Jymystä, mutta sitten viimeyönä joukkue lähti takki auki kaatamaan tulevaa sarjajumboa ja otti takkiin 4-2.

Voi perkele!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
viimeyönä joukkue lähti takki auki kaatamaan tulevaa sarjajumboa ja otti takkiin 4-2.

Voi perkele!

Itselläni on tämä sama tilanne edessä seuraavassa ottelussa. =) Kyseinen joukkue on hävinnyt ensimmäiset ottelut lukemin 9-1 ja 0-11. Niin ja divarihan on VII.58.

Nykyisen joukkueen peräsimessä alkoi "vasta" 4. kausi ja joukkueen rakentaminen on vielä hieman kesken, joten nousua en edes lähde tällä kaudella vielä tavoittelemaan. Hyviä nuoria joukkueessa on kuitenkin sen verran, että tämän kauden jälkeen tuo nousu voi olla ajankohtainen.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Olisikohan taas aika palauttaa Jatkoajan turnaus kartalle parin hiljaisen kauden jälkeen? Itse olisin ainakin kiinnostunut osallistumaan.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Kyllä kiinnostusta olisi JA-turnaukseen myös täällä.

Omalla kohdallani seilaus vitosen ja kutosen välillä jatkuu. Parin kutosessa vietetyn kauden jälkeen noustiin taas vitoseen. Joukkueeni on sarjan alempaa keskikastia AI:n muodossa, mutta kyllä tässä nyt olisi tavoitteena vakiinnuttaa paikka vitosessa. Aiemmat vierailut kyseisellä tasolla ovat tuottaneet lähinnä miinusta talouteen ja tippumisen kutoseen.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
MUkana ollaan, jos järjestetään. Vyöllä onkin yhden turnauksen voitto...vai kahden -ei voi muistaa.

Sarjajumbolle kärsityn tappion jälkeen näytettiin NC-cupissa vitosdivarijengille kaapin paikka. Lopputulos 11-0 ja vastustaja sai pelissä kolme vetoa oman joukkueeni maalivahtia kohti.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jos jotain tournamenttia on kehitteillä niin täältä kyllä saisi yhden vapaaehtoisen lisää, jos vaan ei Hahanon kanssa päällekkäin mene.

Vähän jännittää alkanut kausi, kun koko ykköskentällinen poistunee paremman rahan perässä kauden lopulla muututtuaa suojaamattomiksi. Ja viime kaudeksi hankittu hurmos on muisto vain ja paluu III.1 divarista takaisin IV.2:een merkitsee vain taas paluuta arkeen.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jos jotain tournamenttia on kehitteillä niin täältä kyllä saisi yhden vapaaehtoisen lisää, jos vaan ei Hahanon kanssa päällekkäin mene.

Onko siellä tulossa/menossa mitään JA:n omaa turnausta? Vaikkakin erot näyttäis olevan aika rajuja, itse lohkossa VI.20 eikä tällä kaudella voi menestyksellä kehuskella mutta sais viikonlopuille mielenkiintoa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös