Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 422 106
  • 4 678

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Mikähän nyt mättää?

Koko viimeyön päivitys jäänyt tapahtumatta, eikä sivuille ole ilmestynyt edes virheilmoitusta.
 

Troll Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi-Finland-Perkele
Playoffien eka kierros lähtee käyntiin seuraavin parein.

29.4

Hazat - HC Legacy 7-1
HC Hämis - OGS 3-4
Vantaan narrit - Salon giants 1-3
HC Red Bulls - Kingers HT


6.5

Hazat - Salon giants
Kingers HT - OGS

Eli näillä mennään kohti toista kierrosta. Keskiviikkona ei ilmeisesti pystynyt pelaamaan joten menee lauantaille. Finaalit sitten perään Sunnuntaina.
 
Viimeksi muokattu:

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
OGS:hän sieltä puolivälierävastustajaksi napsahti, juuri niinkuin pelkäsinkin. No katellaan, ja haaste on lähetetty...
 

Troll Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi-Finland-Perkele
Koska tämä ongelma koskee omaa tiimiäni niin kysyn neuvoa teiltä. Kingerssillä on jo peli sovittuna lauantaille ja sitä ei ehdi enää poistaa, joten käykö kaikille että tuo meidän peli pelattaisinn sunnuntaina ja sitten toista kierrosta keskiviikkona ellei kellään ole NC enää kesken?

Jos ette hyväksy sunnuntaita pelipäiväksi, niin mitä ilmeisemmin tästä tulisi keimolle luovutusvoitto, koska itse kotiedun saaneena en saanut haastetta perille ajoissa, mutta puolustukseksi sanon ettei Keimokaan paljoa asian hyväksi tehnyt ;)
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Hämikselle käy keskiviikko, tosin eka pitää voittaa OGS.
 

Sacho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo!
Pelatkaa vaan sunnuntaina tai vaikka keskiviikkona, parempihan se on että saadaan ratkottua jatkoon menijät pelaamalla. OGS jatkaa nimittäin vielä WL:ää eli keskiviikko ei meille käy. Hämiksestä tosin riippuu tarvitseeko minun pelejäni väistellä.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Kyllä tämä järjestely tosiaan sopii, ei siinä mitään. Jatkossa voidaan sopia varmaan, että vastaavat järjestelyt on myös sallittuja? Edellisissä turnauksissa on ollut aikomamoista jäkyistelyä yleensä vastaavissa tilanteissa, eihän tämä kuitenkaan haudanvakavaa touhua ole, eihän? Tietysti pyritään siihen, että turnauksen aikana turnauksen pelit on etusijalla.
 

Troll Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi-Finland-Perkele
Kyllä tämä on haudanvakavaa touhua! Varsinkin ku Kingerssiä vastaan matsi niin sitä en mielellään luovuta ;)
Koska tuntuu olevan homma ok ainakin jo nyt vastanneille, niin muut pelaavat Lauantaina ja minä ja keimo Sunnuntaina. Katsotaan sitten pelataanko 2.kierros keskiviikkona vai Lauantaina. Kaikille kuitenkin tasapuolisesti lycka till jatkoon Paitsi Keimon perkeleelle...
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Jos jäykistelystä luovutaan, niin ehkä parin turnauksen takainen mestari Ilveskin voisi harkita paluuta turnaukseen seuraavalla kierroksella.
 

Troll Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi-Finland-Perkele
Hazat - Salon giants 3-2. Eli Hazat matkaa JA-Cupin finaaliin ja vastaan tulee tämän yön pelin voittaja eli Kingers HT - OGS.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Minkäs tasoisia junnuja saitte nostettua? Itsellä oli toinen nostetuista aika kelvollinen kaveri. AI vaivaiset 30, mutta lahjakkuus 99% ja potentiaali 93%.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
CreamHill kirjoitti:
Minkäs tasoisia junnuja saitte nostettua? Itsellä oli toinen nostetuista aika kelvollinen kaveri. AI vaivaiset 30, mutta lahjakkuus 99% ja potentiaali 93%.
AI 54, lahjakkuus 54% ja potentiaali 48%. Pakin tontille mies pitää heittää. Ikää jo 19v. Tälle tarjosin jo uuden sopimuksen, toisen tulokkaan heivasin samantien pihalle. En muista arvoja, mutta ei niillä ainakaan kuuhun olisi menty.
 

Troll Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi-Finland-Perkele
Ja-Cupin päätöskierros 13.5


sijat 1-2


Kingers HT - Hazat

3-4

Salon giants - OGS
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
CreamHill kirjoitti:
Minkäs tasoisia junnuja saitte nostettua? Itsellä oli toinen nostetuista aika kelvollinen kaveri. AI vaivaiset 30, mutta lahjakkuus 99% ja potentiaali 93%.

Ja tää kaverihan myytiin 25 miljoonalla. $_$
 

Troll Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi-Finland-Perkele
Eiköhän lopeteta nyt Tämänkertainen JA-Cup ja pelata finaalit alta pois. On meinaan venynyt sangen pitkäksi tämä aika. Pelipäivä nyt tämä Sunnuntai 28.5

sijat 1-2

Kingers HT - Hazat

3.4

Salon giants - OGS
 

Troll Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi-Finland-Perkele
No niin, nyt voidaan vihdoin julistaa tämänkertainen JA-Cup päättyneeksi. Johan se kestikin hieman odotettua pidempään, mikä johtui lähinnä allekirjoittaneesta ja siitä anteeksipyyntö.
Mutta mestari on tällä kertaa Varre ja Hazat. siitä onnittelut ja taputukset! Pronssi jäi ratkaisematta, mutta ei se niin väliä, tapelkaa siitä kuka haluaa:)
Minä kiitän ja kuittaan, ei muuta kuin seuraava cuppia sitten joskus suunnittelemaan...

sijat 1-2

Kingers HT - Hazat 5-7
 

Lukko4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Real Madrid
Troll Hammer kirjoitti:
Pronssi jäi ratkaisematta, mutta ei se niin väliä, tapelkaa siitä kuka haluaa:)
Minä kiitän ja kuittaan, ei muuta kuin seuraava cuppia sitten joskus suunnittelemaan...

sijat 1-2

Kingers HT - Hazat 5-7

Kyllä pronssikin ratkaistiin ajat sitten mielestäni...OGS vei sen näytöstyyliin murskaten Giantsin.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Uusi kausi nelosessa alkanut HC Hämikseltä hienosti, alla 3 voittoa liigassa ja voitto myös NC:ssä. Seuraavaksi vastassa liigaykkönen, Ilves, joka taitaa ollakin vanha tuttu jo JA-turnauksen tiimoilta...
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ja jatkoajalla Hämis tuli ja vei voiton. Tehottomuuteen kaatui Ilves tuossa kyseisessä pelissä. Taisi joukkue lähteä taas kerran vähän soitellen sotaan. Kyllä se kausi tästä hiljalleen lähtee käyntiin, kun ketjukoostumukset saadaan hiottua kuntoon.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
ipa rules kirjoitti:
Ja jatkoajalla Hämis tuli ja vei voiton. Tehottomuuteen kaatui Ilves tuossa kyseisessä pelissä. Taisi joukkue lähteä taas kerran vähän soitellen sotaan. Kyllä se kausi tästä hiljalleen lähtee käyntiin, kun ketjukoostumukset saadaan hiottua kuntoon.

Joo, näin kävi. En kyllä todellakaan odottanut voittoa, mutta hyvä näin. AI-vertailut voi näköjään heittää romukoppaan, ainakin ensimmäisten kierrosten perusteella.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ei ne AI vertailut kerro läheskään kaikkea. Antavat toki suuntaa. Itse en ainakaan hetkeäkään tuudittaudu uskomaan etteivätkä Knights HC ja Capitano vielä herää pelaamaan omalla tasollaan.

Knightsin olen onnistunut voittamaan joka kaudella runkosarjassa, mutta Capitano on ollut ylitsepääsemätön vastustaja.
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
ipa rules kirjoitti:
Ei ne AI vertailut kerro läheskään kaikkea. Antavat toki suuntaa. Itse en ainakaan hetkeäkään tuudittaudu uskomaan etteivätkä Knights HC ja Capitano vielä herää pelaamaan omalla tasollaan.

Knightsin olen onnistunut voittamaan joka kaudella runkosarjassa, mutta Capitano on ollut ylitsepääsemätön vastustaja.

Takki auki vaan ens matsiin ;) no ei, eiköhän HC Hämiskin kohta palauteta maan pinnalle, voi olla että vastustajat ovat hieman aliarvioineet mun jengin potentian tässä alussa, ja on kyl veskakin ollut niin liekeissä ettei oo ennen nähtykään tollasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös