Hockey Arena – Online Hockey Manager

• 427 815
  • 4 677

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Jooh, kyllä edelleen on voimassa. Jos kiinnostuneita on niin kyllä vielä pääsee mukaan. Lähempänä kauden loppua hahmottelen ja ilmoitan heti kauden alussa(Muistaakseni uusi HA kausi alkaa 13.3, siis niin, että pelaajille tulee se vuosi ikää lisää.)

Muutaman uuden ketjun myös teen lähiaikoina.
Selvä homma, ajattelin vain kysellä kun en ollut asiasta varma. Vaikka eihän tuossa turnauksessa itsellä ole mitään jakoa, niin on se silti ihan hauskaa

Fiiu

Jäsen
Selvä homma, ajattelin vain kysellä kun en ollut asiasta varma. Vaikka eihän tuossa turnauksessa itsellä ole mitään jakoa, niin on se silti ihan hauskaa

On se hauskaa, kyllä. Aiemmin mukana olleena turpaan on tullu eestä ja takaa, vasemmalta ja oikealta mutta taisi sieltä jostain matsista voittokin heilahtaa. Ennen kaikkea se tutun porukan kanssa kisailu on se juttu. Ja nyt varsinkin kun omakin jengi saattaa jollain asteella jo pärjätä muita vastaan. :)

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt olen vihdoin ja viimein saanut joukkueeni rungon lähes valmiiksi nuorennoksen jäljiltä. Joukkueestani puuttui kirkas 1. Sentteri ja sain semmoisen vihdoinkin kaapattua(17-v, 99/94, AI 74). Puolustuksesta tosin puuttuu vielä semmoinen todellinen talentti, mutta minulla on juniorikoulutuksessa muhimassa yksi mahdollinen huippulupaus, joten ehkä saan siitä itselleni sen kaipaamani 1. puolustajan... Muuten pelaajarunko on maalivahdeidta hyökkääjistöön erinomaisella mallilla ja tuloksista pääsen nauttimaan 4 kauden sisällä. Hyvältä näyttää!

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Laskujeni mukaan olisi nyt 18 joukkuetta kasassa. Jos nyt edes kaksi saataisiin mukaan vielä niin saataisiin tuon 5 kertaa 4 joukkueen lohkot. Nyt kun kasassa tuo 18, tulisi joko 3x6 joukkueen lohko tai toisinpäin. Tai sitten 4 joukkueen lohkot joissa 2 lohkossa pelaa 5 joukkuetta.

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Jooh, kyllä edelleen on voimassa. Jos kiinnostuneita on niin kyllä vielä pääsee mukaan. Lähempänä kauden loppua hahmottelen ja ilmoitan heti kauden alussa(Muistaakseni uusi HA kausi alkaa 13.3, siis niin, että pelaajille tulee se vuosi ikää lisää.)

Muutaman uuden ketjun myös teen lähiaikoina.

Jos mahdollista, niin mielummin sitä tietoa tunauksesta ennemmin kuin myöhemmin. Hanorin turnauksiin on ilmoittautumiset käynnissä ja pitäisi saada tietää pystyykö noita molempia sovittamaan aikatauluun.

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Mä voin tulla cuppiin, joukkue MustatKobrat.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla ei ole mitään kokemusta noista cupeista HA:ssa ja joukkueeni on kovasti vielä rakennusvaiheessa, puhumattakaan taloudellisista ongelmista, mutta olis ihan hauska osallistua. Jos joku jaksaa vaikka tänne ketjuun kirjotella mitä moinen vaatii? Ilmeisesti cupit pelataan keskivikkoisin, lauantaisin ja sunnuntaisin? HA-nick sama kuin täällä.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla ei ole mitään kokemusta noista cupeista HA:ssa ja joukkueeni on kovasti vielä rakennusvaiheessa, puhumattakaan taloudellisista ongelmista, mutta olis ihan hauska osallistua. Jos joku jaksaa vaikka tänne ketjuun kirjotella mitä moinen vaatii? Ilmeisesti cupit pelataan keskivikkoisin, lauantaisin ja sunnuntaisin? HA-nick sama kuin täällä.

Vaatii sen, että pistät mulle yv:llä joukkueesi nimen, sarjatason. Myöhemmin tällä viikolla tulee vielä lisää otteluohjelmista jne. Nyt 20 joukkuetta kasassa joten lähden väsäämään tosiaan tuota otteluohjelmaa ja lohkojakoja. Onko Teillä mitään toiveita pidetänkö ke vai ke la vai la vai mitenkä??

E: 20 joukkuetta kasassa jos Decimal tulee mukaan.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Itselle siis käy la ja su. Ke itsellä on tuo Pikku Hahano. Eli Olisko La ja Su pelipäivät?

Ne passaa ainakin meikäläiselle vallan hyvin, sen verran heikko tuo joukkue, ettei ole mitään ylimääräisiä cuppeja liigapelien lisäksi. Miten näissä cupin peleissä menee lipunmyynti, saako enemmän rahaa kuin harkkamatseista?

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne passaa ainakin meikäläiselle vallan hyvin, sen verran heikko tuo joukkue, ettei ole mitään ylimääräisiä cuppeja liigapelien lisäksi. Miten näissä cupin peleissä menee lipunmyynti, saako enemmän rahaa kuin harkkamatseista?

Nyt kun kyseessä vain 'jatkoajan HA cup niin se normaali harkkamatsien lipputulot 50%-50%

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Itselle siis käy la ja su. Ke itsellä on tuo Pikku Hahano. Eli Olisko La ja Su pelipäivät?

Mulle käy ke ja la, peruutin osallistumisen Pikku-HaHaNoon mutta Junnuturnausta en ens kaudella jätä väliin mistään hinnasta.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eiköhän lauantai tule olemaan tuo pelipäivä. Jos ei pysty pelaamaan la, pistäkää yv:tä mulle minä päivänä sitten sopii niin muokkaan otteluohjelmaa sitten hieman muille joukkueille sopivaksi.

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Lauantai sopii mainiosti myös minulle. Sunnuntaisin on tosiaan toi junnuturnaus (johon osallistuminen ensi kaudella on toki melko turhaa :)) ja keskiviikkoisin voisi sitten pelailla Pikku-HaHaNoa.

Fiiu

Jäsen
Pelipäivillä ei väliä, mukana ollaan joka tapauksessa.

Eilen muuten päättyi playoffeissa meno vähän odotetustikin, sarjakärki vei rumasti 7-1. Positiivisena asiana on kuitenkin se että sinne poffeihin päästiin kuten jo aiemminkin mainittu ja pikkuhiljaa aletaan valmistautumaan siihen että pärjättäisiin kutosdivarissa. Toivotaan että junnutuotanto alkaa tuomaan lisää niitä helmiä joita kaivataan ja paljon. Kohtahan sitä jengiä pitää alkaa nuorentamaan kun parhaat pelimiehet vanhenee ja potit putoaa kohti nollaa.

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Koska myyntiin laittaminen ei maksa mitään, oon aika vakaasti sitä mieltä, että hintapyyntö kannattaa laittaa heti kohdilleen. Jos sattuu olemaan jostain syystä hiljasempaa just sillä hetkellä kun sun jamppa on markkinoilla, ei sentään mene kymppitonnilla...

100000 oli lähtö ja 23000000 nousi hinta joka oli roimasti enemmän, kun mitä odotin joten olen tyytyväinen.

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Mistä tietää, kannattaisiko laajentaa hallin yleisökapasiteettia? Pelaan vitosessa, hallin koko 9500 ja fan club 3735. Mietin, että hallin laajentaminen 2000:lla nostaisi viikottaisia kuluja 560 000:lla, minkä pitäisi tarkoittaa yhteensä noin 560 lisäkatsojaa viikossa lipun hinnan ollessa 1000 jotta jäisin voitolle.

Ei kuulosta paljolta, mutta toisaalta jos lipun hinta olisikin nyt maksimitulolle vaikkapa 1300 ja sillä saisi tuloja 11M, niin se tarkoittaisi, että uudessa tilanteessa pitäisi halli saada täyteen hinnan ollessa 1000, jotta pääsisi voitolle edes niukasti...

Eli olisiko ideoita? Kannattaako laajentaa ja kuinka paljon?

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Myytkö hallin täyteen jatkuvasti lipunhinnoin jotka ovat liigassasi korkeimpien joukossa? Voisihan tuohon jotain kippuraa koittaa laatia, mikä osoittaisi optimin, mutta tietopisteiden hankkiminen on aika hankalaa...

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myytkö hallin täyteen jatkuvasti lipunhinnoin jotka ovat liigassasi korkeimpien joukossa? Voisihan tuohon jotain kippuraa koittaa laatia, mikä osoittaisi optimin, mutta tietopisteiden hankkiminen on aika hankalaa...

Ainakin mulla on liigan kovimmat lipputulot, vaikka halli on 500 pienempi kuin muilla kärkijoukkueilla ja fan clubkin on toiseksi suurin.

Tavallisesti käytin lippuhintana tällä kaudella 1200:aa, jolla tulot olivat tavallisesti noin 9,5-11 miljoonaa (eli katsojia vajaa 9000) ja muita kärkijoukkueita vastaan 11-13 miljoonaa (halli lähes loppuunmyyty), mutta toisaalta jos hallin täyteen myymiseen riittäisi 1000/lippu, niin silloinhan laajennus saattaisi olla kannattava mikäli halli olisi loppuunmyyty laajennuksen jälkeenkin.

On aika monimutkaista... Suhteellisen korkeat hallikustannukset ja muuttuvat lipunhinnat tekevät sen, että ei todellakaan ole kannattavaa laajentaa hallia ihan miten sattuu.

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hei, kuinka paljon tästä pelaajasta voisi saada fyrkkaa: http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=24793213? Pelaajalla lah 94 ja pot 41, +3. Kokemusta ei ole karttunut kuin vasta 70. En nyt tiedä, viitsinkö laittaa myyntiin, kun pelaa mun ykköspakkiparissa...

Aika paljon.. Laita myyntiin niin mä ostan pois ;)

edit. Maksoin aika lailla samanlaisesta pelaajasta heikommalla kokemuksella 60M, joten kyllä mä tostakin ainakin lähes 100M olisin valmis maksamaan

Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Heikommasta pelaajasta sain tuossa juuri 50M+, about vastaavasta mutta yhtä vuotta nuoremmasta maksoin puolestani melkein 60M.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy