Pelaaja on nyt 95 000 000 HA-rahan hinnalla markkinoilla. Takaraja on 21.02 klo. 05:50.
Vai kehityskelpoinen? Tuo juuri mihinkään enää kehity, TI:stäkin puuttuu 50-60 pinnaa ikään nähden ja kokemuksesta yli 100 pinnaa. Energiatkin vielä tuhottu. Kai joku hullu tuostakin paskakasasta tuon 20M maksaa, vaikka samalla rahalla saisi kunnollisenkin pelaajan..
Hockeyarenassa on täydelliset myyjän markkinat. Tällä hetkellä kaupan olevia pelaajia, joiden puolustus on yli 70, TI yli 140, potentiaalia yli 29 sekä hintapyyntö alle 30 000 000 ja takaraja tänään tai huomenna, on tasan kaksi. Kaikkien muiden hinnan voi olettaa vielä kohoavan merkittävästi. Lisäksi Vesannolla on uskollisuus +3 ja uraa jäljellä kuusi täyttä kautta. Joten onnea etsintään, jos haluaa löytää hinta/laatu-suhteeltaan paremman pakin esim. 8.divariin..
Joo puolustus on yli 70, mutta kun pelaaja on muuten "treenattu" ihan päin persettä, niin ei tuosta paljon iloa ole. Voimaa on suhteessa ihan liian vähän, samoin nopeutta. Kokemusta ei edes nimeksi jne.
Kaikki riippuu siitä, missä vaiheessa pelaaja piikkaa ja miten joukkueen eteneminen sopii kyseiselle pelaajalle. Kyllähän TI200 kavereita vielä neloseen asti ainakin tarvitaan, sen takia mm. itse ostin yhden kolmeksi kaudeksi 3-4 ketjuihin 27 miljoonalla.Niiin no jos pelaajasta tulee vaivoin vanhuksena TI 200 peluri niin tiedä sitten onko se +3 niin arvokas asia ja yleensä alemmissa sarjoissa kokemuksetkin jää niin alas ettei suojaamattomien markkinoilla hinnat tule hirveäksi nousemaan tai jos joku tarjoaa paljon niin kannattaa tommoiset tusinapelaajat päästää..
Kaikki riippuu siitä, missä vaiheessa pelaaja piikkaa ja miten joukkueen eteneminen sopii kyseiselle pelaajalle. Kyllähän TI200 kavereita vielä neloseen asti ainakin tarvitaan, sen takia mm. itse ostin yhden kolmeksi kaudeksi 3-4 ketjuihin 27 miljoonalla.
Eihän jokainen pelaajahankinta ole mikään maailmoja järisyttävä TÄMÄ KAVERI NOSTAA MINUT MAAILMANLIIGAAN superostos, jotkut ovat vain sellaisia perusjamppoja joita tiimi on täynnä.
Ja joku 20 miljoonaa hei, sen verranhan saa jo melkein viikossa sponsoreilta koska ZIMBABWE... jos ei riitä, yksi kotipeli päälle. 20 milliä oli merkityksellinen raha viisi kautta sitten.
Tästä 20-vuotias +3 uskollisuuden omaava hyökkääjä:
http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=25406538
Vinkkinä, että näin loppukaudesta kantsii suoraan pistää kovaa pyyntiä vain. Hyvällä tuurilla joku työntää tuostakin joku 20 milliä käteen kun nyt se voi mennä miljoonalla tai ei sitäkään.
Koska myyntiin laittaminen ei maksa mitään, oon aika vakaasti sitä mieltä, että hintapyyntö kannattaa laittaa heti kohdilleen. Jos sattuu olemaan jostain syystä hiljasempaa just sillä hetkellä kun sun jamppa on markkinoilla, ei sentään mene kymppitonnilla...Mä oon laskenu, että mielummin peni alotus, niin saa heti tarjouksia sisään ja sitä kautta hinta nousee, mutta totta voi olla tuokin.
Koska myyntiin laittaminen ei maksa mitään, oon aika vakaasti sitä mieltä, että hintapyyntö kannattaa laittaa heti kohdilleen. Jos sattuu olemaan jostain syystä hiljasempaa just sillä hetkellä kun sun jamppa on markkinoilla, ei sentään mene kymppitonnilla...
Onko tämä Jatkoajan hockeyarena turnaus jo hylätty, vai vieläkö on suunitelmissa? Ei ole ainakaan kuulunut mitään tässä lähiaikoina.