Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Hockey Arena – Online Hockey Manager

• 429 884
  • 4 677

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Eipä ole meikäläisenkään junnuista montaa helmeä nostettu. Joukkue on sentään kohta saatu kasattua valmiiksi tähän kauteen, enään puuttuu ykkösmaalivahti, kolmossentteri ja ykkösketjun maalintekijä.

Tästä lähti myyntiin vähän kehnosti kautensa avannut Martin Srb, takaraja on huomenna, maksakaa siitä 60 milliä niin kauden lopussa myydessänne saatte jopa omanne takaisin simply is that? http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=15395109

Sinänsä ei mitään järkeä ostaa pelaajaa 60 millillä, kun joutuu hetken päästä maksamaan sitten vielä kun kaveri menee suojaamattomaksi.

Jos sopparia olisi enemmän jäljellä, olisin itse kyseisen pelaajan ostanut :).

Täälläkin myynnissä muutama:

http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=26891584 76/53? ja +?

http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=23069383 92/41 +3

http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=20416950 77/35 -2

http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=26337228 80/62 +?

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mitä tulee maalivahteihin, tässä juuri odotellaan veteraanihankintaa saapuvaksi. Näyttäisi nykyisen joukkueen omistajan logaushistoria sen verran harvalta, että ensi viikolla maalissa on liigan paras kassari:

http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=10617704

Palkkaahan tuolla on, mutta niin on tähtiäkin. Alan luovuttamaan toivon noiden maalivahtien kasvattamiseksi omin voimin, pitää pian pistää tuo yksi myyntiin.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tiivistän kolmeen kenttään ja tuppaa noita maajoukkuepelaajia oleen liikaa, laitoin myyntiin Puolan maajoukkuesentterin arvoilla 88/47 ja +3 TI 103, Maur Dekurgan. Lauantaina lähtee sitten Kanadan laituriosaston kaveri myyntiin kun tulee "viikot täyteen", arvot sille on 91/47 ja +2 TI 110, Gordie Ord. Molemmat pelaa siis oman maansa U20-joukkueessa ja on 19-vuotiaita.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Laittakaapa haasteita tulemaan, itse en jostain syystä pysty itse niitä enää laittamaan? Mistä mahtaa tällainen johtua?
Valitessasi joukkueen minkä haluat haastaa, siirrä katseesi selainikkunan oikeaan ylänurkkaan.

Tai

Lue ne uutiset etusivulta.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Valitessasi joukkueen minkä haluat haastaa, siirrä katseesi selainikkunan oikeaan ylänurkkaan.

Tai

Lue ne uutiset etusivulta.

No helkkari, kiitos tästä ohjeesta. Ja kiitos haasteita lähettäneille, kaikki hyväksytty.

edit. onkos tuo myyntiin laittamani pelaaja mistään kotoisin ja kuinka paljon siitä voisi saada?

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aargh! Siellä tarjotaan ihan liikaa mun suojaamattomasta pelaajasta ja sen uskollisuus on -1 ja olenpa laittanut automaattisen tarjouksen tarjouksen voimaan, saa nähdä, että menetänkö kaikki rahani. Kostan tämän vielä jollain tapaa jollekin...

Fiiu

Jäsen
Mikäs perhanan loukkaantumissuma HA:ssa nyt iski? 8.-13.11. välisenä aikana jo 6 pelaajaa loukkaantuneiden listalla, näistä 5/6 pakistosta. Viikko ei ole vielä täynnä ja odotan seuraavia loukkaantumisia vielä kahteen päivään tapahtuvan vähintään yhden. Kuka pakeista seuraavaksi?

Onko kellään muulla iskenyt vastaava piristävä kokemus? Muutoinhan peli kulkee kohtuullisesti jos sitä ei lasketa että junnunostot ovat pääasiallisesti paskaa edelleen, yhtä poikkeusta lukuunottamatta.

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Juniorilotosta 87/?74 hyökki jonka laitoin tehokuurille. 8 pinnaa tehoja tuli lisää. Ihan jees, mutta myyntikin houkuttaa kun pitäisi saada pari stunttia suoraan kentälle. Samoin toinen 100/59 junnu olisi ehkä syytä laittaa lihoiksi heti.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Nyt on junnuja tainnut tulla meikäläiselle tämän kauden aikana jo 12? kappaletta, mutta ei yhtäkään hyvää projektia. On se nyt kumma kun panostaa harkka- ja junnutiloihin, niin pelkkää paskaa tunkee. Paras taisi olla 76?, 60?, TI:47 ja loput näitä 19?, 70?, TI:30 jotka ei pääse edes maskoteiksi. Kummasti se puhaltaisi mielenkiintoa peliin jos sieltä tulisi edes yksi kaveri jolla olisi lahjakkuus 90 pinnassa ja potskuakin sopivasti. Ehkä sitten joskus.

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Paras taisi olla 76?, 60?, TI:47

Jos tuo on 17-vuotias niin on luultavasti huomattavasti parempi lahjakkuus kuin mitä näyttäisi. Mulla näytti junnukoulussa lahjakkuudeksi vissiin 66?, noston jälkeen 75? ja todellinen lahjakkuus oli 86. TI48 pelaaja kyseessä.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jos tuo on 17-vuotias niin on luultavasti huomattavasti parempi lahjakkuus kuin mitä näyttäisi. Mulla näytti junnukoulussa lahjakkuudeksi vissiin 66?, noston jälkeen 75? ja todellinen lahjakkuus oli 86. TI48 pelaaja kyseessä.

Kävin tarkastamassa tuon parhaan junnuni arvot. Kyseessä on tosiaan 17-vuotias kaveri jonka lahjakkuus on 78?, potentiaali 72? ja TI näyttäisi olevan 43?. Täytyy tosiaan toivoa että kaverin arvot näyttää selvästi alakanttiin.

PS. On tuolla myös 16-vuotias, jonka arvot on 69?, 90?, TI:21? Tiedä sitten jos tuonkin arvot olisi alakanttiin arvioidut. Pessimistinä tosin uskon että molempien jannujen arvot on itseasiassa yläkanttiin arvioidut.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Pessimistinä tosin uskon että molempien jannujen arvot on itseasiassa yläkanttiin arvioidut.
Itse asiassa, mulla on kahdessa joukkueeseen nostetussa jätkässä ollut alakantissa arviot. Toinen oli jotain ?75/?65 koulutuksessa ja lopulta todelliset luvut 87/71. Nyt nostin ihan testinä ?58/?67 -kaverin, niin heti näytti ?68/?67. Saa nähdä, mitä lopulliset arvot on.

Niin ja vittu kun maalinteko on taas hankalaa. Materiaalin pitäisi riittää ainakin keskikastiin, mutta siellä sitä rimpuillaan sijalla 13. Jotain tarttis tehrä.

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Melkonen tuuri käynyt tässä viime aikoina. Olen pelannut jo useamman vuoden ja paras junnu tänä aikana on ollut joku lahj. 85 ja potentiaali suurin piirtein saman verran. Eli toisinsanoen täyttä paskaa tullut aina. Nyt tämän junnukoulutuksen uudistuksen jälkeen tullut kolme oikein mukavaa kaveria.

(listassa lahjakkuus ensin, sitten potentiaali. Kaikki luvut epätarkkoja)

Eero Saarnijoki (81,62)
Aatu Arponen (96, 75)
Niklas Savukoski (90,90)

Kaikki nämä siis tulleet tässä ihan lyhyen ajan sisällä, uudistuksen jälkeen. Noista saa mukavasti revittyä tuohta, millä saa ostettua ihan kunnon pelaajia, oman junnukoulutuksen taso kun ei vielä kovin korkealla ole.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Liigassa olen kakkosena ja voittoja ropisee tasasin väliajoin, mutta se jokin tästä puuttuu. Olen ensimmäistä kertaa liikkeellä ns. pappajoukkueella eli nuoria, kehittyviä jannuja on suhteellisen vähän. Tämä häiritsee minua ja on se syy miksi kiinnostus peliä kohtaan on tällä hetkellä välinpitämätöntä. Ideaalitilanteessa joukkueeni olisi täynnä tulevaisuuden lupauksia ja hyvin kehittyviä talentteja. Yksi tai kaksi pelaajaa saattaisi pelata jopa nuorisomaajoukkueessa. Suurinosa pelaajistosta tulisi omasta juniorimyllystä. Mutta ei. Ensinnäkään nuorisoleikkaukseen ei ole rahaa eikä resursseja, sillä omasta juniorimyllystäkään ei tule yhtäkään pelimiestä. Kärvistellään siis puolivaloilla paremman huomisen toivossa.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Heippa! Tarvitsisi saada haasteita, kun ei ole kukaan aikoihin intoutunut niitä lähettelemään.

Manageri: fewe0
Joukkue: Korppikotkat KK
Liiga: VI.11

Kiitän!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy