Miten ois ystävyysotteluja joskus?
Keskiviikolle sovittu ystävyysottelu!
Miten ois ystävyysotteluja joskus?
Toisaalta huvittaisi pitää kaveri itselläni ja seurata kehitystä, mutta voisi olettaa että tästä kaverista saisi sievoisen tukun rahaa, jolla pistää joukkueeni talous kuntoon.
Lahjakkuus oli 92 ja potentiaali 88, joten ihan kelpo kaverista oli kyse. Melkoinen munkki tosiaan kävi, ensimmäinen juniorinostoni ja löytyi jo tuollainen helmi.
Mä laitoin tällaisen pelaajan myyntiin: Tino Nikko. 15 milj. on varmastikkin täysin ylihinta, mutta pitää yrittää...
Alhainen TI ja heikko lahjakkuus. Toki potentiaali on todella hyvä, mutta hinta aivan metsässä.
Minkälaisia arvoja HA teille näyttää noista kahdesta ylempänä mainitsemastani nuoresta jannusta?
Mikä sen oikea lahjakkuus on? Näyttää arviona 81.
Huh, 2 kierrosta jäljellä liigassa (IV.3). Viides ja kymmenes 3 pinnan sisällä!
"Me ollaan pelattu pleiereitä jo monta viikkoa"
Edit. Ja sama tilanne viimeisellä kierroksella.
Näkeekö muuten jostain joukkueen entiset sijoitukset runkosarjassa ja pleijareissa? Tätä peliäkin nyt joku seitsemän kautta pelattu niin olisi mukava vähän katsella miten olen menestynyt vuosien varrella.. Taitaa olla tälläinen ominaisuus käytössä vaan sponsoripaketin omaavilla? Kaleva Cougars on joukkueen nimi jos joku haluaisi uhrautua.. :)
Itse näkisin tien kääntyvän pystyyn ensi kaudella, kun Bartosin potskut taittuu -12:een ja kauden päätteeksi TI on 250 tienoilla.Jos ykköseen asti nouset tuolla vaaritaktiikalla kehittämättä treenitiloja ollenkaan, niin pakko nostaa hattua. Veikkaan kuitenkin, että kolmosessa nousee tie pystyyn.