Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 421 791
  • 4 678

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kyllä se ykkösen mestaruus ja WL:n voittohaaveet elää vaikka langat onkin hyvin pienet :)

Kannattaa nää haaveet toteuttaa mahd. pian. Mä tuun aika helvetin lujaa perässä ja muutaman kauden päästä katot sinäkin jo mun perävaloja :D
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kannattaa nää haaveet toteuttaa mahd. pian. Mä tuun aika helvetin lujaa perässä ja muutaman kauden päästä katot sinäkin jo mun perävaloja :D

Joo, Wicci jakelee "uusille" pelaajille semmosia neuvoja, kun niitä uskoo, tippuu varmasti sarjapykälää, mahdollisuuksien mukaan, suoraan pari porrasta alemmaksi karsien näin pahimmat kilpailijansa. :D
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaa nää haaveet toteuttaa mahd. pian. Mä tuun aika helvetin lujaa perässä ja muutaman kauden päästä katot sinäkin jo mun perävaloja :D

Ennenkuin kerkeet WL peleihin mukaan tai edes nousta ykköseen haastamaan mua niin olen kerennyt nuo haaveet jo täyttämään ( enkä meinaa että mahdottoman kauan sulla nousu voisi kestää) :)

No mutta ehkä ensin pitäisi saada puolustus kuntoon ja veskari ottamaan enemmänkin kun 76% kiekoista kiini.. on se surkeeta, kuusi matsia ja 76% kiini, joku junnukin ottaisi varmaan paremmin kiini tuon mun puolustuksen edessä kun tuo mun nykyinen ykkösveskari :D
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Jos jollain on tälle päivälle (tai myöhemminkin) kalenterissa tilaa, niin haastetta vaan, HC Tuomioistuin hyväksyy kaikki.. Perhana, kun unohtunut tuo pelien järjesteleminen, tarvis varmaan hoitaa taas sponssipaketti, niin ei tarvis miettiä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rahapula, siksi myynnissä kaksi ihan ok tasoista kaveria.

Ivan Kozák 22v. TI 149, 96/47 -1 (takarajalla 10.06., 20:20, ha-time)

Lasse Niittyaho 23v. TI 199, 92/35 -3 (takarajalla 11.06., 20:23 ha-time)

(Linkit vie HA-pelaajakortteihin)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kirjotellaas tänne muutama sananen kun runkosarjaa on nyt takana 20 kierrosta.

Niukassa sarjajohdossa mennään. Joukkueellani Punakeltaisilla on 51 pistettä ja takana hengittää kaksi joukkuetta 49 pisteessä. Kymmenestä kotiottelusta on puhdas 10-0-0 saldo ja vieraistakin 7-1-2. Joukkueeni on sarjan nuorin, keski-iän ollessa tasan 22. Joukkueeni on myös palkoissa mm. sarjakakkosta lähes puolet halvempi (40 M - 78 M). Meikäläisellä on statsien perusteella sarjan paras maalivahti ja vaikka joukkueeni on suhteellisen kokematon niin nousua haetaan "jo" nyt takaisin kutoseen, jonne pääsin ennen nuorennusleikkausta.

Tuossa 24. liigakierroksen jälkeen aletaan kasvattamaan joukkuehenkeä tappiinsa poffeja varten. Juurikaan mitään en voi pelillisesti muuttaa, kolmella kentällä mentävä ja nuorille annan itsepintaisesti peliaikaa mutta toivon konkareiden tasapainottavan menoa. Hieman voi toki viilata ketjutaktiikoita, kun jo nyt on kemiat korkealla.

Yksi hyvä ja yksinkertainen juttu tuli tehtyä mihin ei ole aikaisemmin tullut kiinnitettyä huomiota eli kaikille pelaajille on annettu 100% itsehillintä-treeniä. Tarkoitus on että ih olisi kaikilla vähintään sen 10 ja sitten voi reenaa muita ominaisuuksia. Jo nyt on muutoksia näkynyt pienelläkin aikavälillä kun tuossa oli yksikin peli missä sällit eivät ottaneet jäähyn jäähyä ja voitto haettiin vieraista tällä kliinisen fiksulla vieraspelaamisella. :)

Samaan aikaan olen tässä hallia rakentanut. Harkka- ja lepotilat kohta 120 ja muutkin siellä missä pitää, mutta rahaahan tuossa palaa tuhottomasti. Pitääpä miettiä tarkkaan omaa rahankäyttöä ja ruveta hieman kasaamaan uutta pesämunaa sieltä sun täältä.

Olisiko muuten mahdollista pyöräyttää uusi Jatkoajan HA-Cup jossain vaiheessa käyntiin?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Myynnissä Taisto Mannila, ikää kertynyt 22 vuotta. Lahjakkuus on 85 ja potentiaali maksimissa eli 65. Uskollisuus +1. Taitoindeksi 204 ja kokemustakin kertynyt 103 pisteen verran.

Siitä loistava tulevaisuuden sentteri joukkueeseen.

linkki vie Hockeyarenaan, Mannilan pelaajakorttiin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Olisiko muuten mahdollista pyöräyttää uusi Jatkoajan HA-Cup jossain vaiheessa käyntiin?

Olishan se. Jos vaan joku ottaa ohjelmakseen tehdä otteluohjelman, ei kai se ihmeempiä vaadi?

Meinas lähtee vähän lapasesta perjantaina kyseisen sivuston keskustelussa. Kävin kaverien kans pelailemassa vähän golfpalloo ja kaikki meni reisille. Siitä sellanen mukava semivitutus päälle ja baariin. Tottakai siinä vitten on vittuilua pöydässä puolin ja toisin :D Siitä sit kännipäissään kotiin ja HA auki, sieltä sitten lukee ensimmäisen tekstin joka osuu silmään... ja kauhee vittuilu päälle :D Tulipahan purettua paineita. Ois vaan mulle ollu parempi jos olisin avannu vaikka tän sivuston sen sijaan.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
No Nemesikselle nyt on oikeinkin sanoa suoraan, kaveri on kuitenkin perus itkupilli joka kokee olevansa joku totuuden suuri airut. Talousasioistakin itkeminen on niin 2010.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Olishan se. Jos vaan joku ottaa ohjelmakseen tehdä otteluohjelman, ei kai se ihmeempiä vaadi?

Vapaaehtoisia? Itse voin toki yrittää, mutta onnistumisesta ei ole mitään takeita. :) Tässä olisi ihan hyvin aikaa valmistella hommaa jotta saataisiin Cup käyntiin jo ensikaudelle. Ilmoittautumisia saa siis laittaa. :)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Sunnuntaisin jos pelataan, niin mikäs siinä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vapaaehtoisia?

Mä voin tehdä, mulla on aikaa kun kesälomatkin on vasta joskus. Tehdään niin että pelit on joko la tai su. Minä määrään ja mun kautta voidaan sit niitä vaihtaa mikäli molemmille sopii. Keskiviikkoakin voi käyttää jos molemmilla on vapaana mutta alussa siellä on osalla NC käynnissä.

Tehdään niin että laittakaa mulle HA-postilla ilmotus halukkuudesta, Pete80 on mun nick. Otsikkoon Jatkoaika, viestiin joukkue, manageri ja sarjataso. Ilmottautuminen loppuu runkosarjan loppuun tai kun on tarpeeks joukkueita (eli mun ilmotuksesta)

Deal?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mä voin tehdä, mulla on aikaa kun kesälomatkin on vasta joskus. Tehdään niin että pelit on joko la tai su. Minä määrään ja mun kautta voidaan sit niitä vaihtaa mikäli molemmille sopii. Keskiviikkoakin voi käyttää jos molemmilla on vapaana mutta alussa siellä on osalla NC käynnissä.

Tehdään niin että laittakaa mulle HA-postilla ilmotus halukkuudesta, Pete80 on mun nick. Otsikkoon Jatkoaika, viestiin joukkue, manageri ja sarjataso. Ilmottautuminen loppuu runkosarjan loppuun tai kun on tarpeeks joukkueita (eli mun ilmotuksesta)

Deal?

Tämä sopii, tosin uskon että saataisiin useampi joukkue mukaan jos värväys tapahtuisi täällä jatkoajassa tai vaikka molemmilla. Varmaankin 16 joukkuetta olisi paras mahdollinen mutta riittääkö silloin viikonloppupelit? Siihen 4kpl 4 joukkueen lohkoja niin homma pihvi. :)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tämä sopii, tosin uskon että saataisiin useampi joukkue mukaan jos värväys tapahtuisi täällä jatkoajassa tai vaikka molemmilla. Varmaankin 16 joukkuetta olisi paras mahdollinen mutta riittääkö silloin viikonloppupelit? Siihen 4kpl 4 joukkueen lohkoja niin homma pihvi. :)

4 x 4 on hyvä. Ja ilmotukset HA-postin kautta, mun on helpompi pitää kirjaa sitä kautta.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Laitoin postia, eli mukana ollaan.

Jesh, kuten yhdeksän muutakin teki. Eli 11 joukkuetta on mukana tähän mennessä. Mielipiteitä, teenkö pleijarit niin että kaikki pääsee mukaan lohkoista vai jätetäänkö kylmästi jotkut "pihalle"?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jesh, kuten yhdeksän muutakin teki. Eli 11 joukkuetta on mukana tähän mennessä. Mielipiteitä, teenkö pleijarit niin että kaikki pääsee mukaan lohkoista vai jätetäänkö kylmästi jotkut "pihalle"?

Jos 4x4 lohkot, niin jokaisen viimeinen jääkööt rannalle.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän se mene tasan jos 3 pääsee per lohko jatkoon. Joten, joko kaikki tai sitten 2 parasta. Oma mielipiteeni on, että kunkin lohkon 2 parasta jatkaa puolivälieriin. Muut jää rannalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös