Hockey Arena – Online Hockey Manager

• 427 729
  • 4 677
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Riippuu aiotko lähteä nuorentamaan joukkuettasi vai haetko nousua ylempään

No katsos ku en osaa päättää, että kummasta olisi enemmän iloa minulle. Joku kausi sitten tein nuorennuksen, en toki kovin radikaalia, mutta tein kuitenkin. Jos tälle kaudelle nousu ja heti perään nuorennus, vaan semmoinen taitaa tulla turhan kalliiksi nykyhinnoilla.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
No katsos ku en osaa päättää, että kummasta olisi enemmän iloa minulle. Joku kausi sitten tein nuorennuksen, en toki kovin radikaalia, mutta tein kuitenkin. Jos tälle kaudelle nousu ja heti perään nuorennus, vaan semmoinen taitaa tulla turhan kalliiksi nykyhinnoilla.

Jos mä olisin sä, ostaisin muutaman kokeneen pelaajan joukkueeseen +250 TI jolla 3-4 kautta potentiaalia jäljellä.

Suosikkijoukkue
Jos mä olisin sä, ostaisin muutaman kokeneen pelaajan joukkueeseen +250 TI jolla 3-4 kautta potentiaalia jäljellä.

Hyökkäykseen vaiko puolustukseen? Siinä minulla on aina ollut dilemma, että kumpaan, hyökkäyksessä, minulla on näitä tulevaisuuden toivoja ja puolustus on aika tasapainoinen. Pelaavista puolustajista huonoin TI on 172 ja pelaavista hyökääjistä kolmosessa pelaava pelaaja TI 166. Ykkösmolari 226 ja tulevaisuuden tähti satalahjakkudella 82 potentiaalilla vasta 85.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyökkäykseen vaiko puolustukseen? Siinä minulla on aina ollut dilemma, että kumpaan, hyökkäyksessä, minulla on näitä tulevaisuuden toivoja ja puolustus on aika tasapainoinen. Pelaavista puolustajista huonoin TI on 172 ja pelaavista hyökääjistä kolmosessa pelaava pelaaja TI 166. Ykkösmolari 226 ja tulevaisuuden tähti satalahjakkudella 82 potentiaalilla vasta 85.

Oikeastaan sekä että. Kun pelaat kolmella ketjulla niin siellä näkyy noita alle 200 TI:n pelaajia. Riippuu toki rahatilanteestasi kuinka kovan tyypin ostat.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Katselkaapas joku viisaampi minun rosteriani, että kannattaisiko pikkuhiljaa ruveta käymään pelaajakaupoilla? Kaljakylä Rangers.
Tee tiukka analyysi siitä, mitä nelosessa tarvitaan, miten pitkään sinne nousu vie ja mitkä pelaajat nykyisestä joukkueesta eivät tähän suunnitelmaan mahdu.

Omasta mielestäni tuo joukkueesi syvyys on ongelma, eli lisää 270-290 pelaajia.

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
17-vuotias tulevaisuuden lupaus kaupan:

Ohto Lassus 96?/61? TI 47 hintapyyntö 1 000 000

Kai tuosta ihan kelvollisen pelimiehen voisi saada, mutta itsellä ei ole kokoonpanossa tilaa joten ostakoon joku, jolla on.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Ai jai jai, kun tuli maukas 1-5 avausvoitto runkosarjan selkeästä voittajasta ja itse pääsin hädin tuskin koko playofftaistoon mukaan. Ensi yönä uusi yllätys?

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Täällä taas päinvastainen tilanne. Suvereenin runkosarjavoiton (yksi tappio vars. peliajalla, yksi JA-tappio ja yksi tasuri) jälkeen kaverit ei vaan osaa.

Laukaukset 40-13 ja hävittiin. Toivottavasti ei käy Capsit...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kuulostaa sun tilanne samalta kun viime vuonna mulle kävi pudotuspeleissä... Vastustajan veska veteli 98% torjuntaprosentilla kaksi peliä kun runkosarjassa oli ollut 89%. Samalla oma kassari onnistui 85% tehoin ja molemmat pelit hävittiin maalilla.

Tänä vuonna alkoi vähän paremmin 6-0 voitolla =P

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Kausi meni loistavasti, voisi sanoa että reilusti yläkanttiin. Kauden alussa joukkueen TI oli toiseksi huonoin (nyt neljänneksi huonoin) ja niin vain puristettiin pleijareihin mukaan sijalta 7. Alkukaudesta tietysti auttoi, kun omat ketjut olivat olleet kasassa jo edellisen kauden ajan, niin korkeilla kemioilla yllätettiin parempia joukkueita.

Pleijarit viime yönä alkoi melko odotetusti, eli pataan tuli 3-1 ja oma maalivahti valittiin ottelun ykköstähdeksi. No, ensi yöksi säädettiin ottelun merkitystä ja ketjujen peluutusjärjestystä, jos vaikka saataisiin vietyä kolmanteen otteluun. Tämä vaatii kyllä edelleen maalivahdilta huippupeliä.

Ensi kaudella lähdetään hakemaan sitten jo kotietua pleijareissa, silloin pitäisi nuo "junnut" olla jo tuolla TI200 paremmalla puolella ja voidaan niiltäkin odottaa vähän enemmän.

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Nyt on sitten nostettu hyökkäysintensiteettiä entisestään ja luvattu voitosta muhkeat bonarit. Kemiat on kahdella ekalla ketjulla yli 70 kolmosellakin 58, motivaatio tiimillä 81, tähtipelaajia pilvin pimein jne jne. Joukkuehenkikin on vielä tyytyväinen, vaikka pelattiin tärkeä peli ja turpaan tuli.

Ei vaan jaksaisi tahkota enää tällä tasolla kun vastusta ei runkosarjassa oikein löydy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy