Kyllä minä olen aika huolissani, jos Hjalliksesta tulee liigan puheenjohtaja. Myönnän, että mies on älykäs ja kova bisnesmies, mutta sen verran erikoisia lausuntoja hän on välillä antanut, että ihmetyttää miten mies voitaisiin valita liigan johtoon. Näillä lausunnoilla tarkoitan bisneshenkisiä lausuntoja pieniä seuroja vastaan ja rahan puolesta. Tällainen on esim:"Eihän Hämeenlinnassa kannata pelata finaaleja kun siellä on niin pieni halli." (ei tältä keväältä vaan aiemmin). Nimenomaan pienten seurojen puolesta olen huolissani, koska nyt viimeistään unohdetaan urheilullisuus ja keskitytään rahan takomiseen.
Siihen taas, että Hjallis jotenkin erityisesti suosisi Jokereita liigan puheenjohtajana, en usko. Kova bisnesmies osaa sulkea henkilökohtaiset tunteet taustalle tarvittaessa.
Tietysti pelkästään negatiivisena en asiaa näe, koska Hjallis toisi varmasti liigalle jopa lisää näkyvyyttä ja sponsorirahaa. Parempi Hjalliskin kuitenkin kuin joku poliitikko. Pääosin mietteeni ovat kuitenkin Hjallista vastaan.
Siihen taas, että Hjallis jotenkin erityisesti suosisi Jokereita liigan puheenjohtajana, en usko. Kova bisnesmies osaa sulkea henkilökohtaiset tunteet taustalle tarvittaessa.
Tietysti pelkästään negatiivisena en asiaa näe, koska Hjallis toisi varmasti liigalle jopa lisää näkyvyyttä ja sponsorirahaa. Parempi Hjalliskin kuitenkin kuin joku poliitikko. Pääosin mietteeni ovat kuitenkin Hjallista vastaan.