Selvä. Kaikkea sitä saakin lukea.
Jos uusi osakas pyörittää hallia ja näkee, että lätkäjengin pyörittäminen siellä samalla tuo etua, MUTTA haluat nähdä tässä mä samat uhkakuvat jo ennen kuin mitään on julkaistu, niin siitä vaan.
Minkälaisia uhkakuvia oikein pitäisi olla, että sielläkin alkaisi hälytyskellot soimaan?
Itselläni tässä listassa on jo vähintäänkin riittävästi syitä, joista hälytyskellot alkaa soimaan sen verran kovaa, että pitää laittaa paksumpaa pelttoria korville:
1) Valehteleva bulvaani omistajana. "En ole mikään keulakuva" 100% omistuksella.
2) Kyseisen bulvaanin sukunimi on Harkimo
3) Rahojen alkulähde on salattu. Jokainen täällä tietää täydellä varmuudella, että rahat eivät ole Joelilta.
4) Salamyhkäisyys ja täysi hiljaisuus
5) Avoimuuden täysi puute
6) Luurin korvaan lyöminen
7) Suunnitelmien ja niiden julkistamisen jatkuva viivästyminen
8) Kommunikaation taso tai itse asiassa sen täysi puuttuminen Liigan ja liiton suuntaan sarjoihin liittymisestä (Liigan ja liiton kommentit asiaan liittyen)
9) Kommunikaation taso tai itse asiassa sen täysi puuttuminen viranomaisten suuntaan hallikaupassa (viranomaisten kommentit asiaan liittyen)
Paljon saa tapahtua, että tuosta saa uskottavan ja luotettavan näköisen kuvion vielä kasaan. Ei se mahdotonta ole mutta vaikeaa.