Hjallis Harkimo – piru vai nero?

  • 195 078
  • 713

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Tämähän osoitti että kyseinen suurlähettiläs ei ollut oikein perehtynyt asiaan

– Kun keskustelin Yhdysvaltain valtiovarainministeriön kanssa, minulla oli huolia, joista kerroin. Työni oli edustaa Yhdysvaltain etuja Suomessa. Mikäli valtiovarainministeriö aikoi lopettaa Areenan toiminnan, olisi se käytännössä tarkoittanut sitä, että he lopettavat jääkiekon pääkaupungissa.

Eikös HIFK pelanut siellä myös?
 
Nyt kun Jollella on Jokerit ja viimeisimmät uutiset hänen faijastaan tuskin helpottavat pääsyä lätkäpiireihin Harkimo-sukunimellään niin mitä nyt sitten? Onko Jollelle jäänyt käteen kasa paskaa mikä pitäisi kaupata eteenpäin?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Nyt kun Jollella on Jokerit ja viimeisimmät uutiset hänen faijastaan tuskin helpottavat pääsyä lätkäpiireihin Harkimo-sukunimellään niin mitä nyt sitten? Onko Jollelle jäänyt käteen kasa paskaa mikä pitäisi kaupata eteenpäin?
Ei Jollella ole mitään, vaan Jokerit on ostanut sijoittajaryhmä, jossa hänelläkin on joku, ilmeisesti pienempi, rooli.

Jos jonkun sukunimi on este toiminnalle Suomessa, niin sitten varmaan sille henkilölle keksitään joku korvaaja. On se silti mahdollista että seuran ostanut taho kokee ettei hommassa ilman liigapaikkaa ole järkeä ja haluaa Jokereista eroon, mutta en usko että siihen Jolle vaikuttaa suuntaan tai toiseen.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Ei Jollella ole mitään, vaan Jokerit on ostanut sijoittajaryhmä, jossa hänelläkin on joku, ilmeisesti pienempi, rooli.

Jos jonkun sukunimi on este toiminnalle Suomessa, niin sitten varmaan sille henkilölle keksitään joku korvaaja. On se silti mahdollista että seuran ostanut taho kokee ettei hommassa ilman liigapaikkaa ole järkeä ja haluaa Jokereista eroon, mutta en usko että siihen Jolle vaikuttaa suuntaan tai toiseen.
Ja Jolle ihan itse kokosi tän sijoittajaryhmän? Ja Hjallis soittelee Liigan pääkallonpaikalle, ihan vaan mukavien yhteisten vanhojen muistojen merkeissä?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ja Jolle ihan itse kokosi tän sijoittajaryhmän? Ja Hjallis soittelee Liigan pääkallonpaikalle, ihan vaan mukavien yhteisten vanhojen muistojen merkeissä?
Ei ole sellaisia väitteitä ainakaan julkisuudessa esitetty että itse olisi kerännyt. Eli tuskin, mutta helvetistäkö minä tiedän. Kertovat varmasti itse kun pystyvät.
 
Pistää vähän ihmetyttämään että Marini lynkataan bilettämisestä, mutta kun ehkä korruptoitunut kansanedustaja on saunottanut Putinin frendejä niin ei synny sen ihmeellisempää kohua. Ehkä siellä saunassa on vaihdeltu vaan Borssikeiton reseptejä, mutta toivottavasti Hjalliksen touhuja pengotaan lisää ja saadaan totuus ilmi hänen puuhistaan.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Pistää vähän ihmetyttämään että Marini lynkataan bilettämisestä, mutta kun ehkä korruptoitunut kansanedustaja on saunottanut Putinin frendejä niin ei synny sen ihmeellisempää kohua. Ehkä siellä saunassa on vaihdeltu vaan Borssikeiton reseptejä, mutta toivottavasti Hjalliksen touhuja pengotaan lisää ja saadaan totuus ilmi hänen puuhistaan.
Onhan siinä nyt aikamoinen ero, kun puhutaan pääministeristä ja marginaalipuolueen sinänsä tunnetuista kasvoista. Harkimon nykyinen poliittinen merkitys on varsin mitätön, lähinnä vertaisin Ano Turtiaiseen. Pitää myös muistaa, että myös suhteissa Venäjään yksi jääkiekkojoukkue on penneillä pelaamista, kun verrataan esim. energiariippuvuuteen. Tässä suhteessa moni nykyinen ja entinen poliitikko on ollut huomattavasti syvemmällä suossa, esim. entisestä pääministeristä lähtien. Isossa kuvassa aika harvalla Krimin valtaus vuonna 2014 vielä avasi silmiä. Varsinainen herätys tuli vasta tämän vuoden helmikuussa.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan siinä nyt aikamoinen ero, kun puhutaan pääministeristä ja marginaalipuolueen sinänsä tunnetuista kasvoista. Harkimon nykyinen poliittinen merkitys on varsin mitätön, lähinnä vertaisin Ano Turtiaiseen. Pitää myös muistaa, että myös suhteissa Venäjään yksi jääkiekkojoukkue on penneillä pelaamista, kun verrataan esim. energiariippuvuuteen. Tässä suhteessa moni nykyinen ja entinen poliitikko on ollut huomattavasti syvemmällä suossa, esim. entisestä pääministeristä lähtien. Isossa kuvassa aika harvalla Krimin valtaus vuonna 2014 vielä avasi silmiä. Varsinainen herätys tuli vasta tämän vuoden helmikuussa.
Tuohon aikaan Hjallis vielä kuului kykypuolueeseen, ja odotti saavan sieltä jotain merkittäviä pestejä kuten ministerin positiota. Kun niitä ei kuulunut, syystä tai toisesta, Hjallis perusti oman puolueen missä saa olla puoluejohtaja ja presidentti ehdokas.

Krimin valtaus jäi aika monelta noteeraamatta. Ehkä odotettiin ja toivottiin että se riittäisi Putinille.
 
Onhan siinä nyt aikamoinen ero, kun puhutaan pääministeristä ja marginaalipuolueen sinänsä tunnetuista kasvoista. Harkimon nykyinen poliittinen merkitys on varsin mitätön, lähinnä vertaisin Ano Turtiaiseen. Pitää myös muistaa, että myös suhteissa Venäjään yksi jääkiekkojoukkue on penneillä pelaamista, kun verrataan esim. energiariippuvuuteen. Tässä suhteessa moni nykyinen ja entinen poliitikko on ollut huomattavasti syvemmällä suossa, esim. entisestä pääministeristä lähtien. Isossa kuvassa aika harvalla Krimin valtaus vuonna 2014 vielä avasi silmiä. Varsinainen herätys tuli vasta tämän vuoden helmikuussa.
Ehkä tämä paska lävähtää silmille myöhemmin, onhan Hjallis kuitenkin pressaehdokkaana niin onhan tuollainen uutinen aika iso isku omille touhuille.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Ehkä tämä paska lävähtää silmille myöhemmin, onhan Hjallis kuitenkin pressaehdokkaana niin onhan tuollainen uutinen aika iso isku omille touhuille.
Enpä usko. Eiköhän Harkimon maine ole jo mennyt aikaa sitten, jos on mennäkseen. Areenakaupat tehtiin oligarkkien kanssa ja mahdollinen mainehaitta tuli jo silloin. Ylipäänsä jos on halunnut tehdä yhtään merkittävämpää bisnestä Venäjällä, ei vuorovaikutusta oligarkkien tai Venäjän hallinnon kanssa voi käytännössä välttää. Voihan tämän spinnata niinkin päin, että parempi nekin miljoonat Suomessa kuin oligarkkien tilillä. Se on selvää, että menneisyyttään Harkimo ei voi välttää tulevaisuudessa ja mielenkiinnolla odotan miten Harkimo selittelee rikastumistaan oligarkkien rahoilla vaikkapa nyt sitten pressaehdokkaana.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Nyt kun Jollella on Jokerit ja viimeisimmät uutiset hänen faijastaan tuskin helpottavat pääsyä lätkäpiireihin Harkimo-sukunimellään niin mitä nyt sitten? Onko Jollelle jäänyt käteen kasa paskaa mikä pitäisi kaupata eteenpäin?
Olisi varmaan läjä varusteita kaupan ...munareista, alkaen ....
 

Karmea Kiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ässät
... Ja Hjallis soittelee Liigan pääkallonpaikalle, ihan vaan mukavien yhteisten vanhojen muistojen merkeissä?
Hjallis soittelee liigaan. Jokereilta laitetaan ovi kiinni. Hiltunen ryhtyy avaamaan keskustelua uudesta sarjasta. *pikakelataan 3 vuotta* Jokerit suoraan Mestiksestä Eurooppaan ja toteuttamaan Hjalliksen vanhan haaveen.

No, tämä nyt ei-niin-vakavissaan.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämän mukaan Liigassa oli aitoa halukkuutta ottaa Jokerit 16. seuraksi. Harkimoiden tullessa mukaan, Liigassa on nyt alettu harkitsemaan jopa joukkuemäärän pienentämistä. Tämä tarkoittaisi sitä että myöskään kaudelle 2024-2025 ei myönnettäisi uusia Liiga lisenssejä. Paitsi jos Hjallis on tuolloin presidenttinä.

 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Perjantaina oli näköjään Hesari kysellyt Hjallikselta asioista. Mistään en mitään tiedä... Uskokoon ken tahtoo.


Von Weissenbergiä voi pitää linkkinä Team Jokerien ja Harry Harkimon välillä.

Helsingin Sanomat tavoitti Harry Harkimon kommentoimaan asiaa. Onko sinulla joku kytkös Team Jokereihin?

”Ei minulla ole mitään tekemistä asian kanssa. Oletteko te vähän yksinkertaisia? Soittelette tuollaisesta asiasta, en ole nähnyt häntä kuuteen tai neljään vuoteen. Hän oli meidän talousjohtaja, mitä minulla olisi hänen kanssaan tekemistä?”

Olen sanonut sata kertaa, että minulla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Olen pelkästään politiikassa, koska se menee perille.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Perjantaina oli näköjään Hesari kysellyt Hjallikselta asioista. Mistään en mitään tiedä... Uskokoon ken tahtoo.


Von Weissenbergiä voi pitää linkkinä Team Jokerien ja Harry Harkimon välillä.

Helsingin Sanomat tavoitti Harry Harkimon kommentoimaan asiaa. Onko sinulla joku kytkös Team Jokereihin?

”Ei minulla ole mitään tekemistä asian kanssa. Oletteko te vähän yksinkertaisia? Soittelette tuollaisesta asiasta, en ole nähnyt häntä kuuteen tai neljään vuoteen. Hän oli meidän talousjohtaja, mitä minulla olisi hänen kanssaan tekemistä?”

Olen sanonut sata kertaa, että minulla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Olen pelkästään politiikassa, koska se menee perille.

Ehkä ei ole mitään tekemistä siinä mielessä että ei ole paperilla Jokereiden kanssa mitään tekemistä. Minusta jotenkin vaan tuntuu siltä että rahallisesti auttaa Jollea, jos ja kun Jolle on mukana tässä nyt. Avoimuutta haluttiin, mut salailu saatiin ja se vaan jatkuu. Ei tällä tahdilla Jokereita nähdä ikinä liigassa
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotakuinkin yhtä uskottavia kommentteja Hjallikselta kuin aikasemmat jokavuotiset ”joukkue on valmis”-kommentit.
Jokainen Hjalliksen tarinoita Jokereissa vuosikaudet todistanut osaa tulkita rivien välistä, että 99% varmuudella Hjallis on tällä hetkellä Jokereitten 100% de facto omistaja, vaikka pojan nimi lukisikin dokumenteissa.
 

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertokaa nyt te muut mulle - kun mä en vaan tajua - ja täällä ja medioissa on ihan varma käsitys / tieto siitä, että Hjallis on ja haluaa olla kaiken takana.

Kaveri on 69 v. On kokenut elämässään kaikenlaista ja tehnyt todella pitkän päivätyön Jokereissa. On hyvin kyseenalaista, mitä Jokerit olisivat nyt ilman Hjallista. Ehkä joidenkin kovasti ihannoima pikkuseura, joka räpeltäisi eteenpäin. Mä en sellaisesta saa kiksejä.

Nyt sitten kaiken tämän jälkeen, kun Hjalliksella on selvästi kädet täynnä politiikassa toimimista ja tuskin enää kolmekymppisen intoa ja paloa ja varmasti Areena- ja KHL-kuviot ovat häntä kolhineet, niin hän olisi ehdoin tahdoin hakeutumassa vetovastuuseen Jokereista? What..?

Ainut syy, jonka tähän keksin, olisi tilaisuus ansaita sievoinen summa rahaa. Seitsemänkymppisen kannattaa asettaa tähtäin aika lähelle, kun miettii rikastumista. Onkohan Jokerit hyvä ratkaisu nopeaan rikastumiseen?

Ja kyllä, hän varmasti auttaa ja neuvoo poikaansa, jos sellainen tilanne tulee. Kuka meistä ei niin tekisi, Huonoja ovat ottamaan neuvoista vaarin.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertokaa nyt te muut mulle - kun mä en vaan tajua - ja täällä ja medioissa on ihan varma käsitys / tieto siitä, että Hjallis on ja haluaa olla kaiken takana.

Kaveri on 69 v. On kokenut elämässään kaikenlaista ja tehnyt todella pitkän päivätyön Jokereissa. On hyvin kyseenalaista, mitä Jokerit olisivat nyt ilman Hjallista. Ehkä joidenkin kovasti ihannoima pikkuseura, joka räpeltäisi eteenpäin. Mä en sellaisesta saa kiksejä.

Nyt sitten kaiken tämän jälkeen, kun Hjalliksella on selvästi kädet täynnä politiikassa toimimista ja tuskin enää kolmekymppisen intoa ja paloa ja varmasti Areena- ja KHL-kuviot ovat häntä kolhineet, niin hän olisi ehdoin tahdoin hakeutumassa vetovastuuseen Jokereista? What..?

Ainut syy, jonka tähän keksin, olisi tilaisuus ansaita sievoinen summa rahaa. Seitsemänkymppisen kannattaa asettaa tähtäin aika lähelle, kun miettii rikastumista. Onkohan Jokerit hyvä ratkaisu nopeaan rikastumiseen?

Ja kyllä, hän varmasti auttaa ja neuvoo poikaansa, jos sellainen tilanne tulee. Kuka meistä ei niin tekisi, Huonoja ovat ottamaan neuvoista vaarin.
Jollella ei ole juuri tuloja, tuskin kauheasti omaisuuttakaan (ellei faija ole sitä hänelle siirtänyt). Jollella ei ole myöskään omia yhteyksiä.

Hjalliksella taas on rahaa ja yhteyksiä Jokereihin.

Jolle omistaa yhtäkkiä Team Jokerit Oyn.

1+1 on yleensä 2. Täysin sama tilanne, kuin jos omistajana olisikin yhtäkkiä Timtshenkon sukulainen.
 

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jollella ei ole juuri tuloja....
Menköön nyt vähän chattailyksi. En mä oikeastaan tuohon päättelyketjuun ota kantaa, kyllähän tuosta jonkinlaisen aihetodistelun saa aikaan. Mä en usko sekuntiakaan, että Hjallis käyttäisi omaa rahaansa Jokereihin peson vertaa ilman vuorenvarmaa takaisinmaksua.

Mulle tämä näyttää siltä, että lehdistö ja muut mediat syöttävät ihmeellistä ajatusta, että tätä asiaa viedään siihen suuntaan, jossa ensin Hjallis ja lopulta ehkä Timtshenko ovatkin jokereiden pomoina. Sen media tekee klikkihuorauksen takia. Mitään järkeä koko asiassa ei ole.

Siis camoon, se on vain Jokerit, yksi jääkiekkojoukkue jossain Suomessa. Ei sen tukemisella enää saa miljardiurakoita.

Hjalliksen koko polittinen ura Nyt-liikkeen kanssa on vain peitetarina ja hän on valmis heittämään sen romukoppaan, jos tulee tilaisuus päästä Jokereiden pomoksi.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ehkä ei ole mitään tekemistä siinä mielessä että ei ole paperilla Jokereiden kanssa mitään tekemistä. Minusta jotenkin vaan tuntuu siltä että rahallisesti auttaa Jollea, jos ja kun Jolle on mukana tässä nyt. Avoimuutta haluttiin, mut salailu saatiin ja se vaan jatkuu. Ei tällä tahdilla Jokereita nähdä ikinä liigassa
Ei Hjalliksella ole sellaisia rahoja.

Jokereihin liittyvä rahoitus tulee muualta ja liittyy myös näihin areenakauppoihin.

Sen tiedon perusteella mitä mulla on, niin Hjallis ei liity asiaan yhtikäs mitenkään, jos Jollen siittämistä ei oteta lukuun. Ainahan voi olla, että on puhuttu paskaa, mutta mulla ei ole tässä kohtaa syytä epäillä sellaista.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Jos Jolle on mukana, niin silloin Hjalliskin on mukana. Muun väittäminen on itsepetosta ja mustan puhumista valkoiseksi. Jollen rahat ovat peräisin Hjalliksen taskuista, eikä miehellä ole minkäänlaista pätevyyttä pyörittää jääkiekkoseuraa. Ainakaan aikaisempien meriittien perusteella. Hjallis on junaillut Jollen tuohon asemaan ja vetelee itse naruista taustalla.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Pystyi tuota Jollen rahojen alkuperää ikinä sitten varmuudella todistamaan tai ei, niin en silti pääse yli miksi kaikki piti taas ryssiä.

Pyydettiin avoimuutta ja uutta alkua ilman KHL-ajan kytköksiä niin kuitenkin ollaan tilanteessa jossa 100% omistaa Harkimo ja Team Jokereista kaikki lyö medialle luuria korvaan. Meni hienosti.

Ei ole Harry omistajana, mutta jälkikasvu kylläkin joka hyvin oletettavasti osti isänsä rahoilla Jokereiden liiketoiminnan. Ja syitä miksi nimi Harkimo nähtiin ry:n mielestä parhaana tässä kohtaa 100% omistajaksi voidaan vain arvailla. En keksi yhtäkään loogista, vaan päinvastoin Harkimo omistajana on ehkä sukunimistä kolmanneksi huonoin kun pyydettiin rehellisyyttä. Ne pari muuta edelle kiilaavaa nimeä idästä.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Jos Jolle on mukana, niin silloin Hjalliskin on mukana. Muun väittäminen on itsepetosta ja mustan puhumista valkoiseksi. Jollen rahat ovat peräisin Hjalliksen taskuista, eikä miehellä ole minkäänlaista pätevyyttä pyörittää jääkiekkoseuraa. Ainakaan aikaisempien meriittien perusteella. Hjallis on junaillut Jollen tuohon asemaan ja vetelee itse naruista taustalla.
Juuri näin se on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös