Heidi nimesi Antin varmaankin sen takia, että piti häntä pahimpana kilpailijanaan. Koska Minna ja Antti olivat hävinneet, Heidi laski, että toinen putoaa ja yritti antaa perustelut Antin pudottamiselle. Kyllä Heidikin sen ymmärtää, ettei Minnasta ole hommaan ja olisi suupala finaalissa.
Miten Antti muuten kasvohoidot ja muut "hoidot" sujuivat?
Muuten voin allekirjoittaa viestin, mutta vaikka hävisimme absoluuttisesti määrällä laskien tehtävän sääntöjen mukaan meidän voitto oli selviö. Tehtävässä myynti suhteutettiin 1/3 Järvenpää/Tikkurila. Perusteena jaolle oli markkinan koko ja myyjien määrä. Tikkurilassa 12 myyjää ja Järvenpäässä neljä myyjää. Oliko suhde ihan oikea, ei välttämättä, mutta toisaalta vaikka se olisi ollut 1/2 olisimme voittaneet.
Mitä tulee Heidin hyökkäykseen ei tullut yllätyksenä. Osasin sitä odottaa. Arvelin kohteen vaihtuvan piakkoin. Ainoastaan lopussa kuultu statement käytöksen muuttumisesta yllätti. Sitä en todella osaa kuvitella, mitä Heidi tuolla tarkoitti! No Heidillä on kovat piipussa ja ensi jaksossa katsotaan, miten käy. Silloin ei kuivin jaloin kaikki pääse. Se lienee varmaa.
Paljon on ollut myös sääntökyselyjä mm. Heidin tekemistä Nuevon ravintolakaupoista. Ne ovat ok, jos hän ei tuntenut henkilöä ennen ohjelmaa. Ohjelman aikana tulleita kontakteja sai sääntöjen mukaan vapaasti käyttää. Muuten tehtävien teko olisi ollut aika vaikeaa, mikäli esim Oravalta ei tässä tehtävässä olisi voinut pyytää konsultaatiota tarvittaessa.
Hieno ja mielenkiintoinen tehtävä ja hienosti meni. Järvenpään porukalle kiitos huikeasta myynnistä ja tekemisen riemusta. Toivottavasti aktiivista soittokontaktia on jatkettu myös tuon jälkeen. Asiakkaat viihtyivät ja kauppaennätykset lyötiin.
Vielä omasta nuoruudesta. Kysymys, joka on jälleen kaikkien huulilla. Ikää tosiaan ei ole kun 6-vuotta Jethroa vähemmän. 27 on mittarissa. Fakta kuitenkin on, että töitä olen tehnyt 18-vuotiaasta saakka koko ajan. Tätäkin ennen jo kesätöitä, mutta siitä asti olen tehnyt väh 20 viikko töitä. Myyntiä/markkintointia /asiakaspalvelua ja rahoitusalaa, on yhteensä 9,5 vuotta takana. Tästä ajasta 6 vuotta pankissa. Samalla on opiskeltu töiden ohessa.
Itse olen enemmän työntekijä tyyppiä kuin lukumiehiä. Riittääkö kokemus, sitä on mahdoton sanoa, mutta ainakaan se ei omasta mielestäni se ei ole ongelma, eikä ainakaan aiemmalla uralla ole koskaan noussut esteeksi. Kyllä työelämä on jo nyt todella paljon opettanut ja varmasti viimeinen reilut vuosi esimiestöissä on ollut kaikkein kasvattavinta aikaa.Opittavaa on toki aina, mutta toisaalta liian urautunutkaan ei ole hyvä olla.
Kasvohoidossa oli ihan kivaa. Välillä heteromiestä toki hirvitti.