Missä kohtaa nm. Vanha Len suostuu vihdoinkin ymmärtämään että nyt ei olla hakemassa asuntovälittäjää vaan myyntiJOHTAJAA??
En tiedä oletko Jethron naapuri, kollega, rakastajatar vai onko turkulaisten puolustaminen muuten vain lähellä sydäntäsi mutta tähän mennessä Jethro ei missään vaiheessa ole osoittanut JOHTAMIStaitoja jotka ovat huomattavasti tärkeämpiä kuin tietää mikä on joku vitun RS-kohde. RS-kohteet voi googlata about 10 sekunnissa, myyntijohtajaksi ei itseään saa googlaamalla.
Myyntijohtaja palkkaa sitten parhaat välittäjät näitä lukaaleja myymään.
Niin ei mulla muuta tietoa ole kuin se mitä Hjallis kertoo tuon ohjelman alussa eli:
"Tähän vähän yli sadan miljoonan projektiin valitsen ohjelmassa myyntijohtajan, joka tulee vastaamaan alueen markkinoinnista sekä
asuntojen myynnistä".
Jos myyntijohtaja vastaa asuntojen myynnistä ja palkkaa parhaat välittäjät lukaaleja myymään niin miten tämä hoidetaan tietämättä alalla yleisesti vallitsevat tärkeät perustiedot/taidot. Myyntijohtaja on myyntiryhmän tukena ja valmentajana. Jos myyntijohtaja ei osaa vastata myyntiryhmän esittämiin kysymyksiin niin silloin on vaarana se, että myyntijohtaja ei nauti ryhmän luottamusta. Tässä on se yleisin syy, miksi asiat alkavat takkuamaan.
Onko sulla todellakin se käsitys, että myynnin perustaidot sekä henkilöjohtamisen alkeet tietävä ihminen on valmis minkä tahansa alan myyntijohtajaksi?
Ja kuka näistä kilpailijoista on osoittanut hyvää johtamistaitoa Diilissä? Entä ketkä kaikki johtavat myyntiryhmää ihan oikeassa elämässä?
Kyllä mä ymmärrän, että haet nyt tässä enemmän johtajaa kuin välittäjää. Johtajan vaan pitää tietää asioista ja olla myyjien tukena. Tää on mun pointti.