Hinttimäisintä mitä tiedät

  • 82 237
  • 491
Tila
Viestiketju on suljettu.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Valtaosan viesteistä voisi siirtää tähän ketjuun tai jatkaa täällä, tämä ketjuhan on ollut lievässä horroksessa sitten viime kesän, jolloin aiheena olivat muun muassa miesten baletti, kusen roiskuminen ja hiusten värjääminen, joka sopiikin luontevasti hiusgeeliasioihin sekä Prinssi Daniel -kampaukseen (jossa oletuksenani on, että jos on Prinssi Daniel -kampaus, niin sitten on myös Prinssi Albert -lävistys).

Heh, putosin kyllä tälle nostolle :)

Hyvin tehty, vaikkakin olin itse mukana keskustelussa!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Heh, putosin kyllä tälle nostolle :)

Hyvin tehty, vaikkakin olin itse mukana keskustelussa!

Tehdään metroseksuaalinen myönnytys eli kevyt muotoilu vahalla täten sallittakoon wapaille urospuolisille cansalaisille ilman heteronormatiivisten asetuksien rikkomista, mutta öljyllä liioitellusti läträtty geelitukkailu varattakoon likaisille sutenööreille Meksikosta, prinssi Daniel-Albertille sekä tämän ketjun varsinaiseen aihepiiriin kuuluville mieshenkilöille.

Eli kannattaa kuunnella moottori- tai ruokaöljyvanaa valuttavan rasvatukan puheenpartta. Jos suusta kuuluu "Hola! Muy bien! Caramba! Vamos!" tai muuta Tex Willer -sanastoa, niin likaiselta Sanchezilta kannattaa kysellä naisten lähtöhintoja. Jos suusta kuuluu "hejssan, jag ska knulla i kväll mit prinsess Viktoria" tai muuta mongerrusta, kyseessä on kuntosalimiehestä prinssiksi kohotettu länsinaapuri. Muut sananpläjäykset ovat sitten omalla vastuulla.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Hinttiä on mieheltä miettiä ääneen, että "mitähän mä oikee laittasin päälle, mitkähä kengät mä ottaisin" tai/ja käyttää yli 6 minuuttia sen miettimiseen ääneen tai itsekseen.

Nostin vanhan, koska tää on niiiin mua! Ei onneksi päivittäistä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Eisaatana. Viesti puhukoon puolestaan.

Todella hienoa, että tämä matsi toteutuu. Ja Barca on vielä luvannut peluuttaa parhaita pelaajiaan. Hienoa, että Barca tulee tänne Suomeenkin pelaamaan, missä on oikeita faneja, eikä mihinkään Aasiaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Hoh. Väärään ketjuun meni. Piti mennä Mille naurat juuri nyt-ketjuun. Noh, ajaa asiansa täälläkin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tuossa ottelussa on Guinnessin ennätysten kirja mittaamassa syntyykö katsomossa uusi mieshuoraamisen maailmanennätys.

Tämän hetken voimassaoleva ennätys on muutamia vuosia sitten pelatusta Suomi-Portugali-karsintaottelusta, jossa aikuiset suomalaiset miehet pyörivät Ronaldon fanipaidoissa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Miten tuo toiminta eroaa lukuisista suomalaisista wannabe-lädeistä, jotka ovat niin brittiläisiä, niin brittiläisiä? Tai metroseksuaalien kuninkaan David Beckhamin takavuosien fanittamisesta?

Samanlaista mieshuoraamista Englannin joukkueen hehkuttaminenkin on, sille vain on Suomessa pidemmät perinteet muinaisten tv-lähetysten takia. Jos tulisi Suomi-Englanti stadionille, niin kyllä siellä monta Suomi-lädiä huseeraisi yhdistäen junttimaisuuden ja hinttimäisyyden eri puolet.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Samanlaista mieshuoraamista Englannin joukkueen hehkuttaminenkin on, sille vain on Suomessa pidemmät perinteet muinaisten tv-lähetysten takia. Jos tulisi Suomi-Englanti stadionille, niin kyllä siellä monta Suomi-lädiä huseeraisi yhdistäen junttimaisuuden ja hinttimäisyyden eri puolet.

Juu ja olen kokenut tämänkin livenä, kun Suomi ja Englanti pelasivat stadikalla joku plusmiinus 10 vuotta sitten.

Ihan yhtä vastenmielinen ilmiö.

HJK-Barca-ottelua voisin harkita jopa mennä katsomaan, kannattaisin luonnollisesti HJK:ta.

Sen sijaan esim. tämä viime syksynä Suomessa järjestetty City vastaan mikälie toinen brittiseura, niin ei voisi vähempää kiinnostaa.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ihan väärässä ketjussa ollaan, mutta miksi se olisi mieshuorausta toivoa Barcelonan voittoa HJK:ta vastaan jos olen henkeen ja vereen TPS:n mies. Pitääkö mun nyt KHL:ssäkin toivoa Jokereiden voittoa? Tuntuisi aika saatanan väärältä. En mä jaksanut kauheasti jostain HJK:n mahdollisesta CL tai EL -paikastakaan innostua. Suomen Celtic, resurssit aivan ylivoimaiset muihin verrattuna. En mä jaksa tuollaisille mitään menestystä toivoa. Hyvä vaan jos häviävät, sama homma kuin Jokereilla.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Käytkö kuinka paljon noin muuten tsiikaamassa HJK:n otteluita?

Ehkä 3-4 peliä vuodessa + mahdolliset europelit jos saa lipun. Hongan matseja kävin yhdessä vaiheessa katsomassa enemmän, silloin kun talous oli kunnossa, nurmikko vihreää ja pelasivat Lehkosuon johdolla pirteää hyökkäyspeliä.

Divaripelejä tulee katsottua tällä kaudella enemmän, koska fc Jazz vierailee pk-seudulla muutamaan otteeseen.

Lisäksi pyrin kantamaan korteni suomalaisen futiskulttuurin kekoon pelaamalla tänäkin vuonna sekä Helsingin piirin alasarjoissa, että harrastesarjassa :)

Suosin kaikin tavoin kotimaan futista, muiden maiden kansalliset sarjat ei niin paljoa kiinnosta, vaikka jotain saksalaisten jengien pelejä käyn välillä paikan päällä katsomassa. Mm-kisat sitten erikseen, maajoukkuefutis on futista parhaimmillaan.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-

Kelpaa. Multa saa ilmaislippuja kesäkuusta eteenpäin. Otan yhteyttä privalla, kun niitä saan, siis jos kiinnostaa. :)

Ja tämä tarjous koskee VAIN nimimerkkiä MustatKortit.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kelpaa. Multa saa ilmaislippuja kesäkuusta eteenpäin. Otan yhteyttä privalla, kun niitä saan, siis jos kiinnostaa. :)

...

Toki kiinnostaa, ja hei voidaan käydä vaikka yhdessä katsomassa joku matsi, jos aikaa on.

edit. ehe, eli mennään treffeille, sopii ketjun aiheeseen.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Hinttimäistä on ainakin tiukalle vedetty poninhäntä-kampaus, sekä (Suomessa asuvien) hämähäkkien pelkääminen. Juomien nauttiminen pillin kautta on myös suht hinttiä, ellei ole pelkoa läikkymisestä, niin että tarvitsee kannen ja siihen pillin tms.

Ja ihan vitun hinttiä on antaa akkojen "läpällä" meikata itsensä ja sitten vielä antaa laittaa kuva tapahtumasta internetiin.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
En tiedä ymmärsinkö kysytyn termin syvimmän olemuksen oikein mutta koulukiusaaminen on hinteintä toimintaa mitä tiedän.
 
K

kiwipilot

En tiedä ymmärsinkö kysytyn termin syvimmän olemuksen oikein mutta koulukiusaaminen on hinteintä toimintaa mitä tiedän.

Luulisin, että olet tosiaan ymmärtänyt väärin. Tai no, itse en pysty millään laittamaan koulukiusaamista termin 'hinttimäisyys' alle. Mun mielestä hinttimäiset piirteet voivat korkeintaan olla ärsyttäviä kun taas koulukiusaaminen menee silkan kusipäisyyden sekä vittumaisuuden piiriin. Eli juntti- ja hinttimäisyys ovat juttuja joille voi ehkä naureskella tai pyöritellä epäuskoisesti päätään, ilman sen suurempia tunteita.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Luulisin, että olet tosiaan ymmärtänyt väärin. Tai no, itse en pysty millään laittamaan koulukiusaamista termin 'hinttimäisyys' alle. Mun mielestä hinttimäiset piirteet voivat korkeintaan olla ärsyttäviä kun taas koulukiusaaminen menee silkan kusipäisyyden sekä vittumaisuuden piiriin. Eli juntti- ja hinttimäisyys ovat juttuja joille voi ehkä naureskella tai pyöritellä epäuskoisesti päätään, ilman sen suurempia tunteita.

Terve kiwipilot,

Seksuaalisen parisuhdeorientoitumisen ja oman habituksen puuteroimisen näen jokseenkin jokaisen ihmisen oikeudeksi niillä reunaehdoilla ettei aiheuteta huomattavaa haittaa kanssaihmisille.

Hinttityiden näkisin ihmisen tarpeeksi kolata toisia keinolla millä hyvänsä.

Ja kyllä minä sen hintti -termin alkuperäisen informaatiosisällön tiedän. Kunhan vain ajan kulukseni harrastin termille parempaa määrettä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Sutkautukset tyyliin: "Vittu mitä paskaa"
 
K

kiwipilot

Hinttityiden näkisin ihmisen tarpeeksi kolata toisia keinolla millä hyvänsä.

Oke. Itse en oikein osaa yhdistää hinttiyttä tuollaiseen vaan mielestäni termi kuvaa lähinnä kaikkea mikä yleisesti yhdistetään sellaiseen klassisseen, puppelipoikamaiseen homomiehen stereotyyppiin. Eli en osaa yhdistää hinttimäisyyttä mihinkään raskaasti negatiiviseen vaan korkeintaan johonkin kevyesti hieman ärsyttävään piirteeseen.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Oke. Itse en oikein osaa yhdistää hinttiyttä tuollaiseen vaan mielestäni termi kuvaa lähinnä kaikkea mikä yleisesti yhdistetään sellaiseen klassisseen, puppelipoikamaiseen homomiehen stereotyyppiin. Eli en osaa yhdistää hinttimäisyyttä mihinkään raskaasti negatiiviseen vaan korkeintaan johonkin kevyesti hieman ärsyttävään piirteeseen.

Juu, kyllä minuakin stereotypian mukaiset hinttimäiset eleet ja piirteet aina joskus ärsyttävät. Mutta jossain määrin olen onnistut ajattelemaan ja hyväksymään että minunkin käyttäytymismalleissa saattaa olla ärsyttävyystekijöitä vaikka umpihetero olenkin.

Hintti -termissä on negatiivinen kaiku ja lienee sellaiseksi alunperin tarkoitettukin. 2010 -luvulla ja tulevaisuudessa se ei enää toimi ainakaan niiden ihmisten päässä jossa älyllistä elämää tapahtuu. Siinä mielessä ajattelin, että kun on jo valmiiksi negatiivinen termi miksei sille voisi keksiä toimivampaa käyttötarkoitusta.

Taidan hakea patenttia tälle ajatukselleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös