Hinttimäisintä mitä tiedät

  • 82 233
  • 491
Tila
Viestiketju on suljettu.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mulla lukee nimi tuossa luottokortissa, jonka ne siinä tiskillä kysyvät. Tosin eivät ne sitä yleensä ole lukeneet, vaan ymmärtävät ihan puhetta, kun sanoo nimensä lontoolaisittain.

Luottokortti? Tuossa kyseisessä tapauksessa matami otti vastaan vain kylmää käteistä ja kääräisi sen johonkin hoteisiinsa. Enpä tainnut muuten täyttää koskaan edes hotellin kirjautumislomaketta, kun nyt tarkemmin muistelen. Tulin sen verran myöhään illalla perille, että turhat muodollisuudet skipattiin. Itse asiassa en edes päätynyt kyseiseen hotelliin (joka oli oikeasti buukattu täyteen) vaan viereisen kadun hotelliin, josta sain avaimen kouraan ja siinä se.

Vanhan liiton meininkiä. Kenties enemmän Varsovan liiton meininkiä, mutta kuitenkin.

Käteisellä hotelleja voi muutenkin kannattaa tietyissä tilanteissa maksaa. Jossain hostelli/hotelliketjussa ainakin erikseen mainittiin, että luottokortilla maksaminen maksaa 3% varauksen summasta. Käteisellä säästää tuonkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä ketju ja kaikki siihen ennen tätä viestiä kirjoittaneet.
Unohdit lisätä että myös kaikki viestisi jälkeen kirjoittaneet, mutta ei sen aikana. Tämähän kai oli tarkoitus?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tai miehet..?

Eihän miesten välisessä seksissä tietenkään mitään kondomia käytetä! Sehän olisi hinttimäistä. Tosimies panee paljaalla.

Kortsut ovat naisia varten. AIDS leviää vain suomalaisista sidukkaa juovista pissiksistä, näin kertoo vanha kansa leirinuotioiden ääressä.
 
Olkalaukkua on paljon helpompi käsitellä esimerkiksi täydessä metrojunassa, raitiovaunussa tai linja-autossa.

Jos olen astumassa metrovaunuun ja näen sen olevan ihan tupaten täynnä, niin kyllä minä osaan silloin ottaa sen repun selästä pois. Mutta eihän se sitä ongelmaa poista, että reppu ei ole kosmopoliittisen trendikäs.
 

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olkalaukku miehellä ei ole hinttiä. Tai siis meillä täällä pimeässä pohjolassa ns karjalalippikset näin voivat ajatella. Ulkomailla tyypit kantavat...
Aikuisiässä en ole lippalakkia käyttänyt. Se on aika homoa hommaa. Täpö hinttiä se on siinä vaiheessa kun sen laittaa väärin päin. Ulkomaihin vetoaminen taasen on tosi alentuvaa eli homoa hommaa sekin.
Avioeromme yksi katalyytti oli myös se kun, ex toi ruotsin reissulta mulle tuollaisen olkalaukun. Ihan oikeasti kuvitteli minun käyttävän moista hinttireppua. Muuten vaikutti aika ajoin ihan täyspäiseltä hän. Ei ole sellaista asiaa kuin miesten käsi- tai olkalaukku, on ainoastaan käsi- tai olkalaukkuja ja niitä käyttävät naiset.
Yksi vantaalaisen naispuolisen työkaverin mies vetää rajaa vieläkin tiukemmaksi. Jos hän joutuu käymään kaupassa, ei tuo enempää tavaraa kuin käsiin ja taskuihin mahtuu. Ämmämäistä (=hinttimäistä) touhua on kantaa kauppakasseja.
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ymmärrä sitä logiikkaa, että laadukkaissa tuotteissa ylipäänsä näkyy tuotemerkki. Miksi Gantin vaatteet (lähiomaisellani on ollut niitä niin kauan että tiedän ne laadukkaikso) näkyy se merkki? Mielestäni mainoksen kantamisesta pitäisi maksaa minulle eikä päinvastoin. Jos maksaisin 90 euroa jostain paidasta niin tottakai haluaisin että se olisi mainokseton. Ihan absurdia logiikkaa on brändien palvonta.

Pystytkö käyttämään esim. urheilukenkiä ollenkaan? En nimittäin muista ihan hetkeen nähneeni esim. Asicsin, Adidaksen, Puman tai Niken enkä minkään muunkaan valmistajan lenkki- tai vaikka sisäpelitossuja ilman tuotemerkkejä.

Jos siis harrastat urheilua, kiinnostaa tietää mistä hankit kengät jossa ei tuotemerkkejä tarvitse mainostaa. Tai toki ainahan voi Tottin tai Litin tapaan painaa vuodesta toiseen pikimustilla kengillä joista on logot sutattu piiloon.

En käytä Gantia tai brändiuskollisesti muutakaan tiettyä merkkiä, en halua olla mikään mainostaulu mutta en osaa mieltää pientä valmistajan tuotemerkkiä kovin vahvasti mainostamiseksi. Autostakin pitää tuolla ajatusmallilla varmaan irrottaa valmistajan logot näkyviltä paikoilta.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En käytä Gantia tai brändiuskollisesti muutakaan tiettyä merkkiä, en halua olla mikään mainostaulu mutta en osaa mieltää pientä valmistajan tuotemerkkiä kovin vahvasti mainostamiseksi. Autostakin pitää tuolla ajatusmallilla varmaan irrottaa valmistajan logot näkyviltä paikoilta.

Onhan tuo melko absurdi ajatusmalli, sillä valmistajan tuotemerkki on yleensä esillä kaikkissa tuotteissa ihan sukista autoon, mutta varsinkin elektroniikkatuotteissa. Mikäli haluaa kaikki tuotemerkit repiä irti tai sutata tai jollain muulla tapaa peittää näkyvistä, niin siinä onkin sitten tekemistä, ei ainakaan tule tylsää.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joku täällä mainitsi, että on hinttimäistä peruuttaa autolla vilkku päällä. Näin nämä varoitukset auttaa, näytin äsken takana tulleille autoille vilkkua ennen taskuun peruuttamista, mutta tajusin peruuttamisen vilkku päällä olevan hinttimäistä, joten vilkku äkkiä pois..
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Joku täällä mainitsi, että on hinttimäistä peruuttaa autolla vilkku päällä. Näin nämä varoitukset auttaa, näytin äsken takana tulleille autoille vilkkua ennen taskuun peruuttamista, mutta tajusin peruuttamisen vilkku päällä olevan hinttimäistä, joten vilkku äkkiä pois..

Mulla vaikutti juuri päinvastoin, oli farkut jalassa mutta illaksi laitoin sortsit, joissa päävärinä on vaaleanpunainen. Lähinnä kiusaksi mutta myös kokeillakseni, muutunko hintiksi. Vielä ei ainakaan tee mieli miestä, seuraan tilannetta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla vaikutti juuri päinvastoin, oli farkut jalassa mutta illaksi laitoin sortsit, joissa päävärinä on vaaleanpunainen. Lähinnä kiusaksi mutta myös kokeillakseni, muutunko hintiksi. Vielä ei ainakaan tee mieli miestä, seuraan tilannetta.

Minä puolestani tajusin päivällä olevani hinttimäinen ja ehkä jopa pesunkestävä homo, oli nimittäin vielä työpäivän aikaan Björn Borgin bokserit jalassa ja se näytti ketjussa olevan mainitu hinttimäisyyden merkkinä.

Tällä hetkellä on Under Armourin bokserit jalassa, osaako joku palstan valistuneempi homotutka tai hinttiasiantuntija kertoa, onko tämä yhtään heterompaa vai ihan yhtä puppelia hommaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ulkomaihin vetoaminen taasen on tosi alentuvaa eli homoa hommaa sekin.

Juu ulkkarit homottaa aina mutta vastapainoksi tuollainen ei suomalainen nimimerkki Pompino (lausutaanko pompino vai pompiino) vaikuttaa erittäinkin heterolta ja äijältä. Peliliike sano, peliliike.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Pystytkö käyttämään esim. urheilukenkiä ollenkaan? En nimittäin muista ihan hetkeen nähneeni esim. Asicsin, Adidaksen, Puman tai Niken enkä minkään muunkaan valmistajan lenkki- tai vaikka sisäpelitossuja ilman tuotemerkkejä.

Jos siis harrastat urheilua, kiinnostaa tietää mistä hankit kengät jossa ei tuotemerkkejä tarvitse mainostaa. Tai toki ainahan voi Tottin tai Litin tapaan painaa vuodesta toiseen pikimustilla kengillä joista on logot sutattu piiloon.

En käytä Gantia tai brändiuskollisesti muutakaan tiettyä merkkiä, en halua olla mikään mainostaulu mutta en osaa mieltää pientä valmistajan tuotemerkkiä kovin vahvasti mainostamiseksi. Autostakin pitää tuolla ajatusmallilla varmaan irrottaa valmistajan logot näkyviltä paikoilta.

Pakkohan ne on hyväksyä, mutta pointti onkin se, etteivät ne ole minkäänlainen peruste käyttää tai ostaa jotain tuotetta. Ja jos siis todellakin olisin valmis maksamaan kauheita ylihintoja esineistä, niin kyllä pitäisin kohtuullisena ettei siinä näkyisi valmistajan tunnusta.

Mitä autoihin tulee, niin usein kalleimmissa Mersuissa ei ole mallinumeroa takaluukussa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Mitä autoihin tulee, niin usein kalleimmissa Mersuissa ei ole mallinumeroa takaluukussa.

Mallinumeron saa jokaisessa mallissa jätettyä tehtaalle, jos haluaa ja vice versa.

Tekeekö se miehestä hetero(-mma-)n, jos Mersussa ei ole mallimerkintöjä?

Oman empiirisen tutkimukseni tuloksena olen huomannut, että nämä hinttimäiset ominaisuudet kasaantuvat eli jos omaat hintti-intonaation, sinulla on luultavasti myös vaaleanpunaista päälläsi, olkalaukku mukanasi ja sinulla on vahva ulkomaalainen tausta lähisukulaisissasi -ja tuskin ajat mallimerkittömällä Mersulla...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä puolestani tajusin päivällä olevani hinttimäinen ja ehkä jopa pesunkestävä homo, oli nimittäin vielä työpäivän aikaan Björn Borgin bokserit jalassa ja se näytti ketjussa olevan mainitu hinttimäisyyden merkkinä.

Onhan tuo aika hinttimäistä. Pitääkö Björn sitten sinun boksereitasi päiväsaikaan jalassa samalla kun sinä pidät Björnin boksereita? Toivottavasti eivät ole kuitenkaan käytettyinä suoraan Björnin jaloista riisuttuja.

Kaikkein hinttimäisintä olisi pitää herra Calvin Kleinin boksereita jalassaan. Ylipäätään miehet, jotka pitävät toisten miesten nimillä varustettuja alushousuja yllään vaikuttavat kieltämättä hinttimäisiltä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä autoihin tulee, niin usein kalleimmissa Mersuissa ei ole mallinumeroa takaluukussa.
Sen tiedän, että mallinumero jätetään autoista usein pois, mutta puhe olikin siitä Mersun logon poistamisesta tuon periaatteen mukaan.

Mutta se siitä, ymmärrän idean vaikken niin kriittisesti suhtaudukaan esim. vaatteissa pienenä näkyviin tuotemerkkeihin.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä puolestani tajusin päivällä olevani hinttimäinen ja ehkä jopa pesunkestävä homo, oli nimittäin vielä työpäivän aikaan Björn Borgin bokserit jalassa ja se näytti ketjussa olevan mainitu hinttimäisyyden merkkinä.

Jep. Hulluksi tai surulliseksi menee maailma kun kaikesta leimataan.

Ensi kerran joku voisi mennä vaikka ravintolassa kysymään siltä kaikkein isoimmalta kaverilta mitä boksereita kaveri käyttää. Jos paljastuu vaikka Björnit niin ei kun pilkkaamaan oikein kunnolla. Siinä tulee junttimaisuus(koko kysymys), äijämäisyys(uskaltaa tehdä tuollaista) ja hinttimäisyys(ketä miestä kiinnostaa toisen jätkän alushousut?)- tripla käytyä kaikki läpi.

Raportit tilanteesta sitten vaikka vitutusketjuun.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Huoliteltu krapulaloivarin ottaminen ilman oleellista krapulaa. Hinttimäisintä niinks maybe ever. Ja kyllä, Adam Lambert soi taustalla.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Kiitos vastauksista. Kyllähän sen tietysti ymmärtää, että olkalaukku on todellakin käytännöllinen kapine monille heteromiehille. En vaan ymmärrä, miksi kantaa kokonaista omaisuutta mukanaan, kuten naisilla on tapana tehdä. En tunne, kuin yhden tutun, joka käyttää kyseistä riepua ja senkin tuttuni tekee naisensa pakotuksesta, koska se nyt sattuu olemaan todella muodikasta. Hinttimäistäkö? Voi olla.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Minä kannan ruskeassa, nahkaisessa "messenger bag"-tyyppisessä olkalaukussani aina ainakin seuraavia esineitä/tavaroita: kännykkä, lompakko, avaimet, nuuskapurkki jos toinenkin, joku kirja (koska lukemista pitää aina olla vaikka lukeminenkin on varmaan hinttiä), kyniä, paperia, kalenteri, kännykän laturi(t) (normilaturi, autolaturi sekä tietokonetta varten usb-kaapeli - älypuhelimet eivät vielä lataa itse itseään), perkeleesti nenäliinoja (mulla vuotaa nenä ympäri vuoden - olen kai joku allergikko mutta mitään ei ole todettu), korvakuulokkeet, purkkaa ja näemmä vielä muutama datatikku sekä laukun pohjalle jähmettynyt - ja ilmeisen vanha koska en muista noita ostaneeni - Turkin pippuri-karkki.

Jos nuo saatte tungettua taskuihinne, good for you. Noita kaikkia minä ainakin tarvitsen. Reppua en käytä, koska se ei ole hinttiä.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Minä kannan ruskeassa, nahkaisessa "messenger bag"-tyyppisessä olkalaukussani aina ainakin seuraavia esineitä/tavaroita: kännykkä, lompakko, avaimet, nuuskapurkki jos toinenkin, joku kirja (koska lukemista pitää aina olla vaikka lukeminenkin on varmaan hinttiä), kyniä, paperia, kalenteri, kännykän laturi(t) (normilaturi, autolaturi sekä tietokonetta varten usb-kaapeli - älypuhelimet eivät vielä lataa itse itseään), perkeleesti nenäliinoja (mulla vuotaa nenä ympäri vuoden - olen kai joku allergikko mutta mitään ei ole todettu), korvakuulokkeet, purkkaa ja näemmä vielä muutama datatikku sekä laukun pohjalle jähmettynyt - ja ilmeisen vanha koska en muista noita ostaneeni - Turkin pippuri-karkki.

Jos nuo saatte tungettua taskuihinne, good for you. Noita kaikkia minä ainakin tarvitsen. Reppua en käytä, koska se ei ole hinttiä.

Olet 100% nainen. Ei kukaan mies voi kantaa tuollaista arsenaalia mukanaan. Huh Huh!
 

Bay

Jäsen
Olet 100% nainen. Ei kukaan mies voi kantaa tuollaista arsenaalia mukanaan. Huh Huh!

Joo, setelit taiteltuna takataskuun, kännykkä vasempaan etutaskuun, kolikot/purkka/luottokortti/avaimet (auto+koti) oikeaan etutaskuun. Mitään muuta ei välttämättä tarvi mukana.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä ainakin mä pärjään normaalisti ilman reppua tai laukkua. Avaimet, puhelin, lompakko ja nuuskat. Siinä ne neljä, jotka pitää aina olla mukana ja nuo mahtuvat taskuihin. Sen sijaan, jos mukana on vähänkin enemmän tavaraa, kuten vaikka lääkkeitä, urheilukamppeita, varavaatteita, tietokone jne. on jonkinlainen kantoväline enemmän kuin paikallaan. Ja se on kyllä herttaisen yhdentekevää, onko kyseessä Siwan muovikassi tai Louis Vuittonin disainaama olkalaukku. Kunhan ajaa asiansa, muulla ei väliä.

Normisti käytän reppua, mutta kesällä se vaihtuu lääkefirmalta lahjuksena saatuun olkalaukkuun. Ja itse asiassa reppukin on lahjus, ainoastaan eri firmalta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuosta nuuskasta tuli mieleen, että kun se kerran on maailman ruotsalaisin ja ällöttävin tapa, niin voiko se silloin olla jotain muuta kuin hinttimäistä?
 

HokiHero

Jäsen
Tuosta nuuskasta tuli mieleen, että kun se kerran on maailman ruotsalaisin ja ällöttävin tapa, niin voiko se silloin olla jotain muuta kuin hinttimäistä?

Ruotsalainen ja äärettömän tyhmä tapahan se on, mutta jollain tavoin hinttimäiseksi en sitä osaa mieltää. Johtuu luultavasti siitä, että yleisesti sitä käytetään nimenomaan urheilupiireissä joissa hinttimäisyyttä ei suvaita. Tällöin jääkiekkoilijoita voisi sanoa jopa poikkeuksellisiksi hinttareiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös