Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Pistetääs parhaimman Gaydarin (varusteleka, 899€) uusimmasta päivityksestä muutamia poimintoja (koskee vaan siis miespuoliseksi syntyneitä),
-Kaulahuivit silloin kuin ei olla ulkona pakkasessa. Jos tätä pidetään lämmitettyissä sisätiloissa niin peli on jo menetetty.
-Tietää nimeltä tubettajia, bloggareita tai jotain vitun vloggareita. Vituttaa kirjoittaakkin tommosia saatanan termejä
-Tanssiminen
-Hiusgeelin käyttäminen
-Coldplay
-Euroviisut
-Linnanjuhlien seuraaminen pukeutumisen takia
-Sisustaminen sen mukaan mikä on muka muotia. Paskat käytännöstä.
Lisää tulee myöhemmin kunhan kerkeen. Ny pitää mennä. Oon lupautunu yksiin bukkakepippaloihin maalitauluksi. En tiä mitä se tarkottaa mutta luvattu mikä luvattu. Maksavat hyvin ja oon kuulemma just sopivan olonen.
-Kaulahuivit silloin kuin ei olla ulkona pakkasessa. Jos tätä pidetään lämmitettyissä sisätiloissa niin peli on jo menetetty.
-Tietää nimeltä tubettajia, bloggareita tai jotain vitun vloggareita. Vituttaa kirjoittaakkin tommosia saatanan termejä
-Tanssiminen
-Hiusgeelin käyttäminen
-Coldplay
-Euroviisut
-Linnanjuhlien seuraaminen pukeutumisen takia
-Sisustaminen sen mukaan mikä on muka muotia. Paskat käytännöstä.
Lisää tulee myöhemmin kunhan kerkeen. Ny pitää mennä. Oon lupautunu yksiin bukkakepippaloihin maalitauluksi. En tiä mitä se tarkottaa mutta luvattu mikä luvattu. Maksavat hyvin ja oon kuulemma just sopivan olonen.