Naisten kotkotuksia koko miesflunssa-käsite.
Toksista feminiinisyyttä. Naiset muka urhoollisesti kestää pienet flunssat ja menee silti töihin. Sellainen sankaruus ei ole enää korona-aikana ollut suotavaa.
Naisten kotkotuksia koko miesflunssa-käsite.
Kyllähän "miehet" jotka kattelevat jotain saatanan musikaaleja menee ehdottomasti tän ketjun alle.Miten tämä kohtaus Rodgers & Hammerstein Karuselli-musikaalin elokuvaversiosta, 4:00 alkaa tositoiminta ja kukkoilu.
Nimimerkki @Carlos aloitti kokonaisen ketjun samojen tekijöiden "The Sound of Music" -teoksen inspiroimana.Kyllähän "miehet" jotka kattelevat jotain saatanan musikaaleja menee ehdottomasti tän ketjun alle.
"Cocaine is one hell of a drug..."Nimimerkki @Carlos aloitti kokonaisen ketjun samojen tekijöiden "The Sound of Music" -teoksen inspiroimana.
Höpö höpö. Siinä kun joku Halford imee seksiorjansa kullia, ei ole mitään hinttimäistä.Imeä samansukupuolisen munaa.
Höpöhöpö itse, sanoi Kullervo Pellinen, paljas uneksija!Höpö höpö. Siinä kun joku Halford imee seksiorjansa kullia, ei ole mitään hinttimäistä.
Homoa toki.
Mä en jua kahvia. Juan aika homona teetä.Tänne varmaan sopii tarina entisestä toimitusjohtajasta, joka oli asiakkaiden kanssa illallisella. Tuli jälkiruokakahvin aika ja kaveri laukaisi nohevana ”vai ottaako joku homo teetä”. Puolet asiakkaiden käsistä nousi.
Look man, twenty bucks is twenty bucks.Imeä samansukupuolisen munaa.
Me käytiin Lontoossa ollessamme katsomassa Queen-musikaali. Paljonko siitä saa pisteitä?ABBA-musikaalin katsominen tai edes sen katsomisen harkitsemisen tuntuisi osuvan ketjun otsikkoon, vaikken hinttimäisyydestä oikein mitään ymmärräkään.
Eikö tämä ole kaikkea muuta kuin hintikästä? Mulla ainakin käsitys tuosta juomasta on, että se on sellainen todellinen alan miesten juoma. Viinan maku hönkii siinä mukavasti läpi, eikä pääse pakoon sokerilimppareiden ja päivänvarjojen taakse.Tilata baarissa kossu vichy