Hinttimäisintä mitä tiedät

• 82 948
  • 491
Tila
Viestiketju on suljettu.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vastaan ennen kuin TÄMÄKIN ketju suljetaan.

Ei kun onko tämä siis huono vai hyvä asia, hinttimäisyys? Jos huono, vastaan kalliolainen munankantaja, jos hyvä, vastaan lihapiirakka yhdellä nakilla.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tilata baarissa kossu vichy

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tänne varmaan sopii tarina entisestä toimitusjohtajasta, joka oli asiakkaiden kanssa illallisella. Tuli jälkiruokakahvin aika ja kaveri laukaisi nohevana ”vai ottaako joku homo teetä”. Puolet asiakkaiden käsistä nousi.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tänne varmaan sopii tarina entisestä toimitusjohtajasta, joka oli asiakkaiden kanssa illallisella. Tuli jälkiruokakahvin aika ja kaveri laukaisi nohevana ”vai ottaako joku homo teetä”. Puolet asiakkaiden käsistä nousi.
Mä en jua kahvia. Juan aika homona teetä.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Kannattaa KalPaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hienoa, ettei tätä ketjua ole suljettu. Vielä. Kestoaiheeni. Jokerifanius on tietysti negatiivistä hinttiyttä ja negatiivistä ihan mitä tahansa, mutta positiivisemman hinauksen puolelta löytäisin linnan juhlien kättelyjonon.

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
ABBA-musikaalin katsominen tai edes sen katsomisen harkitsemisen tuntuisi osuvan ketjun otsikkoon, vaikken hinttimäisyydestä oikein mitään ymmärräkään.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Olen oppinut, että jalkapallokentällä kieriskely ja geeli hiuksissa on äärimmäisen hinttimäistä.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Tilata baarissa kossu vichy
Eikö tämä ole kaikkea muuta kuin hintikästä? Mulla ainakin käsitys tuosta juomasta on, että se on sellainen todellinen alan miesten juoma. Viinan maku hönkii siinä mukavasti läpi, eikä pääse pakoon sokerilimppareiden ja päivänvarjojen taakse.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.