Hinttimäisintä mitä tiedät

• 82 952
  • 491
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen tuolla nyt muutaman kerran ajellut kainalo-, nivus- ja pallikarvat.
En ole muuten tainnut kiittää sua näistä vielä. Veljellä on kyllä ranteessa pro-mainen tatsi, eikä kirvele yhtään. Ite kun ajan niin se on kauheeta klohmimista.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Shortsimalliset uimahousuthan on nimenomaan homohousut.

Hankimme The Ladylle uuden ompelukoneen. No, pitihän sitä testailla, kokeilla. Pistin talvifarkkujen lahkeiden pituudet kuntoon. Vaihdoin pariin verkkaritakkiin vetoketjuja.
Ja pakkohan se oli tehdä uudet kesäshortsit. Leikkasin työhaalarit polvikorkuisiksi ja saumautin.

Pahempia ”SuperMario-haalareita” ei vain ole! Vaimo ei edes suostunut ottamaan valokuvaa.
Voitin ylivoimaisesti Jatkoajan Hinttarikilpailun?!

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toki. Mieltymyksiä saakin olla jokaisella omanlaisia. Eipä ollutkaan siitä kyse, kun listasin sen ketjuun.
Pride fighting championship. Komiat prihat vääntää toisiaan solmuun. Nice.

K

Kiekkokatsoja

Pride fighting championship. Komiat prihat vääntää toisiaan solmuun. Nice.
Niin joo ne 2000 luvun vaihteen turnajaiset. Suurimman osan olen itsekin katsonut. Oi niitä aikoja. Ei se ollut hinttimäistä, vaikka siellä mm matossa painittiinkin hikisenä ja pinta paljaana (toki housut oli).
Lisäys ketjuun liittyen. Eilen rannalla, näin alastoman nuoren miehen hanurin. Mun viisari ei värähtänyt. Tänään olin hieman avannut verhojani. Olin alasti, kun vaihdoin vaatteita. Taxi ajoi hitaasti ikkunani alta, hakemaan naapuria kyytiin. Ei tullut taksimies soittamaan ovikelloani.
Elikkä, kyllä miehet voi olla alastomuuteen taikka homouteen ok suhtautuvia, vaikka juttuja ja vitsejä viljelläänkin. Ne on vaan juttuja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kaksi miestä avoautossa on hinttimäistä. Kaksi miestä samalla vuokratulla sähköpotkulaudalla vasta onkin, tai sitten ne on niin köyhiä ettei ole varaa omiin.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Moikku" tai vielä pahempi "Moikkuli" ovat sanoja, joita ei koskaan heteromiehen suusta tule ulos.
Joskus kaupassa nätille kassanaiselle olen tämän varmaan suustani päästänyt, kun olen saanut ostokseni pakattua. Siinä on kyllä kaikki mahdollisuudet vedetty vessanpöntöstä alas tuon jälkeen. Ei sillä, että naimisissa ollessani näitä mahdollisuuksia tarvitsisin, mutta hävettävää se silti on päästää suustaan tuollaista.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Joskus kaupassa nätille kassanaiselle olen tämän varmaan suustani päästänyt, kun olen saanut ostokseni pakattua. Siinä on kyllä kaikki mahdollisuudet vedetty vessanpöntöstä alas tuon jälkeen. Ei sillä, että naimisissa ollessani näitä mahdollisuuksia tarvitsisin, mutta hävettävää se silti on päästää suustaan tuollaista.
Mitähän miehesi mahtais tuumata, kun naisille moisia latelet...

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitähän miehesi mahtais tuumata, kun naisille moisia latelet...
Vielä on puolison kanssa eri vaatekaapit, mutta eihän sitä tiedä, että jos joskus vielä tulee elämässä vaihe, että on puolison kanssa yhteinen vaatekaappi. Ammatin vaihtoa nykyisestä miehekkäästä ammatista voisi kanssa harkita myös samalla, alkaisi kampaajaksi tai stuertiksi.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eikö kukaan muu muka käytä "moikkulia" ja vastaavia joskus ironisesti? Itse olen niin hauska ja ironinen, että joskus kiljahdan muka-säikähtäessäni jotakin. Käytän myös todella koomisesti sellaista yllättynyttä huokausta, kun joku on tehnyt "muka mielettömän upeita" ostoksia tai "stailannut" jonkun huussin. Ihan vaan ironisesti. Oikeesti.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Eikö kukaan muu muka käytä "moikkulia" ja vastaavia joskus ironisesti? Itse olen niin hauska ja ironinen, että joskus kiljahdan muka-säikähtäessäni jotakin. Käytän myös todella koomisesti sellaista yllättynyttä huokausta, kun joku on tehnyt "muka mielettömän upeita" ostoksia tai "stailannut" jonkun huussin. Ihan vaan ironisesti. Oikeesti.
Tämä viesti.

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Mietin tossa että miesflunssasta puhuminen on aika hinttimäistä. Mutta ajatellaanpa asiaa tarkemmin. Millainen oikein on sellainen flunssa, josta kärsivät vain miehet? No sellainen, joka tarttuu vain miesten välisessä läheisessä kanssakäymisessä. Pelkkä samassa tilassa lähekkäin olo ei siis voi riittää, koska silloin tämä flunssa tarttuisi myös naisiin. Siis jos joku sanoo kärsivänsä miesflunssasta, se tarkoittaa sitä, että hän on saanut taudin suudellessaan miespuolista seksikumppaniaan. Joten kaikki palstalaiset, jotka olette joskus sanoneet kärsivänne miesflunssasta, voitte ihan suoraan tulla kaapista ulos, sillä salahomoilunne on nyt paljastettu.

MOT

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis jos joku sanoo kärsivänsä miesflunssasta, se tarkoittaa sitä, että hän on saanut taudin suudellessaan miespuolista seksikumppaniaan. Joten kaikki palstalaiset, jotka olette joskus sanoneet kärsivänne miesflunssasta, voitte ihan suoraan tulla kaapista ulos, sillä salahomoilunne on nyt paljastettu.

No jos joku mies kertoo kärsivänsä miesflunssasta niin voin taata että siinä vaiheessa ollaan kyllä jo tultu kaapista säkit heiluen ulos. Naisten kotkotuksia koko miesflunssa-käsite.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.