pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt sitten jännäämään naisten joukkuemäkeä!
Suomella ei joukkuetta
Jännittävimmät kisat koskaan.
Nyt sitten jännäämään naisten joukkuemäkeä!
Muistivathan kaikki Johaugia hysteerisesti parjaavat saman Virpi Kuitusesta?
En ole todellakaan Norjan ystävä, mutta kun hän saa kilpailla, niin voittakoot sitten.
Fiilis riippunee paljolti miten lopputuloksella on väliä. Itse tykkään viihdyttävästi kisasta enemmän kuin välitän lopputuloksesta.Onnea sulle jos tykkäsit.
Haluaiskohan tuo Kerttu olla mun kanssa silleen. Tai vaikka kolmistaan mä Kepa ja Krisse.
Ei haluu. Kysyin viimeks.Haluaiskohan tuo Kerttu olla mun kanssa silleen. Tai vaikka kolmistaan mä Kepa ja Krisse.
Kerttu oli ed. linnan juhlien ehdottomasti kuumin. Jäi huomiotta.Niskasen Kerttu on oikeasti kyllä melkoinen pakkaus. Selkeästi aliarvostettu näissä asioissa, kun vain Kristasta kohkataan.
Haluaiskohan tuo Kerttu olla mun kanssa silleen. Tai vaikka kolmistaan mä Kepa ja Krisse.
Venäjällä ei taida olla viestiin ihan huippukuntoista ankkuria, tai ainakin Nepra vaikuttaisi hiukan hukanneen huippukuntoaan. Voi Mononen siinä pärjätäkin. Matintalo-Pärmäkoski-Roponen-Mononen?
Voihan kilpailu silti olla jännä.Suomella ei joukkuetta
Jännittävimmät kisat koskaan.
Fiilis riippunee paljolti miten lopputuloksella on väliä. Itse tykkään viihdyttävästi kisasta enemmän kuin välitän lopputuloksesta.
Theresellä on liian iso mun makuun.Mä ottasin kyllä mieluummin Fridan ja Theresen, mutta makuasioitahan nämä...
Fiilis riippunee paljolti miten lopputuloksella on väliä. Itse tykkään viihdyttävästi kisasta enemmän kuin välitän lopputuloksesta.
Theresellä on liian iso mun makuun.
Voihan kilpailu silti olla jännä.
Nyt on paska fiilis. Todella paska fiilis. Ja mä muistan sen Mietaankin sadasosahäviön. Hyvä siitä lähteä seuraamaan hiihtoa. Voi vittu.
Ei kukaan pakota niitä juomaan.Niin voi, mutta ei jaksaisi taas jotain Norjan mitalikahveja.
Pärjäisköhän Suomen miehet tässä naisten joukkuekisassa?
Jotenkin tän päiväinen ei itseäni oikein jaksanut harmittaa. Pärmäkoskella noita arvokisamitaleja löytyy kuitenkin ennestään useampia. Huomattavasti enemmän otti päähän se Hakolan kaatuminen. Hakolalle ei urallaan kovin montaa parempaa tilaisuutta ottaa mitalia tule.
Hakola on tehnyt hyvää työtä jo vuosia, ja silloin on karua menettää mitalisauma tuolla tavalla. Kun olisi ensimmäisen kerran arvokisojen palkintokorokkeelle ollut aito mahdollisuus.