Hiihdon MM-kisojen liveseuranta

  • 212 988
  • 4 231

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit

ile

Jäsen
Suosikkijoukkue
Racing Club de Cannes
Kehaisi samassa yhteydessä, että itse Björn Dählie olisi hävinnyt Niskaselle kaksi minuuttia. Eipä kai tuon kovempaa kunniaa voi norjalainen ulkomaalaiselle antaa. Joskus 20 vuoden päästä sitten puhutaan kuinka joku on kovempi kuin itse Iivo Niskanen

Gunde Svan sanoi, että vuoden -85 kisoissa korkeuseroja oli tuplasti tämän päivän kisoihin verrattuna, joten en ihan allekirjoittaisi tuota, että Dählie olisi hävinnyt kaksi minuuttia Niskaselle. Olen samaa mieltä Svanin kanssa ja sanon, että höpö höpö.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tosimies olisi tussilla piirtänyt numeron rintaan ja selkään jättäen numeroliivinkin pois,
Tosimies olisi tussulla piirtänyt numeron rintaan
t:Olympialaisten kisakylä
 

Barney

Jäsen
ja vittu! Mikä on noiden lasien funktio? Ei olisi Mietaan aikana tullut kuuloonkaan tuollaiset!
Vielä enemmän ihmetyttää, että minkä helvetin takia ne huoltajat ja valmentajatkin käyttävät noita käsittämättömän näköisiä laseja. Eikö joku norjalainen hiihtänyt joskus Ray-Baneissa? Huomattavasti tyylikkäämpi ratkaisu kuin nuo nykypäivän viritykset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös