No onneksi nuo dopingoravat voivat vielä tippua tuolta pois testien jälkeen...
Matintalo - Pärmäkoski - Roponen - Mononen?Mites nyt se viestijengi? Niskanen pertsalla heikoin suomalainen. Taustalla toki se sairaus, mutta eipä siitä mitään bonussekunteja tule.
Mä lopetan ainakin hiihdon katselemisen. Mä en jaksa tätä paskaa enää yhtään.
No onneksi nuo dopingoravat voivat vielä tippua tuolta pois testien jälkeen...
En kyllä laittaisi Monosta ankkuriksi. Ei tuu pärjäämään pahimpia kilpakumppaneita eli venäjää, ruotsia ja saksaa vastaan.Matintalo - Pärmäkoski - Roponen - Mononen?
Mä lopetan ainakin hiihdon katselemisen. Mä en jaksa tätä paskaa enää yhtään.
Kuka muukaan siellä pärjää? On kuitenkin aika tasavahva molemmilla tyyleillä.En kyllä laittaisi Monosta ankkuriksi. Ei tuu pärjäämään pahimpia kilpakumppaneita eli venäjää, ruotsia ja saksaa vastaan.
En kyllä laittaisi Monosta ankkuriksi. Ei tuu pärjäämään pahimpia kilpakumppaneita eli venäjää, ruotsia ja saksaa vastaan.
En kyllä laittaisi Monosta ankkuriksi. Ei tuu pärjäämään pahimpia kilpakumppaneita eli venäjää, ruotsia ja saksaa vastaan.
No mikä tässä on paskaa? Hieno kisa, jossa ylivoimainen ennakkosuosikki sai hyvän vastuksen nuorelta ruotsalaiselta. Myös pronssitaistelu oli tiukka, vaikka suomalaiselle jäikin luu kouraan. Ite tykkäsin tästä kisasta.
Hyvä kisa vaikka lopputulos oli mitä oli.Nyt on paska fiilis. Todella paska fiilis. Ja mä muistan sen Mietaankin sadasosahäviön. Hyvä siitä lähteä seuraamaan hiihtoa. Voi vittu.
Onnea sulle jos tykkäsit.
Onks tää Allu ihan oikeesti se IFK:n pahoinpitelijä?!?
Nyt on paska fiilis. Todella paska fiilis. Ja mä muistan sen Mietaankin sadasosahäviön. Hyvä siitä lähteä seuraamaan hiihtoa. Voi vittu.
Hyvä kisa vaikka lopputulos oli mitä oli.
Eipä siinä vaihtoehtoja ole. Roposta nyt ei ankkuriksi voi ainakaan laittaa. Joko Mononen tai sitten Krista hiihtää vapaan ja Mononen perinteisen, joka ei mielestäni ole mielekästä.
Ei. Maitotilallinen.