HIFKn tarvitsemat vahvistukset kaudella 06/07?

  • 338 476
  • 1 260

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
kiwipilot kirjoitti:
Surkein provo pitkään aikaan - ja mä astuin suoraan miinaan.

Ehkä provo, mutta tottahan mies puhui. Valtonen ei mahdu HIFK ensi kauden joukkueeseen. Duunari laitureita on ihan tarpeeksi. Pakaslahti on sitten toinen asia, mutta tuskin miestä itseään kiinnostaisi.

Ja onhan tuossa nykyisessäkin HIFKissä jo aivan liikaa narrihajua vielä jäljellä...
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kiwipilot kirjoitti:
Mitkä takinkääntäjät? Kuten Saarisen Pasi?

No joo. Saarinen pelasi kaksi kautta siellä. Pakaslahti pelannut kai jotain kuusi ja Valtonen vielä enemmän. Onko Saarinen mielestäsi yhtä Jokeri kuin esim. nämä kaksi? Jos on, niin ei voi mitään.

En haluaisi nähdä kuitenkaan tällaisia pelaajia IFK:ssa kuten Pakaslahti ja Valtonen. Jokereille kyllä kelpaa Hirso joka on koko junnu-uransa vetänyt IFK:ssa ja siihen päälle 5 ensimmäistä liigakautta, mutta toivon hartaasti ettei IFK lähde tällaiseen mukaan.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Wiltord kirjoitti:
En haluaisi nähdä kuitenkaan tällaisia pelaajia IFK:ssa kuten Pakaslahti ja Valtonen. Jokereille kyllä kelpaa Hirso joka on koko junnu-uransa vetänyt IFK:ssa ja siihen päälle 5 ensimmäistä liigakautta, mutta toivon hartaasti ettei IFK lähde tällaiseen mukaan, vaan pitää perinteistä kiinni.

Niin aivan totta minunkin mielestäni. Itse en halua ikinä nähdä narri-ikoni Tomekkia punanutuissa, mutta Pakaslahtea en laske narri-ikoniksi, vaikka onkin pelannut siellä 6 kautta. Mutta jokerileirissä on kritisoitu Arto Kukia, hänet voisi napata jo täksi kaudeksi meille.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dieter79 kirjoitti:
IFK on neuvotellut Jokereiden Pakaslahden ja Valtosen kanssa tulevasta kaudesta. Kaikkee sitä kuuleekin!! Ei kai tämä voi pitää paikkaansa. Kuulin kylläkin tänään että Ruotsiin herrat ovat menossa mutta ei kai sentään julleihin!!
Hehheh, Pakaslahdella on optio ensi kaudesta ja sopimuspaperissa lukee että jos mies Suomessa pelaa on silloin joukkue Jokerit. Ja Valtosta ei naapurin paidassa koskaan tulla näkemään. Ei kannata kaikkea uskoa mitä kuulee.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Seesam kirjoitti:
Mutta jokerileirissä on kritisoitu Arto Kukia, hänet voisi napata jo täksi kaudeksi meille.
Ottakaa pois vaan, munattomampaa ja hitaampaa pelaajaa ei löydy. Kuki ei osaa käyttää ollenkaan kroppaansa hyödykseen, ja varmaan siksi onkin jumittunut nelosketjuihin. Ei käyttöä ensi kauden Jokereissa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
wezq kirjoitti:
Ottakaa pois vaan, munattomampaa ja hitaampaa pelaajaa ei löydy. Kuki ei osaa käyttää ollenkaan kroppaansa hyödykseen, ja varmaan siksi onkin jumittunut nelosketjuihin. Ei käyttöä ensi kauden Jokereissa.

Itse en Kukista samaa mieltä ole, mun puolesta saa olla neloskentässä ihan vapaasti. Ifk ei hänellä mitään tee, pahimassa tapauksessa Kuki nöyryyttää meitä jossain vaiheessa.

Hyvää av osaamistakin löytyy häneltä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Dieter79 kirjoitti:
IFK on neuvotellut Jokereiden Pakaslahden ja Valtosen kanssa tulevasta kaudesta. Kaikkee sitä kuuleekin!! Ei kai tämä voi pitää paikkaansa. Kuulin kylläkin tänään että Ruotsiin herrat ovat menossa mutta ei kai sentään julleihin!!

Tämä nyt on ihan tuulesta temmattua.

Ja hyi v***u Tomek, sitä pelleä en halua HIFK:ssa nähdä ikinä. Ei mitään käyttöä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ja täällä narri-fanit puhuvat keskenään juoruja omista pelaajistaan.
No nyt ollaan edelleen kaudessa 06/07 ja kolmisen viikkoa olisi aikaa hankkia se puuttuva palanen josta ollaan oltu tietoisia jo 9 kuukautta.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Dieter79 kirjoitti:
IFK on neuvotellut Jokereiden Pakaslahden ja Valtosen kanssa tulevasta kaudesta. Kaikkee sitä kuuleekin!! Ei kai tämä voi pitää paikkaansa. Kuulin kylläkin tänään että Ruotsiin herrat ovat menossa mutta ei kai sentään julleihin!!
Ei varmasti ole neuvotellut kummankaan pelaajan kanssa mahdollisesta siirtymisestä IFK:hon. Suomessa herrojen seura on Helsingin Jokerit tai NHL/AHL.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mixu kirjoitti:
No nyt ollaan edelleen kaudessa 06/07 ja kolmisen viikkoa olisi aikaa hankkia se puuttuva palanen josta ollaan oltu tietoisia jo 9 kuukautta.

Oliko tämä nyt sitten se "voittava maalivahti", muutama lisäpuolustaja, av-expertti, tähtisentteri, snaipperi/ykkösketjun laituri vai tämä viimeinen "kolmosketjun sena" ? Jotenkin olin kuvitellut, ettei sellaista päivää tulisi jolloin mixu osaa typistää HIFK:n rosteriongelmat yksikkömuotoon :)

naperopakasta ei löydy yhtään pelaajaa (mv:t mukaanluettuna) joka mahtuisi minun HIFK:hon.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
No sanon tämän jo toisen kerran, mutta ketään ei ole tulossa. Ja näin sanoi Pentti Matikainen itse. Niin se vaan on, että jälleen on muutama huippupelaaja ja sitten nämä Fagut ja Porthenit, jäädään todennäköisesti taas maalin päähän finaaleista ellei tiputa jo sitä ennen.
 

Bedrock

Jäsen
Snaipperi #16 kirjoitti:
No sanon tämän jo toisen kerran, mutta ketään ei ole tulossa. Ja näin sanoi Pentti Matikainen itse. Niin se vaan on, että jälleen on muutama huippupelaaja ja sitten nämä Fagut ja Porthenit, jäädään todennäköisesti taas maalin päähän finaaleista ellei tiputa jo sitä ennen.
Lähde? Kerrotko missä Matikainen on näin sanonut? Olet tainnut ymmärtää/kuulla väärin?
 

El Crushero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eisbären Berlin, Kühnhackl
Snaipperi #16 kirjoitti:
No sanon tämän jo toisen kerran, mutta ketään ei ole tulossa. Ja näin sanoi Pentti Matikainen itse. Niin se vaan on, että jälleen on muutama huippupelaaja ja sitten nämä Fagut ja Porthenit, jäädään todennäköisesti taas maalin päähän finaaleista ellei tiputa jo sitä ennen.

Saisiko lähdettä, muuten menee sinne värikynän puolelle ja värikkäästi.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
#12 kirjoitti:
Oliko tämä nyt sitten se "voittava maalivahti", muutama lisäpuolustaja, av-expertti, tähtisentteri, snaipperi/ykkösketjun laituri vai tämä viimeinen "kolmosketjun sena" ? Jotenkin olin kuvitellut, ettei sellaista päivää tulisi jolloin mixu osaa typistää HIFK:n rosteriongelmat yksikkömuotoon :)

En ymmärtänyt sanaakaan mutta oliko tässä kehuja vai moitteita?
Kai niitä muitakin puutteita olisi mutta ei saa liikaa vaatia:)
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Snaipperi #16 kirjoitti:
No sanon tämän jo toisen kerran, mutta ketään ei ole tulossa. Ja näin sanoi Pentti Matikainen itse. Niin se vaan on, että jälleen on muutama huippupelaaja ja sitten nämä Fagut ja Porthenit, jäädään todennäköisesti taas maalin päähän finaaleista ellei tiputa jo sitä ennen.
Niinhän Pentti aina sanoo jos asiaa kysyy. Kysymys on lähinnä siitä, että HIFK varmasti haluaa pysyä budjetissaan, se onko budjetti nyt täynnä on aivan toinen kysymys. Täytyy muistaa, että budjetti koostuu muistakin asioista kuin pelaajapalkkiot jne.
Materiaali on kärjen osalta terävä, mutta erittäin haavoittuvainen, mikäli loukkaantumisia tulee.
Mikäli 3.kentästä halutaan rakentaa kiekollinen ketju, se vaatisi 1-2 kiekollista hyökkääjää. Markkinatilanne juuri nyt on harvinaisen köyhä.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Jossain verkkojulkaisussa se Pentin terveinen oli, mutta en pahus muista oliko se iltasanomien, iltalehden, mtv3:n tai jonkun muun lehden sivuilla vai tekstitv:ssä. Arkistoja olen nyt selannut, en vielä löytänyt viestiä todisteeksi, olen lähettänyt tuon viestin ensimmäisen kerran 31.12.2006 eli siitä olen samana päivänä tai parin päivän viiveellä kertonut Pentin terveiset. Ja sitä viestiä on vaikea tulkita väärin jos sanoo, että vahvistuksia ei tule, jos joukkueessa ei vaihdu pelaajisto. Ja ainoana pelaajana joka voitaisiin myydä on minusta Snappi, jonka myyntiarvo ei ole enää niin suuri että sillä kompattaisiin joku Hauhtonen tänne.
 

phoney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Snaipperi #16 kirjoitti:
No sanon tämän jo toisen kerran, mutta ketään ei ole tulossa. Ja näin sanoi Pentti Matikainen itse.
Bedrock kirjoitti:
Lähde? Kerrotko missä Matikainen on näin sanonut? Olet tainnut ymmärtää/kuulla väärin?

Ainakin IFK:n pikkujouluissa P niin sanoi. Tai sanatarkasti: "Jos kukaan ei lähde, ketään ei tule."

Aivan toinen asia on, pitääkö sanottu paikkansa. Toivottavasti ei.

...Sentteriä odotellessa...
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Scoutti kirjoitti:
Tuo on ihan eri asia kuin se että ketään ei tule. Eiköhän kopissa vielä vaihdu parin ukon nimet ennen tammikuun loppua. Hauhtosen paluuseen tällä kaudella en oikein usko, syitä voi kysyä hänen uudelta agentilta.

No luettelepa niitä pelaajia niin huomaat ettei niitä ole muita kuin Snappi josta voisi rahaa saada kolmosen sentterin ostoon. Jonkun junnun kauppaaminen ei tuota helpotusta budjettiin. Murray, Guolla, Kuhta, Laakkonen, Pikkarainen, Karalahti, Murphy,Petrel ja Saarinen lienevät ainakin varmoja kiinni tämän kauden loppuun asti.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitetaan samaan pakettiin, Schnabel, Niskanen, Laine, Lostedt, kassillinen kiekkoja,maila-erkkaa ja kaupanpäälle hajustesukat.
Eiköhän sillä joku ECHL-stara saada tänne loppukaudeksi lennätettyä.
 

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Niskanen Ruotsiin!

Asia ei suoraan tänne kuulu, mutta Mika Niskanen siirtyy Ruotsiin.
Asia on varma. Sopimus mallia 4kk.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sundis kirjoitti:
Asia ei suoraan tänne kuulu, mutta Mika Niskanen siirtyy Ruotsiin.
Asia on varma. Sopimus mallia 4kk.
Jos asia on varma, voit varmastikin kertoa myös tietolähteen tähän uutiseen..? Mikäli pitää paikkansa, on varsin hyvä uutinen sekä IFK:n että varmasti myös Niskasen kannalta.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Loistava juttu niin Mikan kuin useimpien fanienkin kannalta! =)) Otetaan Pärä vaihdossa!!! ; ) Se vasta olis jotakin...
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Timrässa 4kk ja sitten takaisin?
Muistetaan kuitenkin että Niskasella on sopimus Hifkiin myös ensi kaudesta.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Sundis kirjoitti:
Asia ei suoraan tänne kuulu, mutta Mika Niskanen siirtyy Ruotsiin.
Asia on varma. Sopimus mallia 4kk.

Bondarev kirjoitti:

Tuon uutisen mukaan sopimus jatkuisi myös tämän kauden jälkeen, joten kyseessä olisi sopimuksen osto, ei pelkkä vuokraus.

Oli miten vain, niin todella hyvä uutinenhan tuo on.

EDIT: Timrån kotisivuilla taas lukee kauden loppuun, joten se siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös