Viestin lähetti theref
Niin, nyrkkeilyssähän tavoite on vain ja ainoastaan lyödä vastustajaa enemmän kuin itse saa osumia ja tehdä se vielä kauniilla tyylillä.
Kuitenkin, mitäköhän siviilioikeus tykkäisi jos kaupungilla jonkun törmätessä vahingossa vastaantulijaan olisi tuloksena muutama napakka isku nenänvarteen ja kenties otsalohkoonkin?
Viestin lähetti TheAnimal
Todellinen väkivalta tänäänkin tapahtuu ihan jossain muualla kuin kaukalossa. Se tapahtuu useimmiten neljän seinän sisällä ja kotona.
Minä en ole tuhma, enkä setä, mutta Ron Hextall keräsi kolmena kautena peräkkäin yli 100 minuuttia jäähyjä NHL:ssä. Koko uralla niitä kertyi 584 minuuttia 608 pelissä, eli Ron taisi tehdä välillä vähän tuhmuuksia.Viestin lähetti coolman
Kertokaas tuhmat sedät kuka olisi tarpeeksi hullu maalivahti.
Kenellä kassarilla on jäähykuninkuus meillä ja rapakon takana (ei en tarkoita eestiä)
Kyllähän noilla liksoilla ottaisi tarvittaessa kauden aikana muutaman kerran turpaansa ihan mielelläänkin, tosin kyllähän se olis loppujen lopuksi pirun vittumaista ajaa Ferrarillaan ilman hampaita ja naama solmussa. Kakspiippuinen juttu(ei haulikko)Viestin lähetti JHag
Kuten Animal totesi, jokainen menee kaukaloon vapaaehtoisesti ja SM-liigassa vielä kohtuupalkallakin. NHL:stä puhumattakaan. Jos siellä sattuu jotain lajiluonteista loukkaantumista, niin ei voi mitään. Ammatin vaaroja.!
Kyllä mä tähän ryhmään lisäisin vielä Hifkin päävalmentajan paikan ja Zamboni-kuskin pestin(pirun vaarallista ajaa monta kertaa päivässä isolla painavalla ajoneuvolla jäällä. Eihän sitä koskaan tiedä milloin se jää pettää alta pois, varsinkin näin kevätaikaan)Viestin lähetti JHag
Samanlaisia ammatin vaaroja kokevat esimerkiksi palomiehet, poliisit, ravintolahenkilökunta, taksikuskit ynnä muut riskialttiissa hommissa työskentelevät.!
Viestin lähetti JHag
Voisi olla itse asiassa mielenkiintoinen ajatus kehittää sellainen HMV-yhteiskunta, missä urheilu olisi underground-toimintaa samaan tyyliin kuin Kauriinmetsästäjä -leffan venäläisen ruletin kisat. Jollain sivukujalla olisi hyvin vartioituna pituushyppykisat, jonne päästettäisiin vain kutsuttuja!
Viestin lähetti Kalkun rusakko
Eikös Suomen yleisurheilupiireissä juuri näin toimitakin!? Katsojia vain kourallinen ja sitten nämä pakolliset kutsutut Ilkka Kanerva ja Lasse Viren sekä Miedon Juha jakamassa pesuainetta ennen ja jälkeen kisojen.
Eikös UHL:ssä (?) myös "Scary" Gary Coupal ole mm. vahingoittanut katsojia viskelemällä raivokohtauksen sattuessa rikkinäisiä (ja kai ehjiäkin) mailoja yleisön päälle. Näin ainakin muistaakseni.Viestin lähetti Cairns
UHL:ssä eräs veskari hakkasi mailallaan -99 erään katsojan... nimi ei nyt tule mieleen... Nielikäisen seurakaveri Stormista, maalivahti Mike Torchia on tehnyt urallaan kaksi maalia ja myös muistaakseni hakannut katsojan...
Viestin lähetti BigRedBob
Eikös UHL:ssä (?) myös "Scary" Gary Coupal ole mm. vahingoittanut katsojia viskelemällä raivokohtauksen sattuessa rikkinäisiä (ja kai ehjiäkin) mailoja yleisön päälle. Näin ainakin muistaakseni.
Viestin lähetti Cairns
Nimimerkki McBeanilla on tämä nauhallakin mielestäni? Myös Rudin upea niskalenkki Espoota vastaan on herkkua, jota McBean voi meille sanallisesti tarjoilla.
Viestin lähetti Cairns
JHag & theref voisivat perustaa "poikain kerhon" =D
Viestin lähetti Carlos
Mediaseksikästä ehkä, mutta MRuutu ei mahdu minun fantasia-Hifkiini kyllä moneen vuoteen. Koikkelehtiva hirvenvasa tulee ensimmäisenä mieleen, joka ei ole jääkiekkoilijasta kauhean paljon sanottu. Mutta katsellaan..
Viestin lähetti coolman
Onko thereffillä kotona vinopino videoita joissa näytetään "häiriintyneiden" dumareiden toimintaa ???
Eli onkos näitä dumareiden ylilyöntejä muistissa??
Itse olen kerran meinannut vetästä dumaria dunkkuun, mut kaverit selitti et ollaan maalin johdossa eikä tappioon ole varaa...
Eipä kai mutta siinä tilanteessa tuntui siltä kuin olis ollut sorrettu osapuoli.Tunteet kuumina, tiukka peli ja, kun harvoin läpiajo mahdollisuus osui kohdalle aktiiviuralla niin tää ontuva-erikson vihelsi vaikkei mitään voinut nähdäkkään. Todellisuudessahan se oli varmaan turhautumista ja siitähän ne ylilyönnit useimmiten johtuu.......edit: ja kyllähän se mua provoi tökkimällä etusormella rintaan kun verbaalisesti "kehuin" hänen näkökykyäViestin lähetti theref
Eipä löydy tuollaisia videoita. Kieltämättä ne olisivat ihan hauskoja katsella, heh.
Juttujakin olen kuullut vain kovasti satunnaisesti eikä niistäkään paljoa kerrottavaa ole. Tuomarin pelaajalle pelin jälkeen antamat "lumipesut" taitavat olla "kovin" juttu?
Mitäs ihmeen järkeä Sinun olisi ollut vetää sitä tuomaria päihin? Ei siitä ainakaan mitään tyydytystä saa eikä se olisi muutenkaan jälkiseuraamusten kannalta mitään järkevää ollut.
Ja toisaalta, ei se tuomari varmasti tahallaan Sinua siellä kaukalossa kiusannut?
Onkos tämä muuten sallittua? Tuomarille ei saa puhua rumia, eikä saa koskea, mutta saakos tuomari pelaajalle?Viestin lähetti coolman
ja kyllähän se mua provoi tökkimällä etusormella rintaan kun verbaalisesti "kehuin" hänen näkökykyä