Isaksson kirjoitti:Vaan tällä kertaa kuun tarinassa on hyvinkin paljon perää. Jopa useammassa kohtaa.
lös 50 gr kirjoitti:tällä hetkellä punaista paitaa kantava #3 voitaisiin lähettää vaikka maata
kiertävälle radalle........ no joo mä voisin ihan suoraan sanottuna vaihtaa
kyseisen herran sami heleniukseen.
AMENbates kirjoitti:Tällä vaihdolla saataisiin samantyylinen pelaaja mutta paljon huonompi. Tosiasia on että Schnabel pelaa sellaista peliä jota pelaamalla Helenius olisi ihan hyvä puolustaja. Helenius kun hommataan niin saadaan paljon helvetin tyhmiä kakkosia ja huomattava määrä miinusmaaleja, siis ei kiitos.
bates kirjoitti:Tällä vaihdolla saataisiin samantyylinen pelaaja mutta paljon huonompi. Tosiasia on että Schnabel pelaa sellaista peliä jota pelaamalla Helenius olisi ihan hyvä puolustaja. Helenius kun hommataan niin saadaan paljon helvetin tyhmiä kakkosia ja huomattava määrä miinusmaaleja, siis ei kiitos.
Schnabel -1, 37 laukausta 0+3Edd13 kirjoitti:Helenius tällä kaudella 13 kakkosta.
Schnabel tällä kaudella 13 kakkosta.
Tästä lähtee vähintään yhtä amatööriveikkaus ihan numeroiden kera.Kannelmäki Big Reds kirjoitti:Ihan amatööriveikkauksena veikkaisin Schnapin tienaavat about tuplat Heleniukseen nähden.
Ton b kohdan mä jotenkin snaijaan, mut tää kai oli vitsi, right?Bismarck kirjoitti:Mun mielestä HIFK tarvitsee Sami Heleniusta, koska a) meidän pakkien kiekollinen osaaminen on tooooodellaa kapeata Jeren ja Pikkaraisen jälkeen tämän näkyessä myös jo hyökkäyspäässä...
Bismarck kirjoitti:Mun mielestä HIFK tarvitsee Sami Heleniusta, koska a) meidän pakkien kiekollinen osaaminen on tooooodellaa kapeata Jeren ja Pikkaraisen jälkeen tämän näkyessä myös jo hyökkäyspäässä ja koska b) kauhun tasapaino on säilytettävä. Saamme yhtä hyvän kaverin heilumaan maalin eteen kuin naapurin Norton, kun Kalpan smurffit latoo kiekkoja ineen. C'mon Pentti, Sami kehiin, heitä vaikka Jere vaihdossa. Kauhun tasapaino, you know.
Hegu kirjoitti:Schnabel -1, 37 laukausta 0+3
Helge -7, 15 laukausta 0+0
Pelicans maaliero -46
Hifk maaliero +4
Ei se yksinään se Helenius ole niitä miinuksia ottanut. Pelicanssissa on tällä hetkellä kaikki pelaajat miinuksen puolella tehotilastoissa. Vrt. Hauhtonen +13
, Salmelainen +11
Stigu kirjoitti:Sitäpaitsi, pari Nortonin matsia nähneenä uskallan epäillä tällaisen järkäleen hyötyä joukkueellensa SM-liigan tuomarityöskentelyllä. Tämä fyysinen pelote sai sekä eilen että tänään muutaman ratkaisevan ja kyseenalaisen jäähyn pelkästään sen takia että on vastustajaa pään pidempi ja komekymmentä kiloa painavampi.
Bismarck kirjoitti:Edit. Se oli vitsi puna-hundi. Me ei tarvita Saimia sitten mihinkään. Kiekkollinen pakki on nummer uno, koska sellaisen puuttuminen näkyy jo hyökkäyspään pelissäkin. Norton on saanut jo liikaa glooriaa ja mystisen maineen ja meillä ei ole mitään tarvetta lähtee kun naapurillakin on -leikkiin. Eihän Sheddenin HIFK enää edes nahistele kaukalossa.
ultrar kirjoitti:, White ulos Holden sisään ja ehkä vielä yksi laitahyökkääjä kotimaisella aksentilla, Murphyllä vielä aikaa näyttää taitonsa kuukausi.
Bismarck kirjoitti:Nou, nou. White ulos ja Metro sisään ruokkimaan vanhaa tutkapariaan. Puhutaanpa nyt realistisesti; kyllä tässä tarvetta on kiekolliselle pakille ja oikeasti jos jannuilla asennetta riittää niin Nortonin pelotearvo on tasan 0,zero,nul. Ainakin yksi kiekollinen huippupakki sisään - eri asia mistä löytyy. Mä en tule näkemään Heleniuksessa mitään lisäarvoa HIFK:n peliin, mutta mielipiteitähän mahtuu monia tähän maailmaan.