Jääkarhu kirjoitti:Puolustus on periaatteessa ehjänä ihan jees, kun Schnabelkin on vähän petrannut. Yksi pakki rauhoittaisi kuitenkin mieltä. Laakso on vielä todella epävarma, Kurvinen sen sijaan varman huono. En tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta itse olen aika skeptinen Turusen suhteen. Hirvittää aina kun mies on jäällä.
Kuka se pakki sitten olisi? Liigasta ei hirveästi ole sellaisia, jotka meitä auttaisivat, mutta joista joku haluaisi luopua. Minulle Kokko menisi. Malmivaara? No ehkä.
Ilmeisesti SaiPan kanssa ei ole sovittu minkäänlaisesta vaihtodiilistä, joten tuskin he ovat luopumassa Kokosta tai Malmivaarasta.
Näkymyksesi Kurvisesta ja Laaksosta allekirjoitan täysin. Turusta sen sijaan olen ilolla seurannut viime aikoina. Pientä epävarmuutta välillä, mutta yleensä tasaisen varmaa suorittamista. Kiekollinen peli alkaa olla jo hyvää liigatasoa eli uskaltaa jo tehdä jotakin sen kiekon kanssa. Ehkä tarvitsisi vieläkin lisää itseluottamusta tyyliin Hank Pikkarainen, vaikka ei toki Hankin tasolle yllä.