Pitkästä aikaa meikäläinenkin back in business. Mun mielestä Vihkon ja Eetun siirrot oli hyviä ratkaisuja. Periaatteessa diggasin molemmista pelaajista, mutta kummankin esitykset viime aikoina oilvat niin kelvottomia, ettei hietä kannattanut pitää, vaikka olisinkin toivonut molempien onnistuvan IFK:ssa. Vihkon pelit meni perseilleen kevään 03 jälkeen (poislukien kevät 04) ja kyllä aikaa ja vastuuta annettiin tarpeeksi. Holmalla taas ei asenne kertakaikkiaan riitä. Harmi sinänsä. Mutta tsemiä molemmille.
Entä tuleeko lisää lähtijöitä? Hirsosta en luopuisi, mies on viime aikoina piristynyt jälleen ja menee kyllä kevyesti kolmosen sentteristä. Ei sillä etteikö sitä profiilin nostoa kakkoseen olisi odotettu jo monta vuotta. Häbä on ollut tällä (ja viime) kaudella aivan sysipaska, valitettavasti. Symppis kaveri, joka pelasi kolme komeaa kautta. Jos ei Häbän esitykset molemmissa päissä parane kevättä kohti niin kohta hänetkin on pakko ulostaa. Mikä vittu tätä jengiä (Vili, Capo, Jone, Häbä) vaivaa, kun jätkien taso tuntuu laskevan koko ajan, kun ovat IFK:ssa? Kyse ei ole tokan kauden kirouksesta vaan pikemminkin kolmannen tai neljännen...
Tulijoita. Hyökkäys on mielestäni valmis, edellyttäen että White alkaa vähitellen tehdä muutakin kuin napsia aloituksia. Paskat keskenkuntoisuudesta, tuntuu että kesken ovat jalkojen lisäksi aivot ja asenne. Pakistoon kaipaisin yhtä profiilipakkia, mieluummin sellaista joka pystyy toimimaan myös kiekon kanssa, mutta ei me uutta Marek- Rafu- Hank-tyylistä pakkia tarvita, vaan ennemminkin hyvä yleispakki. Puolustus on periaatteessa ehjänä ihan jees, kun Schnabelkin on vähän petrannut. Yksi pakki rauhoittaisi kuitenkin mieltä. Laakso on vielä todella epävarma, Kurvinen sen sijaan varman huono. En tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta itse olen aika skeptinen Turusen suhteen. Hirvittää aina kun mies on jäällä.
Kuka se pakki sitten olisi? Liigasta ei hirveästi ole sellaisia, jotka meitä auttaisivat, mutta joista joku haluaisi luopua. Minulle Kokko menisi. Malmivaara? No ehkä.