Hifk Vahvistuu ? "varmat" Tahot Väittävät......

  • 33 053
  • 230

nicstu

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL ja Maajoukkue, pääkaupunkiseudun joukkueet
Re: Re: Re: Jere Karalahti

Viestin lähetti tiki10


Millä logiikalla Jokereissa voi menestyä paremmin kun HIFK:ssa??? Muistaakseni HIFK:lla on paljon tuoreempi mestaruus kuin Jokereille...


Seuraavalla logiikalla:
vertaa menestystä koko 90-luvulla? valmentajan aikaisemmat näytöt? ja tietenkin raha...

olet oikeassa rahan suhteen, mutta tuskin se oli se ainoa syy...se on sitä mediapeliä,
eli lehdet kirjoittavat sitä mitä lehdet haluavat ihmisten lukevan
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Muistetaan Jerestä vielä yksi asia. Mies kuitenkin ensisijaisesti jää rapakon taakse jos ja kun mahdollista, mutta silloin seura kyllä vaihtuu.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Re: Re: Re: Jere Karalahti

Viestin lähetti tiki10


Millä logiikalla Jokereissa voi menestyä paremmin kun HIFK:ssa??? Muistaakseni HIFK:lla on paljon tuoreempi mestaruus kuin Jokereille...


Lojaali saa olla mutta tyhmä ei. Kyllähän nyt sinunkin olisi pitänyt arvata että Jokerit menestyy tällä kaudella paremmin kuin HIFK pelkästään pelaajamateriaalia katsomalla. Ottaen huomioon Jokerien rahavarat ja nuorisotyön niin pitkälläkin tähtäimellä Jokereilla on vähintään yhtä hyvät mahdollisuudet menestyä kuin HIFK:lla, todennäköisesti kuitenkin paljon paremmat.

Eli jos todellakin kuvittelit HIFK:n menestyvän paremmin tällä kaudella olet hölmö.
 

nicstu

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL ja Maajoukkue, pääkaupunkiseudun joukkueet
Kiitos tuesta Daespoo

tosin voimme jättää spekulaatiot siitä miksi Ville valitsi Jokerit eikä HIFK:n. Hän tietää syyt itse, ja vaikka
kuinka täällä keskustelisimme: eiku, eiku, mun mielestä jne. niin tilanne ei muutu.
Ainakin minä lopetan spekuloinnit tähän.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Koska...

..keskustelu on näin korkeatasoista tuon mukaan kansan syvien rivien äänen:

- jokerit Villepeltosinen päivineen ei voita mestaruutta, koska Hartwall-Areenaa vaivaa kirous.

Tämä kirous on sama, joka ehkäisi NY Rangersin Stanley cup-haaveet 1940-94. Ainoastaan paluu vanhaan halliin auttaisi jokerit mestaruuteen. ;)
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt me ollaan saatu ns. vahvistuksiksi Seppo, Lehtonen Vopat ja Moger. Lisäksi ilmeisesti tulossa vielä joku viime heken hankinta. Kenelläkään näistä miehistä ei ole sopimusta ensi kaudeksi. Toivottavasti tässä ei nyt leikitä ensi kauden pelaajabudjetilla, koska voi olla muutokset tehtiin liian myöhään.

Torstaina on kyllä semmoinen peli, että jos se hävitään, niin sitten missään vahvistusten hommaamisessa ei olisi edes mitään mieltä. Todellinen pudotuspeli.

JOS nyt niin käy, että IFK pleijareihin menee, niin se on aivan varmaa, ettei Tappara tai Jokerit aivan helpolla tule pääsemään. Onhan IFK jo kerran Tapparalle tässä lähiaikoina pudotuspeleissä kylmää kyytiä antanut, vaikka IFK:n piti olla aivan täysin vastaantulija. Alkaa IFK:lla sen verran fyysinen joukkue olemaan ja playoffseissa peli aina kovenee jonkun verran. Siinä olisi yllätyksen mahdollisuus ja vieläpä aika herkullinen sellainen. Toisaalta jos ja jos Jokerit-IFK pleijareissa vastakkain ja IFK siitä jatkoon menisi, mikä olisi aikamoinen ihme, niin siinä olisi pelipöksyissä pitelemistä. Se ei tuntuisi edes todelliselta. Se olisi Peltoselle kuittien kuitti. Ensin tosin pitää päästä sinne asti ja nämä ovat vain märkiä unia, mutta ainahan tämmöisiä saa spekuloida.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti Tommy
Tämä ei ole provosointi eikä vastaava, vaan kerron mitä viime kesänä tapahtui.

Jan Caloun, Ville Peltonen ja Jere Karalahti olivat samaa aikaa Cinderella -risteilyllä ja siellä kaverini jutteliat ahkeraan heidän kanssaan. Tälläisen jutun kaikki sanoivat, "en pelaa IFK:ssa niin kauan kuin Matikainen on siellä". Ainakin Calounin kohdalla tuo pitää paikkaansa, ehkä Peltosen mutta voi olla että Jere on vaan ollut kavereiden takana nyökkäämässä. Mene ja tiedä.

Niin, Jerehän teki LänsiAuto-Areenan kautta aikain ensimmäisen maalin. Lämäri siniviivalta.

On se kumma että heti kun IFK hankki kolmannen luokan kanukkivahvistuksen (Moger) niin fanit selittelevät rinta rottingilla että täältä tullaan mestaruus.......voi voi

Ylläoleva teksti on fakta! vai miksi luulette ettei Matikainen saanut yhtään kotimaista huippupelaajaa joukkueeseen? Yritystä oli mutta lopputuloksen tiedämme kaikki. Koko viime kauden loppusotku meni Matikaisen piikkiin ja kyllä sellaiset asiat vaikuttavat!

Ville Peltosesta sen verran että hänen valintaan vaikutti varmasti koko paketti. Raha on tosin tärkeä ja tiedän että hän sai Jokereista tuplasti enemmän kuin mitä Fööni hänelle tarjosi!
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Re: Re: En ole menettänyt toivoa :D

Viestin lähetti leivoja


Ei tästä ole kauaakaan aikaan ku Blues-fanit julisti, että Salonojan rahat on Salonojan ja Bluesin on Bluesin. Ja nyt ollaan jo sotkemassa keittoja ja vellejä sekaisin. Mikä mahtaa olla totuus?

Ei ainakaan se, että Jermu olisi tulossa Suomeen!!!

Viestin lähetti MrBluus
"Nojoo, voi olla että Jere menee HIFK:hon, mutta nyt on kyse kuitenkin niin suurista rahoista, että voi olla HIFK:lle vaikeata hankkia niitä. Kertoo Salonojan satsauksesta ja halusta voittaa jotakin, jos Salonoja saa hankittua näin kovan pelaajan niin kyllä on Bluesilla kova jengi sen jälkeen. Huh!"


Kerroppa miten mä sekoitin niitä rahoja? Blues vaan on rikkaampi ku HIFK? :D No ihan sama, eikä oikeestaan kuulu asiaan!

Salonoja varmaan päättää myös Bluesin rahoista, GET IT?
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Ralli

Jokainenhan saa kirjoittaa mitä itse haluaa tänne jatkoajanpalstalle, sillä tämähän on vapaa maa, mutta alkaa pikkuhiljaa väsyttämään tuo jatkuva marina. En tiedä milloin olisit tyytyväinen, sitten kun Moberg, Heino, Matikainen &co olisivat pois IFK:sta, entä sen jälkeen. Mennyt on mennyttä ja näillä eväillähän tässä mennään, mitä tarjolla on. Minusta IFK on reagoinut tilanteeseen ja esim. Vopat, Moger ovat hyviä vahvistuksia liigatasolle. Lisäksi minulla on positiivinen kuva Apen tuomasta vireestä joukkueelle ja hommassa on nyt jonkinlainen järki jos verrataan Mälkiän aikaan, jolloin ei pelitavasta ja pelikurista ollut useimmiten mitään tolkkua. Toki olen sitä mieltä myös että IFK:n organisaation on uusiuduttava, mutta jatkuva negatiivinen liirumlaarum ja syyttely alkaa väsyttämään, kun noita viestejäsi pakostakin tulee luettua, kun IFK-ketjun alla ovat. Minulla itselläni on positiivinen käsitys IFK:n asioista pitkästä aikaa ja pelaajapuolella odottelen vahvistusta pakkipuolelle (ei tarvitse olla Jere tms stara, kunhan on Rajalaa, Tuomista ja Levokaria parempi ja sellaisia löytynee kotimaastakin). Kannustusta tämä joukkue tarvitsee, synkkyyttä löytyy joka asiasta jos niin haluaa ajatella, asennekysymys...
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viestin lähetti Apassi
Nyt me ollaan saatu ns. vahvistuksiksi Seppo, Lehtonen Vopat ja Moger. Lisäksi ilmeisesti tulossa vielä joku viime heken hankinta. Kenelläkään näistä miehistä ei ole sopimusta ensi kaudeksi. Toivottavasti tässä ei nyt leikitä ensi kauden pelaajabudjetilla, koska voi olla muutokset tehtiin liian myöhään.


Kyllä on kovia hankintoja.
Seppo: Mahtuiskohan mihinkään muuhun liigajengiin ykkös vitjaan ku HIFK:hon?
Lehtonen: Järkyttävä puukäsi, eikö niitä ollut jo omasta takaa? No on se parempi ku Pauli.
Moger: Samat sanat ku Lehtoseen, mutta se on vaan parempi ku Scissons oli.

Mihin unohdit Paappasen, eikö se vahvista :D
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Viestin lähetti MrBluus


Kyllä on kovia hankintoja.
Seppo: Mahtuiskohan mihinkään muuhun liigajengiin ykkös vitjaan ku HIFK:hon?
Lehtonen: Järkyttävä puukäsi, eikö niitä ollut jo omasta takaa? No on se parempi ku Pauli.
Moger: Samat sanat ku Lehtoseen, mutta se on vaan parempi ku Scissons oli.

Mihin unohdit Paappasen, eikö se vahvista :D

-Ja jos Lehtosta vertaat Bluesin pakistoon, pesee jokaisen Bluesin ns.puolustavan ja fyysisen pakin mennen tullen.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Re: Re: Re: En ole menettänyt toivoa :D

Viestin lähetti MrBluus


Viestin lähetti MrBluus

Kerroppa miten mä sekoitin niitä rahoja? Blues vaan on rikkaampi ku HIFK? :D No ihan sama, eikä oikeestaan kuulu asiaan!

Salonoja varmaan päättää myös Bluesin rahoista, GET IT?


Korjaus: Salonoja on rikkaampi kun IFK. Ilman Salonojan rahoja Espoo olis pyhkyitynyt pois liigakartalta. Siinä sitten seurailemaan EPS:än suomisarjapelejä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti MrBluus


Kyllä on kovia hankintoja.
Seppo: Mahtuiskohan mihinkään muuhun liigajengiin ykkös vitjaan ku HIFK:hon?
Lehtonen: Järkyttävä puukäsi, eikö niitä ollut jo omasta takaa? No on se parempi ku Pauli.
Moger: Samat sanat ku Lehtoseen, mutta se on vaan parempi ku Scissons oli.

Mihin unohdit Paappasen, eikö se vahvista :D

Tähän jengiin ne on vahvistuksia. Sitäpaitsi Vopat on ollut helvetin hyvä hankinta. Ei se sitäpaitsi kai meidän fanien vika ole jos Pentti ei hommaa tän parempia pelaajia. Tyydytään nyt näihin. Omaa hautaansahan Pentti tässä kaivaa. Paappasta en laske ns. vahvistukseksi ja Seposta sen verran, että mies teilattiin ennen ensimmäistäkään peliä ja sen voin sanoa, että ainakin itse olen ollut tyytyväinen. Eihän seppo nyt mikään jääkenttien primadonna ole, mutta kyllä se kelpo mies etenkin ylivoimalla ja syöttöpisteitä suorastaan satelee. No satelee on ehkä vähän väärä sana, mutta iloista on tämä vanha suosikkini punapaidassa nähdä jälleen. Mogerista en kommentoi mitään, ennenkuin olen peliäkään nähnyt, mutta on mies ainakin joskus osannut pelata.

Koittakaa te nyt siellä Espoossa keskittyä nyt niihin play offeihin. Tolla miehistöllä pitäisi olla neljän parhaan joukossa joka vuosi.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matematiikkaa ja käsitteitä Ralli!

Viestin lähetti Ralli

Raha on tosin tärkeä ja tiedän että hän sai Jokereista tuplasti enemmän kuin mitä Fööni hänelle tarjosi!


Ralli hei lopeta jo. Alkaa oleen aika hanurista nää sun juttus.
Vai tuplasti enemmän? Oletetaan, että Fööni tarjosi miljoonan, tuplasti enemmän kuin miljoona on kolme miljoonaa.
Kaksi kertaa niin paljon on kaksi miljoonaa ja puolet enemmän on 1,5 miljoonaa. Sinun "tiedän että....." on syvältä, he¤#"tin syvältä.
Jokereiden tarjous ei ollut edes "puolet enemmän", mutta riittävästi kuitenkin.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Oli miten oli, mutta Ville Peltonen on SM-liigan kallein pelaaja tällä kaudella. Saa nähdä jos narrit ei voita mestaruutta (sijoitus 3->), minkälainen luuta käy taas pukukopissa.;)
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Matematiikkaa ja käsitteitä Ralli!

Viestin lähetti Isaksson



Ralli hei lopeta jo. Alkaa oleen aika hanurista nää sun juttus.
Vai tuplasti enemmän? Oletetaan, että Fööni tarjosi miljoonan, tuplasti enemmän kuin miljoona on kolme miljoonaa.
Kaksi kertaa niin paljon on kaksi miljoonaa ja puolet enemmän on 1,5 miljoonaa. Sinun "tiedän että....." on syvältä, he¤#"tin syvältä.
Jokereiden tarjous ei ollut edes "puolet enemmän", mutta riittävästi kuitenkin.

Fööni ei tarjonnut Villelle miljoonaa, vaan paljon vähemmän!
Enkä minä mitään lopeta. Sinä ja pari muuta jannua olette, jos ette suoraan IFK:n toimiston väkeä niin ainakin potientiaalisia työpaikanhakijoita.

Jos minun kirjoitukset eivät kiinnosta/mielytä niin älä lue!
Tiedän että monia kiinnostaa, sen verran olen yv-viestejä saanut jotka kehottavat jatkamaan. Monet tosin kertovat etteivät enää jaksa riidellä sinunkaltaisten kirjoittajien kanssa, siksi he eivät enää kirjoita vaan pelkästään lukevat näitä viestejä!

Äläkä spekuloi Villen palkalla kun sulla ei kerran ole hajuakaan mistään summista!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
totuus on tuolla ulkona

Soittakaa Kiekko... anteeksi paskalinjalle, sieltä saa varmaan kuulla "totuuden" Villen diileistä. Eiköhän tämä jo riitä tästä aiheesta. Ketä enää kiinnostaa Peltosen tekemiset?
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti MrBluus


Viestin lähetti MrBluus

Kerroppa miten mä sekoitin niitä rahoja? Blues vaan on rikkaampi ku HIFK? :D No ihan sama, eikä oikeestaan kuulu asiaan!

Salonoja varmaan päättää myös Bluesin rahoista, GET IT?


En ole osoitellu sua enkä muitakaan sormella...
Maksaako makkarakeisari omista rahoistaan vai Bluesin kirstusta jos joku ostetaan??

Yksinkertaiseen kyssään yksinkertainen vastaus. Kalistelkaa nitä sapeleja jossain muualla!!
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Matematiikkaa ja käsitteitä Ralli!

Viestin lähetti Ralli
Fööni ei tarjonnut Villelle miljoonaa, vaan paljon vähemmän!
Enkä minä mitään lopeta.
Olet aivan pihalla. Minä luulin alunperin, että olet joku katkeroitunut tyyppi, joka nyt jakaa puukkoa HIFK:n johtoportaalle. Faktasi ovat kuitenkin niin pihalla, että tässä vaiheessa arvaan, että olet vain huomionkipeä. Oletettavasti olisit kyennyt hankkimaan vähän parempaa tietoa, jos olisit oikeasti katkera ja yrittäisit mustamaalata ihan tosissasi.
Viestin lähetti Ralli
Äläkä spekuloi Villen palkalla kun sulla ei kerran ole hajuakaan mistään summista!
Paraskin puhumaan.

Korakille tiedoksi, että Peltonen ei ole liigan kallein pelaaja. Yksi ainakin on minun tietojeni mukaan niukasti alle 3% kalliimpi. Molemmat saavat aivan älytöntä palkkaa, mutta sitä en tiedä saako joku vielä enemmän. Valistunut arvaus: Ei saa.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Re: totuus on tuolla ulkona

Viestin lähetti BigRedBob
Soittakaa Kiekko... anteeksi paskalinjalle, sieltä saa varmaan kuulla "totuuden" Villen diileistä. Eiköhän tämä jo riitä tästä aiheesta. Ketä enää kiinnostaa Peltosen tekemiset?

Ei kannata, rahat menevät suoraan "piip" taskuun. ;)
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Jere Karalahti

Viestin lähetti tiki10


Millä logiikalla Jokereissa voi menestyä paremmin kun HIFK:ssa??? Muistaakseni HIFK:lla on paljon tuoreempi mestaruus kuin Jokereille...


Rahan lisäksi pelaajat haluavat menestyä ja pelata menestyvässä seurassa. Jos vertaat jokereiden ja HIFK:n tilannetta viime keväältä, niin kummastakohan joukkueesta sitä oli realistisempi hakea?
HIFK:n viimeisimmän mestaruuden toi Kekäläinen loistavilla pelaajahankinnoillaan. Sen vertaaminen nykypäivän sähläilyyn ei tee oikeutta Keklulle.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Re: Re: Matematiikkaa ja käsitteitä Ralli!

Viestin lähetti Muksu

Olet aivan pihalla. Minä luulin alunperin, että olet joku katkeroitunut tyyppi, joka nyt jakaa puukkoa HIFK:n johtoportaalle. Faktasi ovat kuitenkin niin pihalla, että tässä vaiheessa arvaan, että olet vain huomionkipeä. Oletettavasti olisit kyennyt hankkimaan vähän parempaa tietoa, jos olisit oikeasti katkera ja yrittäisit mustamaalata ihan tosissasi.


Jaahas, vastustaja nr. 2 jakaa taas neuvoa.
No, kerroppas sitten Muksu mitä IFK/Matikainen sinun tietojen mukaan tarjosi Villelle? Tästä voi tulla ihan kiinnostava iltapäivä!
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Re: Re: Matematiikkaa ja käsitteitä Ralli!

Viestin lähetti Muksu


Korakille tiedoksi, että Peltonen ei ole liigan kallein pelaaja. Yksi ainakin on minun tietojeni mukaan niukasti alle 3% kalliimpi. Molemmat saavat aivan älytöntä palkkaa, mutta sitä en tiedä saako joku vielä enemmän. Valistunut arvaus: Ei saa.

Really??who??Caloun??minä??sinä??;)

lue yks.viestisi
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Re: totuus on tuolla ulkona

Viestin lähetti seetre


Ei kannata, rahat menevät suoraan "piip" taskuun. ;)
Tiedän, kyseessä olikin lähinnä sarkasmi. ;)
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Fööni & liksat

Minusta tuntuu, että Matikainen ei halua maksaa pelaajilleen parempaa palkkaa kuin itse saa. Tästä juontaa juurensa hänen kommenttinsa, ettei yksikään pelaaja ole niin ison palkan arvoinen kuin mitä Jokerit Peltoselle lupasivat. Kyllähän toi jonkinasteiselta riskinhallinnalta kuulostaa tai sitten ei. Pena taisi vaan unohtaa, että ns. "starat" vetävät katsojia halliin ja näkyvyyttä sponsoreille. Tasapaksua jengiä eivät pääkaupunkiseudun satunnaiset katsojat tule katsomaan. Väriä siellä kentällä pitää olla! Suuria persoonia jne. Tämän hetken jengissä on show (lue nyrkki) -osasto kunnossa, tähdet puuttuvat eikä niitä tulekaan jos palkoissa kitsastellaan.

Itse olisin Peltosen palkannut, ex-IFK tähti, johtajahahmo jne. Mutta jokainen sohii tyylillään. Toivottavasti Pena+hallitus ottaa myös vastuuta jos homma menee ihan reisille. Tällä hetkellähän IFK:n johtotehtävät näyttävät melkoisilta eläkeviroilta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös