Hifk Vahvistuu ? "varmat" Tahot Väittävät......

  • 33 219
  • 230

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Matematiikkaa ja käsitteitä Ralli!

Viestin lähetti Ralli
No, kerroppas sitten Muksu mitä IFK/Matikainen sinun tietojen mukaan tarjosi Villelle? Tästä voi tulla ihan kiinnostava iltapäivä!
Luuletko etten olisi jo edellisessä kertonut, jos minulla olisi lupa se sanoa?

Riittää aivan hyvin kun sanon, että se mitä sinä väitit on yksiselitteisesti väärin, eikä edes sinnepäin. Sanonpa vielä senkin, että osan niistä tiedoista koskien muiden seurojen tarjouksia ja paria muuta pelaajaa, jotka minulle siinä samalla annettiin, kun Peltosen diilistä oli puhe, olen saanut varmistettua kahden muun joukkueen sisälta - siis ei HIFK:sta. Ei niin että kaikki tiedot olisin saanut varmistettua, vaan että joitakin sieltä ja jotain muuta täältä. Kaikki ovat olleet heidän mukaansa markalleen oikein, ja vieläpä niin että minä en sanonut numeroa ensin, kun ei lupaa ole. Ei siis mitään "joo, näinhän se oli." Mitenkäs on sinun "tietojesi" varmistuksen laita, Ralli?

Tässä kohtaa sinun on siis aivan turha selventää mitään HIFK:n hallituksenkaan salaliitoista tai valehtelemisista.

Minä jään tässä kohtaa sivulle; olen sanonut mitä on tarvis. HIFK:n kuten kaikkien organisaatioiden on uudistuttava ja pysyttävä ajan mukana. Sen sijaan Ralli on menettänyt arvonsa siinä keskustelussa minun silmissäni, muute tehkööt omat johtopäätöksensä - muiden kanssa tietysti myös jatkan vääntämistä.

Rallille vielä sen verran, että tiedät mistä saat "tietosi" oikeasti tarkistettua - kenties jopa ihan omin silmin ja paperilta jos oikein hyvä tuuri käy - jos boltsit riittävät ja oikeasti edes haluat tietää. Epäilen.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Fööni & liksat

Viestin lähetti Fist of God

Itse olisin Peltosen palkannut, ex-IFK tähti, johtajahahmo jne. Mutta jokainen sohii tyylillään. Toivottavasti Pena+hallitus ottaa myös vastuuta jos homma menee ihan reisille. Tällä hetkellähän IFK:n johtotehtävät näyttävät melkoisilta eläkeviroilta...

Näyttävät?? Moberg ja Heino ovat jostain saaneet idean että he omistavat IFK:n ja tavallaan tämä onkin valitettavasti totta. Ei heitä pysty kukaan heittämään ulos.

Matikaisen ongelma Peltosen kohdalla oli Caloun. Kun Peltosesta käytiin kauppaa niin oli vielä Caloun yli 1, 5 Milj. Mk palkallaan IFK:n riveissä. Saman verran olisi Peltonen halunnut mikä olisi merkinnyt että 2 pelaajaa saa kolmasosan koko kakusta. Kun vielä tiedostetaan Zidlickyn palkka niin olisi muille (yli 20 pelaaja) jäänyt jäljelle noin 6 milliä = ei hyvä.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Re: Re: Re: Re: Matematiikkaa ja käsitteitä Ralli!

Viestin lähetti Muksu



Rallille vielä sen verran, että tiedät mistä saat "tietosi" oikeasti tarkistettua - kenties jopa ihan omin silmin ja paperilta jos oikein hyvä tuuri käy - jos boltsit riittävät ja oikeasti edes haluat tietää. Epäilen.

Jos Moberg kerran on valehdellut suoraan lehdistölle Kekäläisen joukkueen kalleudesta, niin miksi hän kertoisi minulle totuuden...herätys!!

Eikä Peltoselle tehtyä tarjousta varmastikkaan löydy mistään IFK:n toimiston tilikirjoista.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Re: Fööni & liksat

Viestin lähetti Ralli



Matikaisen ongelma Peltosen kohdalla oli Caloun. Kun Peltosesta käytiin kauppaa niin oli vielä Caloun yli 1, 5 Milj. Mk palkallaan IFK:n riveissä.

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Caloun oli jo Bluesissa kun näitä neuvotteluja käytiin. Muistan tämän siitä niin hyvin, koska Blues oli myös kiinnostunut Peltosesta ja itse elättelin toiveita saada kasaan kaksikko Caloun-Peltonen. Mutta Hjokerit veivät pisimmän korren ja se siitä.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Toive

Eikö tätä Rallin jokaisessa HIFK-viestiketjussa esiin nostaamaa keskustelua Heinosta, Frankista yms. voisi käydä yhden otsikon alla ?

P.S. Todista Ralli sisäpiiriläisyytesi tuomalla joskus ensimmäisenä tänne jonkin HIFK-uutisen (:cool: ), monilta muilta niitä on tänne tullut
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Re: Re: Fööni & liksat

Viestin lähetti kuningas


Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Caloun oli jo Bluesissa kun näitä neuvotteluja käytiin. Muistan tämän siitä niin hyvin, koska Blues oli myös kiinnostunut Peltosesta ja itse elättelin toiveita saada kasaan kaksikko Caloun-Peltonen. Mutta Hjokerit veivät pisimmän korren ja se siitä.

En muista päivämääriä tarkkaan mutta Matikaisen tehdessä ensimmäisen "naurettavan" tarjouksen Peltosesta oli Caloun vielä IFK:n mies!
 

Eldritch

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuninkaalle

Nyt olet kyllä sinä väärässä. Peltosen pesti Jokereihin julkistettiin muutama päivä ennen vappua - muistan sen päivän traumaattisen hyvin - kun taas Calounin sopimus sanottiin irti toukokuun alkupuolella. Jos jollakin on tarkat päivät, lyököön tiskiin. Lisäksi ainakin nettiin tihkuneiden tietojen mukaan HIFK väänsi Peltosen kanssa enemmän tai vähemmän koko kevään - eli vielä silloin kun Caloun oli tukevasti pelaavassa kokoonpanossa.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Alkaa pikkuhiljaa veettämään että jokainen IFK-ketju muuttuu Ralli vs muu mailma ketjuksi, se kai ei tämänkään ketun otsikkona ollut?
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Kuninkaalle

Viestin lähetti Eldritch
Nyt olet kyllä sinä väärässä. Peltosen pesti Jokereihin julkistettiin muutama päivä ennen vappua - muistan sen päivän traumaattisen hyvin - kun taas Calounin sopimus sanottiin irti toukokuun alkupuolella. Jos jollakin on tarkat päivät, lyököön tiskiin. Lisäksi ainakin nettiin tihkuneiden tietojen mukaan HIFK väänsi Peltosen kanssa enemmän tai vähemmän koko kevään - eli vielä silloin kun Caloun oli tukevasti pelaavassa kokoonpanossa.


Vai menikö se sitten niin, että Caloun oli saanut potkut ja oli vahvasti tulossa Bluesiin siinä Peltos-neuvotteluiden vaiheessa?
Noh, eipä tuolla niin hirveästi väliä, en edes tiedä miksi tuohon alun alkaenkaan puutuin.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti Punalippu
Alkaa pikkuhiljaa veettämään että jokainen IFK-ketju muuttuu Ralli vs muu mailma ketjuksi, se kai ei tämänkään ketun otsikkona ollut?

Mikäli opettelisit lukemaan, ainakin rivien välistä huomaisit ehkä pikku hiljaa, että myös myötätuntoa löytyy.

Tämä Peltosen ja Jokerien sopimusajankohta taisi mennä meikäläiseltä sittenkin oikein...ja eikö loppujen lopuksi Peltosen kotiintulon syy ollut Salt Lake kisat mihin hän tähtäsi.

Kyllä minäkin (valitettavasti) silloin mielummin menisin Summasen rääkkiharjoituksiin kuin Mälkiän treeneihin. Miesten ammattitaidon ero on loppujen lopuksi aika suuri!
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Sen verran päivämääristä, että HIFK:n risteily oli 19.4.2001, ja silloin Ville oli tehnyt jo narrien kanssa sopimuksen, en muista oliko se jo julkaistu, mutta tieto oli, että Ville oli jo narri, ja Jan Caloun oli vielä HIFK:n ringissä tai sanotaan ainakin palkkalistoilla.

ja HIFK oli pitkään käynyt Villen kanssa neuvottelua ja todellakin Penan ensi tarjous oli ollu "naurettava".
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti Korak
Sen verran päivämääristä, että HIFK:n risteily oli 19.4.2001, ja silloin Ville oli tehnyt jo narrien kanssa sopimuksen, en muista oliko se jo julkaistu, mutta tieto oli, että Ville oli jo narri, ja Jan Caloun oli vielä HIFK:n ringissä tai sanotaan ainakin palkkalistoilla.

ja HIFK oli pitkään käynyt Villen kanssa neuvottelua ja todellakin Penan ensi tarjous oli ollu "naurettava".

Huomaatko "Punalippu" + moni muu...ei taida sittenkään olla Ralli v. muu maailma....?
 

peterw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen vakaasti sitä mieltä että nimim. Ralli voisi hyvinkin avata oman ketjun, tyyliin Mobergin testamentti, jossa puitaisiin näitä HIFK:n organisaation liittyviä meheviä juttuja ym.

Kunhan tämä hemmo ei tulisi pilaamaan joka helvetin HIFK-ketjua näillä SAMOILLA naurettavilla TOTUUKSILLA.........
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Viestin lähetti Ralli


Mikäli opettelisit lukemaan, ainakin rivien välistä huomaisit ehkä pikku hiljaa, että myös myötätuntoa löytyy.

Tämä Peltosen ja Jokerien sopimusajankohta taisi mennä meikäläiseltä sittenkin oikein...ja eikö loppujen lopuksi Peltosen kotiintulon syy ollut Salt Lake kisat mihin hän tähtäsi.

Kyllä minäkin (valitettavasti) silloin mielummin menisin Summasen rääkkiharjoituksiin kuin Mälkiän treeneihin. Miesten ammattitaidon ero on loppujen lopuksi aika suuri!

-Miksi et avaisi omaa keskustelupalstaa, jossa saisit purettua katkeruutesi ja pätemisen tarpeesi?Sinulta ei näe paljoa positiivista kirjoitusta IFK:sta, miksi et helpottaisi omaa oloasi ja lakkaisi välittämättä IFK:n asioista, jos ne mitä ilmeisemmin uhkaavat jo mielenterveyttäsi? Tai sitten avaa omaa keskustelupalstaa, jossa kelataan non-stoppina Mobergin ja hallituksen tekemisiä ja tekemättä jättämisiä, mutta joka asiasta mikä koskee IFK:ta, sinulla on negatiivinen kanta, toinen vastakohta yltiöoptimismille, hellitä vähän;)
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti Punalippu


-Miksi et avaisi omaa keskustelupalstaa, jossa saisit purettua katkeruutesi ja pätemisen tarpeesi?Sinulta ei näe paljoa positiivista kirjoitusta IFK:sta, miksi et helpottaisi omaa oloasi ja lakkaisi välittämättä IFK:n asioista, jos ne mitä ilmeisemmin uhkaavat jo mielenterveyttäsi? Tai sitten avaa omaa keskustelupalstaa, jossa kelataan non-stoppina Mobergin ja hallituksen tekemisiä ja tekemättä jättämisiä, mutta joka asiasta mikä koskee IFK:ta, sinulla on negatiivinen kanta, toinen vastakohta yltiöoptimismille, hellitä vähän;)

Ei, Ei,...kyllä minä aion näin jatkaa, ei sille mitään voi!

Näitä sivuja lukee moni henkilö joka ei tänne ikinä kirjoita. Vaikka meikäläisen vastustajia onkin aika monta (5-6 kpl) "näkyvillä" uskon kuitenkin että kannustusjoukkoa löytyy "teitä" paljon suurempi määrä!
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
En ymmärrä...

...miten ja miksi Ralli diggailee HIFK:ta??? Kaikki on aina vaan niin huonosti. Miksi yleensäkään jaksat valittaa??? Et tule ikinä HIFK:n kanssa saavuttamaan haluamasi asioita. Olisiko ehkä parempi seurata jotain muuta joukkuetta???

Käytkö edes ikinä paikanpäällä katsomassa pelejä???

HIFK tarvitsee fanien tukea, eikä selkäänpuukotuksia. Kaikki hallille torstaina huutamaan Jyp nurin! HIFK, HIFK, HIFK!!!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Yhdessä asiassa...

Ralli ainakin onnistuu. Niin kauan kun keskusteltiin jääkiekosta, oli näitä sepustuksia lukemassa n. 650-750 ihmistä. Tämä huumorintajuton jankutus on pudottanut määrän kolmeen sataan.

Minulla oli ennen vanhaan reaktiontestausmenetelmä. Istun usein tv:n kaukosäädin (tuo miehisen vallan symboli) kädessä. Kuuluttajatäti sanoo "nyt alkaa ohjelma, jonka juontaa Seppo H..." Missä kohtaa nimeä H... painoin jonkun muun kanavan näppäintä kertoi reaktionopeuden. ;)

Nyt kyynisyys nurkkaan torstaiksi. Halli täyteen ja huutoa.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ralli


Ei, Ei,...kyllä minä aion näin jatkaa, ei sille mitään voi!

Näitä sivuja lukee moni henkilö joka ei tänne ikinä kirjoita. Vaikka meikäläisen vastustajia onkin aika monta (5-6 kpl) "näkyvillä" uskon kuitenkin että kannustusjoukkoa löytyy "teitä" paljon suurempi määrä!



Höpslöps, et kai nyt sentään itsekään usko tuota? HIFK fanit ovat suurimmalta osin TODELLA seurauskollisia, ja joskus jopa osin "sokeita" seurajohdon systeemeihin. Vai millä selität IFK:n suosion säilymisen koko surkean 90-luvun? (pois lukien 98,99). En ole koskaan aiemmin havainnut vastaavaa protestointia seuran johtoa (Matikainen) kohtaan kuin tällä kaudella. Ja protestointi (johon itsekin olen osallistunut) on mielestäni ollut vähintäänkin oikeutettua.

Nyt kuitenkin mielestäni tunnelin päässä on taas vähän valoa näkyvissä, ja mielestäni Pena tai kuka nyt nää uudet miehet (Vopat, Moger, Lehtonen) onkaan skoutannut, on onnistunut. Hyviä vahvistuksia!

Summasummarum: Pomminvarmasti suurin osa IFK kanntajista ei ole sinun "puolellasi" ja muutenkin avaa silmät ja löydä MYÖS positiiviset puolet, mikään ei ole noin yksipuolisen paskaa kuin mitä sinun mielestäsi IFK:ssa kaikki..
 
Viimeksi muokattu:

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
No niin, kiitos tuesta..ja sitten taas asiaan.

Mälkiän suusta kerrottuna oli tarkoitus että Ifk ensi kaudella selvästi "vahvistuu". Oli ollut Matikaisen kanssa puhetta n. 5 kotimaisen maajoukkuetason pelaajan hankkimisesta ja mukaan vielä pari-kolme kovaa ulkomaalaisvahvistusta!
Tähän siis liittyy myös Mälkiän puheet "ensi kaudella olisi ollut käytettävissä enemmän rahaa".

Kysymys vaan kuuluu; miksi nämä ns. maajoukkutason pelaajat olisivat ensi kaudeksi tullut IFK:n joukueeseen kun ei tälläkään kaudella kiinnostanut.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Toinen tarina...

Hra x tuli vierailemaan palstallemme. Aluksi hra x päätti keventää tunnelmaa ja kysyi " mikä on se jolla on tuuhea häntä, on ruskea ja hyppii oksalta oksalle " Minä vastaan: " muuten vastaisin orava, mutta kirjoittaja huomioon ottaen epäilisin, että ifk:n hallitus ja erityisesti Frank Moberg. "
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Viestin lähetti Ralli

Kysymys vaan kuuluu; miksi nämä ns. maajoukkutason pelaajat olisivat ensi kaudeksi tullut IFK:n joukueeseen kun ei tälläkään kaudella kiinnostanut.

Aivan. Kyllä pena puhua osaa.
Näillekin vahvistuksille olisi käynyt samoin kuin Calounin ja Bednarin stunteille.
Maajoukkuetason pelaajakaan ei välttämättä vielä paljoa merkitse. Onhan Rajalakin siellä pelannut.
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Re: En ymmärrä...

Viestin lähetti tiki10

HIFK tarvitsee fanien tukea, eikä selkäänpuukotuksia. Kaikki hallille torstaina huutamaan Jyp nurin! HIFK, HIFK, HIFK!!!

...ja joukkueen johto fanien rahoja. Minuakin välillä kaivertaa, kuten Rallia vähän useimmin, kun puitteet: pääkaupunki, legendaarinen halli, uskolliset fanit, pitkät perinteet jne. ovat kunnossa mutta jotenkin tuntuu, että yksi osa palapelistä pettää kovin usein eli tämä paljon parjattu joukkueen johto. Rahaa palaa joka vuosi aika tavalla mutta urheilullinen menestys on vähän mitä sattuu.
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Viestin lähetti Ralli


Ei, Ei,...kyllä minä aion näin jatkaa, ei sille mitään voi!

Näitä sivuja lukee moni henkilö joka ei tänne ikinä kirjoita. Vaikka meikäläisen vastustajia onkin aika monta (5-6 kpl) "näkyvillä" uskon kuitenkin että kannustusjoukkoa löytyy "teitä" paljon suurempi määrä!


Juu no ei. Todellakin ansaitset omalta osaltanikin potkun perseelle että tajuaisit lopettaa ton jatkuvan kitinän Mobergin testamentista.

En ole mukana "meissä" kumoamassa valheitasi, koska kirjoittamasi propaganda lunasti paikan ignore-listalta jo toisen uusintakierroksen jälkeen. Tuollainen sisältö ei ansaitse huomiotani. Olen nähnyt joitain lainauksia meluamisestasi muiden kirjoituksissa, ja samat itkut edelleen - päivästä toiseen, jokaisessa IFK-ketjussa. Päästä jo sisäinen narrisi ulos kaapista, Hjallis tehköön sinut onnelliseksi. Turhaan teet elämästäsi noin kurjaa IFK:ta vihaamalla.

Ralli se on minun rattoni.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Matematiikkaa ja käsitteitä Ralli!

Viestin lähetti Ralli

Fööni ei tarjonnut Villelle miljoonaa, vaan paljon vähemmän!

Jos minun kirjoitukset eivät kiinnosta/mielytä niin älä lue!
Tiedän että monia kiinnostaa, sen verran olen yv-viestejä saanut jotka kehottavat jatkamaan. Monet tosin kertovat etteivät enää jaksa riidellä sinunkaltaisten kirjoittajien kanssa, siksi he eivät enää kirjoita vaan pelkästään lukevat näitä viestejä!

Äläkä spekuloi Villen palkalla kun sulla ei kerran ole hajuakaan mistään summista!


Jaa, ei hajuakaan Villen palkasta. Niinkö luulet vai ihan peräti tiedät?
Ja mitä tulee moniin yv:n, joissa kerrotaan, etteivät jaksa riidellä minun kanssani niin olet sitten varmaan hull16:n kanssa kirjeenvaihdossa, hän lienee ainoa kiistakumppanini tällä palstalla luonnollisesti sinun lisäksi, mutta ei häntä tarvitse monikossa referoida.
Kuinka syvälle valheen suohon aijot kaivautua, ennenkuin tajuat oman asemasi.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
"Mobergin testamentti" ja koko Kiekkolinja on pelkkää ilmiselvästi katkeruuksissaan väännettyä paskaa. Onkohan joku jäänyt pienenä pelipaikkaa vaille IFK-junnuista, vai mistä moinen ikuinen kauna?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös