Jere Karalahti
Viestin lähetti toimittaja
Taitaa Kallion(?) syväkurkku sham69 olla tällä hetkellä palstan #1 HIFK 'tiedottaja' joten Saarelan ja tämän NHL-pakin havittelussa on oltava perää. Jos rahasta jää kiinni niin Saarelalle no thanks ja pakki kehiin koska tälle kaverille olis käyttöä. Perinteitäkin täytyy kunnioittaa.
Mistä sä tiesit että mä oon Kalliosta lähtöisin? Tosin muutin sieltä pois jo kaksivuotiaana ja siitä eteenpäin olen asunut itäisessä kaupunginosassa.
Kerroin että Jereä yritetään saada HIFK:hon, en väittänyt että olisi tulossa. Yksi pointti jonka Bluesin kannattajat ovat taas unohtaneet on millä ehdoilla Jere mahdollisesti eurooppaan siirtyy. L.A Kings on ilmoittanut että heillä on kahdeksan puolustajaa, eivätkä he ole myymässä heistä ketään eli eräs varteenotettava vaihtoehto on että Jere tulee Suomeen Kingsin lähettämänä hakemaan pelituntumaa ja tällöin ei Salonojan fyrkilla ole kauheasti merkitystä.
Toinen juttu on että ammattipelurit kuten Peltonen ja Karalahti tuskin millään risteilyillä huutelee joillekin Blues-faneille että emme pelaa Matikaisen aikana HIFK:ssa. Blues-faneilta on unohtunut mm. Peltosen syksyinen lausunto, jossa Ville kertoi että HIFK kiinnosti kovin, mutta Hjallis löi sen verran tuhdimman nipun rahaa kuin mitä HIFK tarjosi ja tämä ratkaisi sen missä seurassa Ville tällä kaudella pelaa.
Blues-fanit tuntuvat rakentavan jatkuvasti mitä mielikuvituksellisempia juttuja siitä kuka milloinkin on tulossa Bluesiin ja etenkin ketkä eivät missään nimessä pelaa tai valmenna HIFK:n organisaatiossa.
Valtaosan Blues-fanien väittämistä olisin pystynyt kumoamaan pitkin kautta, mutta en voi tähän ryhtyä sillä silloin voisi tietolähteeni palaa ja tätä kautta tiedonsaantini ehtyä. Toisaalta onhan tää ollut varsin hauskaakin seurata millaista ns. sisäpiirin tietoa Blues-faneilla on pitkin kautta ollut.